is dat briefje van vandaag? dan ben je gewoon te snel geweestquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
ligt een briefje in de bus van PostNL dat ik niet thuis was. Ligt het pakketje bij de plus.
Ik naar de plus
Of ik iets besteld had? Waar het vandaan kwam? Wanneer ik dat briefje gekregen had? (Think about that one for a second).
Nee ze hadden het niet. Misschien ligt het bij een ander PostNL punt.![]()
En ik moet het wel binnen een week ophalen anders sturen ze het terug, maar waar ze zeggen dat het ligt is het niet en waar het wel is mag Joost weten. Sterf toch waardeloos grafbedrijf
Vaak kun je zo'n pakketje pas na 3 uur (of nog later) ophalen bij het pakketpunt.quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
ligt een briefje in de bus van PostNL dat ik niet thuis was. Ligt het pakketje bij de plus.
Ik naar de plus
Of ik iets besteld had? Waar het vandaan kwam? Wanneer ik dat briefje gekregen had? (Think about that one for a second).
En ik moet het wel binnen een week ophalen anders sturen ze het terug, maar waar ze zeggen dat het ligt is het niet en waar het wel is mag Joost weten. Sterf toch waardeloos grafbedrijf
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketjequote:Op maandag 25 april 2022 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat briefje is van ergens tussen donderdagochtend en gisteravond.
Hou je bek jijquote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketje
Staat er geen 3S code op dat briefje???quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Tis watquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Surequote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketje
Adem in en adem uit.quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)n-doe-maar-overleden
quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
oei, snel de radio slopenquote:
Ik heb er helemaal niks mee.quote:
Gaat wel hard de afgelopen tijd met de popiconen van weleerquote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja of ik loop er morgen wel even langs of zo. Zo'n briefje als dit heb ik ook geen reet aan.quote:Op maandag 25 april 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Bel anders dat andere PostNL punt even om te vragen of het daar ligt?
Laat maar.
De Bom is best leukquote:Op maandag 25 april 2022 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee.
Sterker nog. ik heb er een hekel aan
Dat is jouw meningquote:
Jij hoort zeker liever de Def Rhymz versiequote:Op maandag 25 april 2022 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
En ik ben het hier niet mee eens
Ocharme, lieve rechtschapen man.quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
wat een aannames weerquote:Op maandag 25 april 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hoort zeker liever de Def Rhymz versie
Jeetjequote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat ooit achter een Helène aan te vangen en toen draaide ik deze ook grijs.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vond dit toch wel het leukste nummerook omdat iemand die ik kende ooit Helène met mijn naam verving
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |