Cavia's zijn niet zindelijk te maken?quote:Op maandag 25 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn cavia's. Die pissen waar ze liggen. Vrijwel alle andere dieren zijn wel normaal.
Niet dat ik weet.quote:
toppunt van luiheidquote:
Haal gewoon elke dag snel doekje erdoor. En dan elke week goed schoonmaken, tot ze zindelijk zijn. Daarna kan het wel minder denk ik als ik elke dag beetje bij hou.quote:Op maandag 25 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Daarom maakte ik de kooi eerst om de drie a vier dagen schoon.
Lekker bezigquote:Op maandag 25 april 2022 14:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis na een postronde van ca 30 km...
Kun je ze vast wel leren.quote:Op maandag 25 april 2022 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn capibara’s wel zindelijk?
Anders moet ik ze van mijn potentiële huisdierenlijst halen.
Bedoel je plonscaafs?quote:Op maandag 25 april 2022 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn capibara’s wel zindelijk?
Anders moet ik ze van mijn potentiële huisdierenlijst halen.
Anders gewoon een luiertje ombindenquote:
is dat briefje van vandaag? dan ben je gewoon te snel geweestquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
ligt een briefje in de bus van PostNL dat ik niet thuis was. Ligt het pakketje bij de plus.
Ik naar de plus
Of ik iets besteld had? Waar het vandaan kwam? Wanneer ik dat briefje gekregen had? (Think about that one for a second).
Nee ze hadden het niet. Misschien ligt het bij een ander PostNL punt.![]()
En ik moet het wel binnen een week ophalen anders sturen ze het terug, maar waar ze zeggen dat het ligt is het niet en waar het wel is mag Joost weten. Sterf toch waardeloos grafbedrijf
Vaak kun je zo'n pakketje pas na 3 uur (of nog later) ophalen bij het pakketpunt.quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
ligt een briefje in de bus van PostNL dat ik niet thuis was. Ligt het pakketje bij de plus.
Ik naar de plus
Of ik iets besteld had? Waar het vandaan kwam? Wanneer ik dat briefje gekregen had? (Think about that one for a second).
En ik moet het wel binnen een week ophalen anders sturen ze het terug, maar waar ze zeggen dat het ligt is het niet en waar het wel is mag Joost weten. Sterf toch waardeloos grafbedrijf
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketjequote:Op maandag 25 april 2022 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat briefje is van ergens tussen donderdagochtend en gisteravond.
Hou je bek jijquote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketje
Staat er geen 3S code op dat briefje???quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Tis watquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Surequote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketje
Adem in en adem uit.quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |