Dacht dat jij al in Finland zatquote:Op maandag 25 april 2022 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is Gerrie he, dik kans dat het iets onthutsend goors is
zien we dan wel weerquote:Op maandag 25 april 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Schijnt dat het dan stikt van de muggen daar
niet meer dan in Nederland nabij wateren.quote:Op maandag 25 april 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Schijnt dat het dan stikt van de muggen daar
Ja, nee, die weet ik inmiddels.quote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US heeft het steeds over lippenstift
Dit ja, meertjes een beetje mijden en het gaat best.quote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet meer dan in Nederland nabij wateren.
Dank, scheelt weer wazige shit in m'n zoekgeschiedenis.quote:
oh ja dan is het waarequote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US heeft het steeds over lippenstift
wist niet dat jij brabants wasquote:
qua praatjes wel jaquote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
De Brabanders zijn hier volgens mij wel in de meerderheid
Mooiste, slimste en leukste volk ter wereld, rond Eindje wel wat extra autisten door ASML, de High Tech Campus en Philips maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
Wonen ook de meeste geiten in brabantquote:Op maandag 25 april 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste, slimste en leukste volk ter wereld, rond Eindje wel wat extra autisten door ASML, de High Tech Campus en Philips maar dat mag de pret niet drukken.
Checkquote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
Ik identificeer me niet als Brabanderquote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |