'T is wel goed. Sta nu op 6000 stappen vandaag. Afgelopen weekend al actief genoeg geweest (8k, 15k, 11k, 9k).quote:
met dit voedsel is dat niet genoegquote:Op maandag 25 april 2022 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is wel goed. Sta nu op 6000 stappen vandaag. Afgelopen weekend al actief genoeg geweest (8k, 15k, 11k, 9k).
Ja het eerste dat ik doe zodra ik binnenkom is schoenen uit, dus trek wel meermaals per dag schoenen aanquote:
Ik ook, no shoe policy in huisquote:Op maandag 25 april 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het eerste dat ik doe zodra ik binnenkom is schoenen uit, dus trek wel meermaals per dag schoenen aan
Gisteren hebben we helemaal niet gegeten. Was om over half tien pas thuis.quote:
verschrikkelijkquote:Op maandag 25 april 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het eerste dat ik doe zodra ik binnenkom is schoenen uit, dus trek wel meermaals per dag schoenen aan
wat zegt de weegschaal, maak je al vooruitgang?quote:Op maandag 25 april 2022 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'T is wel goed. Sta nu op 6000 stappen vandaag. Afgelopen weekend al actief genoeg geweest (8k, 15k, 11k, 9k).
Jawel, afgelopen 2 weken al ruim een kilo afgevallenquote:Op maandag 25 april 2022 19:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat zegt de weegschaal, maak je al vooruitgang?
Voor bezoekers ben ik niet zo moeilijk, maar heb het liefste zo min mogelijk schoenen aan, en nu het weer warmer begint te worden kunnen de sokken ook gelijk uitquote:
Jij loopt met schoenen aan zodra je je bed uitkomt en doet ze weer uit als je er in gaat?quote:
Good busyquote:Op maandag 25 april 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar inderdaad, een after-dinner blokkie om is eigenlijk wel lekker. Zo nog even de schoenen aan dus.
Ja dat bewegen is het wel he. Ik dacht altijd dat het van het bier kwam, maar dat ben ik nou al een jaar of 5 stug aan het afbouwen (drink nu minder dan de helft van 5-6 jaar geleden). Maar dat merk je dus nauwelijks in gewichtquote:Op maandag 25 april 2022 19:02 schreef Karzai het volgende:
ik wil ook nog vijf kilo en mijn buikje kwijt, ga even keto doen
Bewegen doe ik genoeg in de winkel. loop en til de hele dag
Nee douchen wel zonder schoenenquote:Op maandag 25 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij loopt met schoenen aan zodra je je bed uitkomt en doet ze weer uit als je er in gaat?
bijna wel ja..quote:Op maandag 25 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij loopt met schoenen aan zodra je je bed uitkomt en doet ze weer uit als je er in gaat?
Ja dat verschil merk je echt snel, ben nu de afgelopen maanden wat minder aan het wandelen maar eet nog ongeveer hetzelfde en er komt nu voor het eerst in 3 jaar weer een beetje bijquote:Op maandag 25 april 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat bewegen is het wel he. Ik dacht altijd dat het van het bier kwam, maar dat ben ik nou al een jaar of 5 stug aan het afbouwen (drink nu minder dan de helft van 5-6 jaar geleden). Maar dat merk je dus nauwelijks in gewichtmoet toch echt aan de bewegerij
Mja ik heb ze het liefste zo min mogelijk aan, dus dan ontkom je daar niet aanquote:Op maandag 25 april 2022 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
bijna wel ja..
continue aan uit is echt verschrikkelijk kut
ik ga het even met minder, brood, aardappelen, rijst en pasta proberenquote:Op maandag 25 april 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat bewegen is het wel he. Ik dacht altijd dat het van het bier kwam, maar dat ben ik nou al een jaar of 5 stug aan het afbouwen (drink nu minder dan de helft van 5-6 jaar geleden). Maar dat merk je dus nauwelijks in gewichtmoet toch echt aan de bewegerij
Bezoekers ook schoenen uit hier, loop graag op blote voeten rond en wil niet in het vuil van buiten staanquote:Op maandag 25 april 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor bezoekers ben ik niet zo moeilijk, maar heb het liefste zo min mogelijk schoenen aan, en nu het weer warmer begint te worden kunnen de sokken ook gelijk uit
Ja zoveel bezoek krijg ik ook weer nietquote:Op maandag 25 april 2022 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bezoekers ook schoenen uit hier, loop graag op blote voeten rond en wil niet in het vuil van buiten staan
Heb je papucs voor je bezoekers?quote:Op maandag 25 april 2022 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bezoekers ook schoenen uit hier, loop graag op blote voeten rond en wil niet in het vuil van buiten staan
Wat zijn papucs? Heb sloffen voor bezoekers.quote:Op maandag 25 april 2022 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je papucs voor je bezoekers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |