SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Daarvoor is het ook weekendquote:
quote:Op maandag 25 april 2022 05:15 schreef bitterbal het volgende:
ik was al in de douche en toen zagkhet ineens bewegen
ja om 12. nou ja dan douche ik niet.durf hetniet aan om dat beest te ergeren met een bezemquote:Op maandag 25 april 2022 05:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt er nu iemand met een vlammenwerper?
Zou wel bewijs willen zien dat ze hem weghalen.quote:Op maandag 25 april 2022 05:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja om 12. nou ja dan douche ik niet.durf hetniet aan om dat beest te ergeren met een bezem
Ik zou echt gillend naar buiten gerend zijn. En dan snel terug om 'm in de gaten te houden totdat iemand 'm weg komt halenquote:Op maandag 25 april 2022 05:15 schreef bitterbal het volgende:
ik was al in de douche en toen zagkhet ineens bewegen
dat was mijn eerste reactie.naakt met handdoek springend zoals die kwiwi opdie kiwi camquote:Op maandag 25 april 2022 05:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou echt gillend naar buiten gerend zijn. En dan snel terug om 'm in de gaten te houden totdat iemand 'm weg komt halen
oh ja geloof ze wel. hij heeft zich nu verdekt opgesteld bij de knop van de douchequote:Op maandag 25 april 2022 05:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel bewijs willen zien dat ze hem weghalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |