Nah, zelfs de verstokte rokers vonden die lucht té.quote:Op maandag 25 april 2022 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog rookte had ik dat misschien lekker gevonden.
Ja de slogan die er al jaren hangt is: Goor stinkt hoffelijk door.quote:Op maandag 25 april 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ruikt het daar goor?
[..]
Alsof je Javaanse Jongens in je neusgaten propt.
Slachterijen ben ik nooit binnen geweest en dat wil ik eigenlijk zo houden. Net als visverwerkers, daar kan ik ook zonder.quote:Op maandag 25 april 2022 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja de slogan die er al jaren hangt is: Goor stinkt hoffelijk door.
Een of ander slachtbedrijf Goor joh
bedrijf waar ik vroeger werkte repareerde ook materiaal dat bij een kippenslachterij stond. Als zo'n ding naar de werkplaats kwam werd die eerst een halve dag schoon gespoten met de hogedrukquote:Op maandag 25 april 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slachterijen ben ik nooit binnen geweest en dat wil ik eigenlijk zo houden. Net als visverwerkers, daar kan ik ook zonder.
Ja, die paar keer dat kerel wat moest doen bij een visbedrijf was ook geen pretje, die verdween bij thuiskomst direct richting douche en wasmachine.quote:Op maandag 25 april 2022 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedrijf waar ik vroeger werkte repareerde ook materiaal dat bij een kippenslachterij stond. Als zo'n ding naar de werkplaats kwam werd die eerst een halve dag schoon gespoten met de hogedruk
Zag op Instagram iemand die op zoek was naar een huis in LA van rond de 1,5 miljoen dollar. Stond één huis te koop in de gewenste wijk. En een teringbende dat het was. En een vervallen keet.quote:Op maandag 25 april 2022 09:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 van de huizen van vandaag staat op Funda. Gewoon 3 miljoen euro vraagprijs.
Niet geboden dus?quote:Op maandag 25 april 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag op Instagram iemand die op zoek was naar een huis in LA van rond de 1,5 miljoen dollar. Stond één huis te koop in de gewenste wijk. En een teringbende dat het was. En een vervallen keet.
Waanzin daar.
ja, blijkbaar is er zo iets als mei vakantiequote:
Twee weken he.quote:Op maandag 25 april 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, blijkbaar is er zo iets als mei vakantie
in april..
volgende week ook nog dus?quote:
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 25 april 2022 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende week ook nog dus?
dus daarna kan ik redelijk veilig vrij pakken?
In veel gevallen dus beide weken.quote:Op maandag 25 april 2022 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgende week pas, dacht ik
Ja dacht ik ook.quote:Op maandag 25 april 2022 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgende week pas, dacht ik
Amenquote:
op de weg merkte ik eigenlijk nietsquote:Op maandag 25 april 2022 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, twee onderbroken weken achter elkaar, ik kan het de scholen niet kwalijk nemen.Het was wel echt uitgestorven op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |