Ik draag gewone kleren op het strand. Anders verbrand ik.quote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Dragen jullie een string op het strand? Hier vrijwel iedereen
Neen.quote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2022 08:27 schreef kwiwi het volgende:
Er staat hier een koe die we inmiddels "curious cow" noemen. Elke keer als je iets in de tuin doet komt ie kijken en staat ie je aan te staren terwijl er nog een bloem of pluk gras half uit z'n mond hangt
quote:Op maandag 25 april 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, tuurlijk, vakantie. Daarom is het ineens zo grauw buiten.
Beetje jammer wel, ik had net bedacht dat ik vanmiddag wel wat in de tuin kon gaan doen.
Dat ie je heel kwaad staat aan te staren als je de bbq aansteektquote:Op maandag 25 april 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
Misschien bang dat jullie elk moment de bbq starten voor een lekker burger :p
Oh, nee, ik niet, maar de scholen.quote:
Oh okquote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik niet, maar de scholen.
Of heel nieuwsgierig komt kijken wat erop belandt...quote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ie je heel kwaad staat aan te staren als je de bbq aansteekt
"Oh vega burgers, lekker!" *hap*quote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of heel nieuwsgierig komt kijken wat erop belandt...
quote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ie je heel kwaad staat aan te staren als je de bbq aansteekt
Mijn moeder zei altijd dat spinnen altijd met z'n tweeėn zijn. Ik zoek dus nog altijd naar de 2e spin als ik er eentje gezien hebquote:Op maandag 25 april 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je babyspinnetje ziet eruit alsof hij zijn vader en moeder zoekt.
Altijdquote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Das geen babyspinquote:Op maandag 25 april 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je babyspinnetje ziet eruit alsof hij zijn vader en moeder zoekt.
Dit is ook wel mijn ervaring ja.quote:Op maandag 25 april 2022 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat spinnen altijd met z'n tweeėn zijn. Ik zoek dus nog altijd naar de 2e spin als ik er eentje gezien heb
Die zat vast buitenquote:Op maandag 25 april 2022 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat spinnen altijd met z'n tweeėn zijn. Ik zoek dus nog altijd naar de 2e spin als ik er eentje gezien heb
Oh, da's niet waar hoor.quote:Op maandag 25 april 2022 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILER: Lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |