SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Met de benenwagen.quote:
Ik dacht dat er wat posts waren opgeruimd, maar niet dus?quote:
Socios kan helemaal niks opruimen. is gewoon een "lollig" kneusjequote:Op zondag 24 april 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wat posts waren opgeruimd, maar niet dus?
Oh.quote:Op zondag 24 april 2022 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Socios kan helemaal niks opruimen. is gewoon een "lollig" kneusje
Je bent wel snel geïntegreerdquote:Op zondag 24 april 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Orthodox Pasen vieren dadelijk op een bootje, dat wordt teveel Wodka en vreten en als visvoer weer uitkotsen over de reling
quote:Op zondag 24 april 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Orthodox Pasen vieren dadelijk op een bootje, dat wordt teveel Wodka en vreten en als visvoer weer uitkotsen over de reling
quote:Bij het orthodoxe Pasen hoort de icoon met de Nederdaling van Jezus in de onderwereld. Hij vertrapt met zijn voeten de poorten van de hel en trekt Adam uit zijn graf omhoog.
vroege lunch.quote:Op zondag 24 april 2022 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Genieten van opgebakken nasi met extra eitjes
Nee, eigenlijk zo min mogelijk.quote:Op zondag 24 april 2022 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroege lunch.
grootste plannen voor vanmiddag?
Denk dat iedereen de grond gaat zoenen waar je loopt.quote:Op zondag 24 april 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit noteer ik even om belezen en snugger over te komen.
ik twijfel nog.quote:Op zondag 24 april 2022 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk zo min mogelijk.
En jij ?
Enige wat moet is belasting betalen, wc bezoek en ooit een keertje doodgaan.quote:Op zondag 24 april 2022 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog.
het is wel mooi weer, maar moet ook formule 1 kijken
komende week krijg ik belasting terugquote:Op zondag 24 april 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enige wat moet is belasting betalen, wc bezoek en ooit een keertje doodgaan.
Want het eeuwige leven hebben lijkt mij ultiem kak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |