Weet niet of dat echt zo voelt want niet begin of einde van de week vrij.quote:
die hebben het vaak drukker dan gewoon werkende mensen is mijn ervaring , en nee niet met slapen ofzoquote:
Nee dus ik mag niet klagen.quote:Op zondag 24 april 2022 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij werkt geen hele dagen toch?
alleen voor scholieren en ambtenaren toch? ik kan me niet herinneren dat ik 5 mei wel eens vrij heb gehadquote:Op zondag 24 april 2022 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
eens in de 5 jaar toch? , dus dat duurt nog 3 jaar
Ach ik heb toch geen plannen dus maakt me ook niet uit.quote:Op zondag 24 april 2022 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
eens in de 5 jaar toch? , dus dat duurt nog 3 jaar
ligt aan de werkgever iddquote:Op zondag 24 april 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen voor scholieren en ambtenaren toch? ik kan me niet herinneren dat ik 5 mei wel eens vrij heb gehad
ik heb ook niet echt plannen..quote:Op zondag 24 april 2022 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik heb toch geen plannen dus maakt me ook niet uit.
Ik heb vrij idd. Maar ik wilde die woensdag bloed gaan doneren en Sanquin is ook dicht, dus blijkbaar hebben meer mensen vrij.quote:Op zondag 24 april 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen voor scholieren en ambtenaren toch? ik kan me niet herinneren dat ik 5 mei wel eens vrij heb gehad
geen idee, weet wel dat ik het niet ga volgen dit jaar (as in tv aan of radio aan ofzo,en zal niet gaan klappen om 2000 voor het zorgpersoneel ofzoquote:Op zondag 24 april 2022 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Zouden we dit jaar weer een Dodenherdenking hebben met een volle Dam?
O, ik kijk het altijd welquote:Op zondag 24 april 2022 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, weet wel dat ik het niet ga volgen dit jaar (as in tv aan of radio aan ofzo,en zal niet gaan klappen om 2000 voor het zorgpersoneel ofzo)
ik vind het goed dat het gedaan wordt hoor maar heb jaren min of meer tegen mn wil in moeten kijken (want belangrijk!) en ben het dus beetje beu.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 april 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |