Bleekselderijquote:Op zondag 24 april 2022 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit voor lunch
[ afbeelding ]
en vanavond een kipburger, was lekker
neequote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Of is het gewoon creatief gesneden komkommer
Dan blijf ik bij mijn eerder standpuntquote:
Ziet er gezond uit, die poké bowlquote:Op zondag 24 april 2022 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit voor lunch
[ afbeelding ]
Ziet er wel heel gezond uit dit.quote:Op zondag 24 april 2022 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit voor lunch
[ afbeelding ]
Ik zou haast nog eerder mayo dan bleekselderij etenquote:
Vind het wel lekker in salades maar het moet niet overheersen.quote:Op zondag 24 april 2022 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou haast nog eerder mayo dan bleekselderij eten
heb je de zalm ook gezien?quote:Op zondag 24 april 2022 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er wel heel gezond uit dit.
woensdag is het koningsdag en dan is hier een bitterballen bingo als avondeten/activiteit...quote:
oh smakelijkquote:Op zondag 24 april 2022 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
woensdag is het koningsdag en dan is hier een bitterballen bingo als avondeten/activiteit...
Krijg je dan voor elke bingo een portie bitterballen of gebruik je dan bitterballen om de vakjes mee af te vinken?quote:Op zondag 24 april 2022 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
woensdag is het koningsdag en dan is hier een bitterballen bingo als avondeten/activiteit...
en dan een half uur staan karton scheuren omdat ze van die verdomd kleine gaatjes makenquote:
Nou, ik zou ook wel even willen gaan liggen...quote:
Ik heb echt geen idee. ik heb me wel ingeschreven iig..quote:Op zondag 24 april 2022 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je dan voor elke bingo een portie bitterballen of gebruik je dan bitterballen om de vakjes mee af te vinken?
dan ben ik gegarndeerd om 2 uur wakker en kan je mij morgen rond 12 uur opvegen waarschijnlijk, slecht planquote:Op zondag 24 april 2022 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook wel even willen gaan liggen...![]()
En dan gewoon om de paar minuten random bingo roepenquote:Op zondag 24 april 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. ik heb me wel ingeschreven iig..
Oud wijfquote:Op zondag 24 april 2022 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net wel even een middagdutje gedaan
living the bejaardenleefquote:Op zondag 24 april 2022 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net wel even een middagdutje gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |