Welnee, maar als ik meer dan 3 kopjes koffie drink dan zit ik meestal tegen het plafondquote:Op zondag 24 april 2022 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een vorm van obsessieve compulsieve dwangneurose?
Beetje dit effectquote:Op zondag 24 april 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, maar als ik meer dan 3 kopjes koffie drink dan zit ik meestal tegen het plafond
quote:
So it begins.quote:Helaas is Mijn NS niet beschikbaar
Je kunt op dit moment niet inloggen in Mijn NS. We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak. Wij zien je graag op een later tijdstip terug.
O ja die heb ik ook altijd, staan na elke verhuizing weer in een hoekje van de kelderquote:Op zondag 24 april 2022 12:42 schreef mschol het volgende:
ik heb weer wat dozenleeg, maar ook dozen met spullen die ik zeker niet weg wil gooien maar tegelijkertijd niet weet waar ik het nu moet laten
Die heb ik bij mn ouders geparkeerdquote:Op zondag 24 april 2022 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die heb ik ook altijd, staan na elke verhuizing weer in een hoekje van de kelder
als het eff kan wil ik dat voorkomenquote:Op zondag 24 april 2022 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die heb ik ook altijd, staan na elke verhuizing weer in een hoekje van de kelder
is wat lastig bij mijquote:Op zondag 24 april 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heb ik bij mn ouders geparkeerd
spoor van dood en verderf aan gebracht en nu durf je alleen?quote:Op zondag 24 april 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Weg terug ook overleefdnu kan k alleen
NS is een grote storing op wielen.quote:Op zondag 24 april 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Begon die storing van een tijdje geleden ook niet zo?
*prorail eerderquote:Op zondag 24 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NS is een grote storing op wielen.
waarom zou je je reis aanmelden?quote:Op zondag 24 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn reis aangemeld, maar hier krijg ik geen bericht van.. het zal allemaal wel
Vierkante wielen dan wel. En waarschijnlijk zitten er haarscheurtjes in waardoor er tijdelijk geen wielen ingezet kunnen worden.quote:Op zondag 24 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NS is een grote storing op wielen.
Ja, ook goed.quote:
Nou, omdat er dan wellicht korting zou zijn op het traject wat ik zou gaan reizen.quote:
Dat is wel vervelend, als je zonder wielen zit.quote:Op zondag 24 april 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Vierkante wielen dan wel. En waarschijnlijk zitten er haarscheurtjes in waardoor er tijdelijk geen wielen ingezet kunnen worden.
voor misschien wat korting ga ik niet gratis NS van reisinformatie voorzienquote:Op zondag 24 april 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ook goed.
[..]
Nou, omdat er dan wellicht korting zou zijn op het traject wat ik zou gaan reizen.
Maar geen flauw idee hoe of wat.
ik heb nog een half pallet op de zaak staan, staat niet in de weg daar maar voel mij zelf wel bezwaard het daar te hebben staan dus die wil ik ook binnen wat maanden hier naartoequote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
snap ik
ik ben meer dan de helft kleiner gaan wonen, dus heb spullen op 3 locaties nu.
Ja, nou ik blijkbaar ook nietquote:Op zondag 24 april 2022 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
voor misschien wat korting ga ik niet gratis NS van reisinformatie voorzien
quote:Op dit moment heb je geen aanmeldingen
quote:Op zondag 24 april 2022 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ik blijkbaar ook nietLaat maar dan, wat een systeem
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |