man man manquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje foto's van stationnetjes kijken?![]()
ik begin je vakantie gevoel te begrijpenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
heb nog een stukje pozza gegeten na het zuipen en tijdens het wachten op de trein
valt mee, kon nog prima naar huis fietsen vanaf stationquote:
doet ook beetje denken aan begin van mijn studententijd. Beetje zuipen en vreten met niks aan m'n hoofdquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik begin je vakantie gevoel te begrijpen
lekker slapen soes, leuk dat je er bij wasquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, het was iig gezellig! dus mooie zaterdag gehad. nog iemand die de benen neemt
zekerrrrquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, het was iig gezellig! dus mooie zaterdag gehad. nog iemand die de benen neemt
Jij lijkt me wel zo'n eentje met slaapmutsje en teddy beerquote:
Ik was te laatquote:Op zondag 24 april 2022 18:36 schreef engine het volgende:
Leuke stream![]()
https://www.twitch.tv/leenee_dj
Zal de volgende keer even roepen zodat je het niet mistquote:
Mogguhhquote:Op maandag 25 april 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zal de volgende keer even roepen zodat je het niet mist
Goedemorgenquote:
quote:Op maandag 25 april 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zal de volgende keer even roepen zodat je het niet mist
Dankjequote:
Heb je langweekend i.v.m. Koningsdag?quote:
Ja donderdag en vrijdag zijn bij ons ADV dagen dus lekker lang weekendquote:Op maandag 25 april 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je langweekend i.v.m. Koningsdag?
Lekker genieten dan van vrije dagen, hopelijk een beetje mooi weer.quote:Op maandag 25 april 2022 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja donderdag en vrijdag zijn bij ons ADV dagen dus lekker lang weekend
En dan zondag naar Schotland voor vier weken.
Hoop dat het koningsdag droog blijftquote:Op maandag 25 april 2022 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten dan van vrije dagen, hopelijk een beetje mooi weer.
Schotland lijkt mij wel een mooi land.
Ik dacht dat je niet meer voor je werk naar het buitenland hoefde?
Lekker toch dat het dan zo kan.quote:Op maandag 25 april 2022 11:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat het koningsdag droog blijft
Ja klopt. Dat hoeft ook niet meer maar zo af en toe zal ik het nog wel doen als ze bijv. mensen te kort komen mogen ze mij vragen.
Vind het ook wel leuk om te doen hoormaar meer thuis zijn bevalt ook wel dus prima als er zo een beetje afwisseling is.
quote:
Heb het niet gevierd.. jij dan?quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb het niet gevierd.. jin dan?
Dat is wel fijn iddquote:Op woensdag 27 april 2022 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar vrije dag is altijd welkom
Bevrijdingsdag..quote:Op woensdag 27 april 2022 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgende week weer een vrije dag....
quote:
Klinkt als een geslaagde dag!quote:Op donderdag 28 april 2022 08:07 schreef engine het volgende:
[..]
DJ Jantje heb ik niet gezien maar wat een dag
Eigenlijk heb ik weinig gezien. M'n vrienden wouden graag bij hardstyle classics staan en dat was ook wel prima. Lekker in het zonnetje
's avonds nog bij spitnoise geweest en daarna in de hardcore tent. Miss K8
Ja was erg gezelligquote:Op donderdag 28 april 2022 08:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagde dag!
Ik blijf op dat soort dagen eigenlijk altijd lekker thuis, op m'n gemak naar de koninklijke familie op tv kijkenquote:Op donderdag 28 april 2022 08:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was erg gezellig
Jij nog wat gedaan?
Ook leukquote:Op donderdag 28 april 2022 08:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik blijf op dat soort dagen eigenlijk altijd lekker thuis, op m'n gemak naar de koninklijke familie op tv kijken
Nee, zo de deur uit......maar voortaan altijd op vrijdag vrij dus dit ene dagje moet wel lukkenquote:
Ah dat is wel fijn ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, zo de deur uit......maar voortaan altijd op vrijdag vrij dus dit ene dagje moet wel lukken
lekker man! klinkt goedquote:Op donderdag 28 april 2022 08:07 schreef engine het volgende:
[..]
DJ Jantje heb ik niet gezien maar wat een dag
Eigenlijk heb ik weinig gezien. M'n vrienden wouden graag bij hardstyle classics staan en dat was ook wel prima. Lekker in het zonnetje
's avonds nog bij spitnoise geweest en daarna in de hardcore tent. Miss K8
Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
hallo waarom heb ik geen wiebel stream
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken![]()
Ik luister nu Kutski op twitch.
https://www.twitch.tv/kutski
Ja dat was ook echt top want het was bij sommige podia echt heel erg druk. Bij de podia waar ik gestaan heb viel dat nog wel mee gelukkig.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man! klinkt goed
ik ging kijken hoelaat jantje kwam en toen verbaasde ik mij eigenlijk over het aantal podia en artiesten. zag er goed uit
Ja best leuke stream. Ouwehoeren doet hij wel af en toequote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
die kutski gaat heel niet slecht. en hij zit niet te ouwehoeren hoe chill is dat
oh jeetje dat is beetje zuur zeg!quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef engine het volgende:
Wel een jas en vest kwijtIk had begrepen dat ze alle kluisjes leeggehaald hadden en dat iemand dus ook mijn spul meegenomen had. Dat was niet zo.
ja ik hoor het netquote:Op donderdag 28 april 2022 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best leuke stream. Ouwehoeren doet hij wel af en toe
Nee gewoon niet gekeken. Ik dacht dat iemand die bij had en toen ik die lui weer tegenkwam bleek het er niet te zijn....achja..niet expres gedaan maar is wel jammer. En ik liep nog in een t-shirt om 23:00 's avonds dus had er ineens heel erg behoefte aanquote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef suzi1 het volgende:
hai!
dus jij dacht gejat en niet gekeken en hoorde je later dat niet jat was?
ik had alles opgerookt denk ik sorryquote:Op donderdag 28 april 2022 21:30 schreef suzi1 het volgende:
er ligt nieuwe shag. kon 2 volle builen niet meer vinden. heel raar
aaawhquote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef suzi1 het volgende:
nou jij bent die andere bestie dus dan klopt het
Maar 2 builen shag weg roken duurt toch wel ff?quote:
ik weet dat ik ze ergens heb gelegd. maar waar weet ik nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar 2 builen shag weg roken duurt toch wel ff?
had het gezien ja. midden in limburg. de teringquote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Potatoe gaat een festival organiseren
Ik heb eigenlijk wel zin om te gaan![]()
Ja dat is vanuit hier misschien nog wel te doenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had het gezien ja. midden in limburg. de tering
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is vanuit hier misschien nog wel te doen
het is wel een verdomd aantrekkelijk lokkertje!quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Potatoe gaat een festival organiseren
Ik heb eigenlijk wel zin om te gaan![]()
Ja dat soort kleine dingen zijn vaak erg leuk!quote:Op donderdag 28 april 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het is wel een verdomd aantrekkelijk lokkertje!
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
maar er zit ook geen stationnetje ofzo, dus je kunt er ook niet met de trein naar toe
Hey hooo let's gooooo!!quote:
Dat is ook wel een voordeel jaquote:
Ik zie je daarquote:
6 uur 's morgens wekkertjequote:
Kijk dat zijn de echte die hardsquote:
Kom met mij naar Amsterdam stations kijken danquote:Op donderdag 28 april 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan een maand abo weekend vrij nemen, dat is goedkoper dan een retourtje
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom met mij naar Amsterdam stations kijken dan
maar het duurt maar tot 12 uur. dan zit je de hele nacht vast in zo'n kut gehuchtquote:
Ow wow is nog best een flinke line up zelfs!quote:Op donderdag 28 april 2022 21:55 schreef suzi1 het volgende:
https://partyflock.nl/party/430041:Smashed-Potatoes-Festival
ja zekerquote:Op donderdag 28 april 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ow wow is nog best een flinke line up zelfs!
Kijk ik niet meer naar. Daar word je echt verdrietig van.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:57 schreef suzi1 het volgende:
hahah
nou iig mooi dat t kaartje goedkoper is dan..
wordt toch nog een mooi prijskaartje
wat kost een biertje daar?
Jup!quote:
Ohjaquote:Op donderdag 28 april 2022 22:04 schreef suzi1 het volgende:
Beholder & Balistic zijn Neophyte & Dj Panic
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien moet ik maar eens keiharde old school hardcore knallen op kantoor. Misschien herbeleven zij dan hun jeugd
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan ook gewoon daar op de camping gaan staan met m'n tentje
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
stel nou, een paar dagen eraan vastplakken om ook uit te kateren
De mooie leefquote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
stel nou, een paar dagen eraan vastplakken om ook uit te kateren
Nog niet zo maar ik bied ook gratis verblijf aanquote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef suzi1 het volgende:
lukt het al met een ukrainse engine?
Een aantal accommodaties in deze locatie biedt gratis verblijf of hoge kortingen aan voor mensen afkomstig uit Oekraïne, zodat deze gemakkelijker een veilig onderkomen kunnen vinden (bij aankomst moet een ID getoond worden). Je kunt op elk gewenst moment annuleren.
quote:
Ja is sowieso niet te vergelijken. Ook lekker hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:33 schreef suzi1 het volgende:
heb net paar uurtjes rave uit 92 geluisterd, dan schrik je wel even in vergelijkenis
ik luister het even aan
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:34 schreef suzi1 het volgende:
ik heb ukran ID weten te scoren. wij gaan graties met vakasie![]()
![]()
![]()
Mooie naamquote:
Opgevoerde hardstyle tracksquote:
Thunderdome 2009 anthemquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:44 schreef suzi1 het volgende:
die namen natuurlijk wel. maar de boel slopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |