We willen dit jaar beginnen met racen op zandvoort en hierbij willen we drie porsche 944's in dezelfde kleuren spuiten / en laten bestickeren. Nou leek het ons leuk om alle drie in de GT1 kleuren van porsche te spuiten en mijn vraag is dus of iemand hier ( of meerdere mensen ) een ( paar ) leuke ontwerpen kan maken.
Dit is de GT1 :
Dit is een van de 944s waar het dan op zou moeten komen. :
Alvast bedankt aan de mensen die het willen proberen!!
quote:Wat is er mis mee, als ik vragen mag?
Op dinsdag 4 februari 2003 16:18 schreef vosss het volgende:
racen en 944 in 1 zin?
( ps : foto's doen het toch gewoon ? )
quote:De foto`s doen het (hier iig), maareh voor met een 944 pittig te rijden vind ik zandvoort een beetje overkill, niet?
Op dinsdag 4 februari 2003 16:23 schreef Tommeh het volgende:[..]
Wat is er mis mee, als ik vragen mag?
( ps : foto's doen het toch gewoon ? )
quote:Idd, geld om te racen/ voor een (al dan niet lelijke) Porsche, maar geen geld voor wat ontwerpen
Op dinsdag 4 februari 2003 16:24 schreef realist_ik het volgende:
wat schuift het?
[edit]
Wie sponsert je?
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:30 schreef Tommeh het volgende:
Het is gewoon een lowbudget klasse maar sorry ik wist niet dat dit zo erg was. Ik dacht dat mensen dit misschien leuk vond om te doen, ik ben er niet echt goed in dus levert dat niet zo veel op.
Er zijn vast wel mensen die het willen proberen hoor...........
Ik ga zelf ook effe wat klooien voor je, maar begrijp ik het goed dat je geel/blauw/rood wilt?
quote:vind het ook leuk om te doen, maar mijn tijd is kostbaar ...
Op dinsdag 4 februari 2003 16:30 schreef Tommeh het volgende:
Het is gewoon een lowbudget klasse maar sorry ik wist niet dat dit zo erg was. Ik dacht dat mensen dit misschien leuk vond om te doen, ik ben er niet echt goed in dus levert dat niet zo veel op.
Verder inderdaad die kleuren van die GT1 ongeveer leek ons erg leuk. Zitten een beetje te brainstormen alleen geen van ons kan fotosjop, dus dat was erg moeilijk.
quote:Ok, heb het druk, dus plaats hem morgen of overmorgen voor je ok!?
Op dinsdag 4 februari 2003 16:37 schreef Tommeh het volgende:
De reclame van de GT1 hoef je er niet perse bij te zetten, want er komt waarschijnlijk andere reclame op dan.Verder inderdaad die kleuren van die GT1 ongeveer leek ons erg leuk. Zitten een beetje te brainstormen alleen geen van ons kan fotosjop, dus dat was erg moeilijk.
quote:Als je mijn naam op de auto wil zetten wil ik wel een ontwerp maken als de vorige kandidaten geen zin meer hebben (dus allen mijn naam, iets van made possible by lawsuit, geen reclame verder, formaat hoeft niet groot te zijn.)
Op vrijdag 7 februari 2003 22:12 schreef Tommeh het volgende:
Jusdranz ( e.a. ) , wil het een beetje lukken ?( neem de tijd maar ben benieuwd
)
Overigens wel loik alternatief al zweer ik, maar da's zuiver persoonlijk, bij Cossies (Cosworth) en de RS200 zie:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |