vanavond gaat hij voor ons streamen als het luktquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:24 schreef suzi1 het volgende:
e3ngine moet even pauze nemen. en dan zo weer verder
ja zoiets jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat wat jij vorige keer had gedaan? dan wordt het weer laat haha
quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:27 schreef suzi1 het volgende:
ow mss een leuke poolse dame aan het pakketje geslagen
Duurt tot 23:00 dus dat valt meequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat wat jij vorige keer had gedaan? dan wordt het weer laat haha
oh beter man!, niet te laat dus.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Duurt tot 23:00 dus dat valt mee![]()
Stream even stopgezet. Zo even op kabeltjesjacht
en dan geld terug en dan over maandje alsnog je spullen krijgenquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:28 schreef suzi1 het volgende:
de sjinees vroeg of hulang ik nog wilde wacxhten. ik heb ze een week gegeven
nee ik had nog een in de vriezer, die had ik net opquote:
goed bezig!quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:11 schreef hemarookworst het volgende:
nouja shiitakes in mijn oren dan de was ophangen en de geluiden trotseren
Kurwa!quote:
Lijstjes maken per kandidaatquote:
Dat is frustrerendquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:58 schreef suzi1 het volgende:
ik ken iemand die dat deed, terwijl er geen vogels te zien waren. das ni goed ni
Vanaf hoeveel mm mag je het een baard noemen?quote:
Succesquote:
Ga je dan naar de wasmachine staren tot je gaat trippenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit te wachten tot de was klaar is
en is dat erg, of kan ik gwn doorgaan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ssl certifcaat is verlopen, daarom krijg je waarschuwing
quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kun je daarna altijd nog als urn gebruiken
Groot huis hoor als je meerdere verdiepingen hebtquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:00 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen doe ik de bovenverdieping, nu geen zin in
3 kamers + badkamertje en dan nog een vlieringquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groot huis hoor als je meerdere verdiepingen hebt
Netjes en dat helemaal voor jezelfquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
3 kamers + badkamertje en dan nog een vliering
gewoon doen manquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik gelijk ergens heen vliegen nu ik toch bij Schiphol ben
Oh van de woningbouwquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:03 schreef Schakeltopia het volgende:
was nog net voordat ze de regels gingen veranderen dat je als 1 persoon geen gezinswoning meer mocht pakken
ik moest toen verhuizen, ik had 9 jaar aan punten. ik denk dan maar gelijk "goed" gebruikenquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Netjes en dat helemaal voor jezelf
nee zit inderdaad direct aan de stoepquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:09 schreef suzi1 het volgende:
heb je geen voortuin? want dan is denk soms wel onprettig ja.
klopt. al moet ik wel zeggen ik wen er wel steeds meer aan, maar toch is het wel iets wat altijd in je hoofd zitquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:10 schreef suzi1 het volgende:
ah ja dan heb je toch gevoel dat ze langs je bank lopen, als die bij het raam staat
dat dus, sommige komen gewoon voorbij lopen, maar sommige zittne ook echt naar binnen te turen en dan denk ik gast donderop johquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:11 schreef suzi1 het volgende:
dat hebben er hier ook wel veel, maar ik loop dan gwn niet echt langs hun raam af. mensen hun prive geven he. en vooral niet kijken!
ja zit wel een streepje plastic op inderdaad. zat er al opquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:11 schreef suzi1 het volgende:
je raam van boven tot onder plakplastiek doen
quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:13 schreef suzi1 het volgende:
zien ze me altijd in dezelfde houding zitten
prachtig maar mij teveel werkquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:19 schreef suzi1 het volgende:
maar dat is ook wel mooi bij jouw voorkant? geeft wel sfeertje he. en dan heb je mooi blommengordijn aan de buitenkant
heb geluk dat er een soort van struikjes aan de overkant staan met een boompie. dus zie nog wel iets van groenquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:21 schreef suzi1 het volgende:
haha ja als de overburen maar een mooie voorkant hebben
zo is dat. lekker blij zijnquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:24 schreef suzi1 het volgende:
nou weet je, gwn blijzijn en laat ze maar kijken. lekker in je string gaan zitten
quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:26 schreef suzi1 het volgende:
wij hadden er ooit eens eentje met een verschrikkelijk muziekje. alsof je in een slechte horror zat
en dan hoorde ik hem als ik bij mn werk wegging
en dan bij thuiskomst weer. brrrr
Hopen dat het zo blijftquote:
Heb het van stereo naar dolby surround 2.1 gezet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:48 schreef Schakeltopia het volgende:
geluid is echt 100x keer beter man, weet niet wat je gedaan hebt, maar het is helemaal top zoo
echt?quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het van stereo naar dolby surround 2.1 gezet.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt?![]()
nou er zit er echt veel minder compressie op lijkt wel. toppie man
oh dat is wel slecht zegquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:53 schreef engine het volgende:
Dat is q-danceOriginele stream happert soms. Eerste half uur was echt verschrikkelijk.
Die zatten ook nog even in obs te klotenquote:
quote:
Kleine hikjes nu is van q-dance. Als het langer dan een seconde ofzo buffert dan is dat mijn stream denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:02 schreef Schakeltopia het volgende:
maar was die buffer nou qdance of ben jij dat
quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:03 schreef suzi1 het volgende:
even wat ramen dicht gedaan, mss wil dat helpen
Ah die setting heb ik wel zien staanquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:05 schreef Schakeltopia het volgende:
voor de volgende keer engine, ik denk dat je dit prima op 30fps kan uitzenden ipv 60fps.
dat zal ook weer wat schelen voor jou computertje. ze zenden het toch zelf ook maar op 30fps uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |