Pinkyquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
als je er vaak besteld heeft select nemen zin...
ik laat veel op zondag bezorgen, dat tientje krijg ik er op die manier zo uit
Hmm, hmm, daar bestel ik net wel of net niet genoeg voor. Lastig!quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bol select nemen, hoef je nooit meer te kutten om nog even iets erbij te zoeken om aan die 20 euro te komen
Heel subtiel ‘Mmm van Mora’ op je schouder laten zetten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:58 schreef bitterbal het volgende:
K ben een van de weinige toeristen zonder tattoo ook
M van mayo ernaastquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel subtiel ‘Mmm van Mora’ op je schouder laten zetten.
Matig van zequote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef dud0r het volgende:
LEGO heeft al sets van de nieuwe Jurassic world film staan. Allemaal spoilers![]()
Was wel druk in de LEGO winkel @:haags
Ik kreeg het er vorig jaar gratis bij toen ik een laptop daar kocht, maar vind het toch wel erg handig. Ook avondbezorgingen (dus 's ochtends besteld en 's avonds in huis) zijn gewoon gratis dan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Hmm, hmm, daar bestel ik net wel of net niet genoeg voor. Lastig!
quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Droogrek is ingestort door de wind. Krijg hem ook niet meer in elkaar
Doe even een linkje danquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik op Dumpert sta. Heb drie keer geprobeerd dat kloterek in elkaar te zetten en hij stortte steeds weer in, tot ik hem gewoon van me af gooideOverburen konden mee genieten.
Post je de link dan even hier?quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik op Dumpert sta. Heb drie keer geprobeerd dat kloterek in elkaar te zetten en hij stortte steeds weer in, tot ik hem gewoon van me af gooideOverburen konden mee genieten.
Ja beetje wel ja. Maar ja. Die kleine begon al te roepen welke die wildequote:
Somsquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maily, blijf je hier gezellig een beetje hangen in deze sc?
Waarom kost dat gammele ding 50 euroquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets
https://www.blokker.nl/to(...)0UrcZIBoCcWsQAvD_BwE
Volgens mij houd ze ons altijd wel een beetje in de gaten ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |