Nou denk is vies waterquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waren ze blij? Is toch lekker als het zo heet is?
Zes euro over het algemeen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn die verzendkosten dan? Ik word altijd chagrijnig als dat ¤7,95 is of zo. Vooral als je iets heel goedkoops nodig hebt van een tientje of zo.
In China zijn ze dat nog steeds aan het doen, maar ze halen nu ook mensen uit hun huis om alles te ontsmetten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit was in hoogtijd van covid. Zag dit op internet:p
Drie.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je er nou honderd bestelt, valt het relatief gezien heel erg mee.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft je vriend dat gemaakt om jou in te stoppen?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft je vriend dat gemaakt om jou in te stoppen?
Kijk nou uit voor je autoquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Het woeit best vandaag, ook nog even illegaal over een calamiteitenweg gelopen
Je auto is net weer heel. Waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Het woeit best vandaag, ook nog even illegaal over een calamiteitenweg gelopen
quote:
Als ze het weer flikken weet ik in ieder geval dat het aan mij gericht wasquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Je auto is net weer heel. Waarom doe je dat?
Ah ja. Slimme tactiekquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Als ze het weer flikken weet ik in ieder geval dat het aan mij gericht was
Dan kan het nog steeds toeval zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Als ze het weer flikken weet ik in ieder geval dat het aan mij gericht was
Maar de dader heeft dan wel meer kans dat ik hem opblaas met vuurwerkquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
Je hebt niet opeens minder kans op dat je auto met vuurwerk wordt opgeblazen omdat het al een keertje eerder is gebeurd.
Ga je je verdekt opstellenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de dader heeft dan wel meer kans dat ik hem opblaas met vuurwerk
Moet gewoon achter het kenteken komen zodat ik hem kan opsporen en een cobra in zijn benzinetank mikkenquote:
Action, 49 cent per zakje.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Even wat waterijsjes eten dit weekend want ik heb de stokjes nodig.
Dus je staat nu voor het raam te wachten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet gewoon achter het kenteken komen zodat ik hem kan opsporen en een cobra in zijn benzinetank mikken
Misschien kun je de VS vragen of je ook wat antitankraketten mag hebben. Jij bent ook zomaar aangevallen immers.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet gewoon achter het kenteken komen zodat ik hem kan opsporen en een cobra in zijn benzinetank mikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |