Run, forrest, runquote:
Ik kan er wel iets mee, Tom Hanksquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, een aantrekkelijke, charismatische oudere man!
quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik kan er wel iets mee, Tom HanksBeetje een mietje tijdens corona maar met een prop in de mond....
Voor ieder moment een je leven is er wel eentje. Soms eentje voor meerdere momenten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel zeker wel maar dan in de seriële vorm en met genoeg kilometers op de teller, ik geloof niet in ware liefde als je maar een enkel smaakje van de schijf van vijf kent, it's an acquired taste.
Nee daar heb ik niets mee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik kan er wel iets mee, Tom HanksBeetje een mietje tijdens corona maar met een prop in de mond....
Ugh...Clooneyquote:
Wie dan wel?quote:
Wat bedoel je met de war on drugs? 🤔quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop mensen die ik ken waren bij The war on drugs blijkbaar. Zo maar eens bedje opzoeken.
Dat is een indierockband kennelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de war on drugs? 🤔
Aha ! Ik zat te denken in de richting van dat er een schoonveegactie ofzo was van zijn dealertjes in zijn stad/wijk.quote:
Ja, zoiets dacht ik ook even. Dat z'n kennissen bij de politie zitten of zo.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha ! Ik zat te denken in de richting van dat er een schoonveegactie ofzo was van zijn dealertjes in zijn stad/wijk.
Ja, of juist bekenden van de politie zijnquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook even. Dat z'n kennissen bij de politie zitten of zo.
Mijn hoofd ging ervan uit dat CE vrij braaf is en dat z'n kennissen dus aan de "goede" kant van de wet zouden staan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, of juist bekenden van de politie zijn![]()
Aha, ja, ik ben dus niet zo braaf, dus mijn brein ging een andere kant opquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn hoofd ging ervan uit dat CE vrij braaf is en dat z'n kennissen dus aan de "goede" kant van de wet zouden staan.
Jij had dus opgepakt kunnen worden bij deze raid!quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha, ja, ik ben dus niet zo braaf, dus mijn brein ging een andere kant op
Dat denk ik dan weer niet, maar wel bekenden van mequote:Op zaterdag 23 april 2022 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij had dus opgepakt kunnen worden bij deze raid!
Gelukkig is het fictief, maar hopelijk worden ze snel vrijgelaten in dit verhaal.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet, maar wel bekenden van me![]()
Ja dat hoop ik ook, denk dat ze morgen al weer op pad mogenquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig is het fictief, maar hopelijk worden ze snel vrijgelaten in dit verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |