quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij wacht deze meneer ook op een mr. right now.
Oké goed verhaal. Maar geloof je nou in ware liefde of niet, want je draait er nogal om heen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben 14 jaar bij mijn jeugdliefde geweest, ik wist daarna net zoveel als een dode garnaal.
Je hebt nog lang niet genoeg ervaring voor mijn antwoord dus dat is totaal zinloos.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké goed verhaal. Maar geloof je nou in ware liefde of niet, want je draait er nogal om heen.
Ik heb meer dan genoeg ervaringquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt nog lang niet genoeg ervaring voor mijn antwoord dus dat is totaal zinloos.
Jawel zeker wel maar dan in de seriële vorm en met genoeg kilometers op de teller, ik geloof niet in ware liefde als je maar een enkel smaakje van de schijf van vijf kent, it's an acquired taste.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg ervaring![]()
dus , geloof je in ware liefde?
![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel zeker wel maar dan in de seriële vorm en met genoeg kilometers op de teller, ik geloof niet in ware liefde als je maar een enkel smaakje van de schijf van vijf kent, it's an acquired taste.
*verdwaaldquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is het toch godvergeten saai hier de laatste tijd na 10 /11 uur 's avonds![]()
![]()
En niet alleen op deze sc btw
Ik zit uit verveling ook maar weleens op dat Oekraïne topicquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
*verdwaald
Zit weleens in Nieuws ineens
Het lijkt wel een bejaardenforum geworden inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is het toch godvergeten saai hier de laatste tijd na 10 /11 uur 's avonds![]()
![]()
En niet alleen op deze sc btw
Ja echt! Suffe bedoening vaakquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt wel een bejaardenforum geworden inderdaad.
Als ze er zijn liggen ze al te maffenquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
Zijn hier nog aantrekkelijke, charismatische oudere mannen?
Waar heb je die voor nodig?quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
Zijn hier nog aantrekkelijke, charismatische oudere mannen?
Iedereen, *mompelt ietsquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zit uit verveling ook maar weleens op dat Oekraïne topicen op MUZ, maar daar moet ik de juiste bui voor hebben. Op de sc's die er zijn lijkt iedereen rond tienen al te maffen ofzo
Ik ruik wat angstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |