abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 april 2022 @ 21:04:03 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204511128
Staatssecretaris Gunay Uslu (Cultuur en Media) vindt de MeToo-affaire bij D66 ’pijnlijk’. „Het is niet goed gegaan, er had sneller ingegrepen moeten worden.” Of de persconferentie van partijleider Sigrid Kaag en voorzitter Victor Everhardt donderdagmiddag een uitnodiging was aan andere slachtoffers is om zich te melden, durft ze niet te zeggen. „Ik weet niet of het een uitnodiging is, maar er was in ieder geval veel frustratie, boosheid en onkunde.”

„We schieten allemaal behoorlijk in de kramp”, na een onthulling van grensoverschrijdend gedrag, meent Uslu, zelf ook lid van D66. Als staatssecretaris trad ze naar voren en ging ze het gesprek aan met John de Mol na de MeToo-affaire bij The Voice. „Het is goed om openheid te creëren en in te grijpen en te laten zien: dit gebeurt. Dit gebeurt overal. En ik had niet de illusie dat dit niet zou gebeuren bij politieke partijen.”

Dat het bij haar eigen partij voorkomt vindt ze extra pijnlijk. „Ik heb erover nagedacht, van is het nou meer of minder pijnlijk dat het bij D66 voorkomt? En ja ik ben lid van deze partij en vertegenwoordiger ook de partij dus: ja. Het is nu D66, het was eerder PvdA en Ajax en The Voice, maar hier moeten we dus van leren en kijken van hoe moeten we het anders doen. Want dát het gebeurt is een feit

https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-d66-is-pijnlijk
  vrijdag 22 april 2022 @ 21:12:04 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204511250
Het signaal dat afgegeven is, is dat je als slachtoffer het partijbelang vooral niet in de weg moet zitten. Heel erg allemaal, maar beter hou je het onder de pet.
pi_204511306
Alleen maar open deuren van Uslu.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204511415
Welja, nog een topic over hetzelfde.
pi_204511629
Nietszeggende reactie van Uslu en daarom ook een nietszeggend topic. Dit kan prima in het andere topic over deze kwestie
pi_204511811
Uslu? Parlement van welk land betreft dit?
  vrijdag 22 april 2022 @ 22:07:42 #7
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204511909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 22:00 schreef Alpha0 het volgende:
Uslu? Parlement van welk land betreft dit?
:')

Doe niet zo ontzettend bekrompen. Nederland kent veel immigranten, die doen gewoon hun ding en timmeren lekker aan de weg, in plaats van dat ze zitten te janken op een forum. Zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen. Wellicht kom je zo nog eens ergens.
pi_204511963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 22:07 schreef Poem_ het volgende:

[..]
:')

Doe niet zo ontzettend bekrompen. Nederland kent veel immigranten, die doen gewoon hun ding en timmeren lekker aan de weg, in plaats van dat ze zitten te janken op een forum. Zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen. Wellicht kom je zo nog eens ergens.
Prima, ik ga morgen gelijk beginnen met drugs uithalen en gedwongen prostitutie.

NWS / Twee neven dwingen tieners tot prostitutie; meisjes kregen klappen

[ Bericht 13% gewijzigd door Alpha0 op 22-04-2022 22:20:04 ]
  vrijdag 22 april 2022 @ 22:41:44 #9
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204512166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 22:13 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Prima, ik ga morgen gelijk beginnen met drugs uithalen en gedwongen prostitutie.

NWS / Twee neven dwingen tieners tot prostitutie; meisjes kregen klappen
Ja, dat is inderdaad wat vrijwel iedere immigrant doet. Ondertussen in de echte wereld ziet het er heel anders uit, maar dat kun jij niet weten.
pi_204514621
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 22:13 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Prima, ik ga morgen gelijk beginnen met drugs uithalen en gedwongen prostitutie.

NWS / Twee neven dwingen tieners tot prostitutie; meisjes kregen klappen
Wat wil je nou eigenlijk? Als iemand met buitenlandse roots succesvol is en zelfs staatssecretaris wordt, dan heb je daar commentaar op? Wat wil je dan? Dat ze crimineel wordt?

Wees blij dat ook mensen met een exotische achternaam volwaardig meedoen in de maatschappij.
pi_204515884
In dat laatste bijzinnetje van dat Telegraaf-artikel staat iets opmerkelijks.

Bing gaat opnieuw contact opnemen met de 19 melders.

Dus D66 gaat gewoon verder met dat dubieuze bedrijf dat je kunt betalen voor een onderzoeksuitkomst.

Het bureau Bing dat een onwelgevallig rapport in twee delen splitste, op basis waarvan Kaag triomfantelijk kon beweren dat er bij D66 geen "structurele" problemen zijn.

Pas afgelopen donderdag moest Kaag schoorvoetend maar nog steeds zichzelf complimenterend toegeven dat er wel één "casus" van een "klaagster" was die door een hoge D66er was bedreigd en gechanteerd.

Eén klein kutcasusje maar, zag je haar denken.

Nog mag datzelfde corrupte Bing ook de andere klaagsters nog eens bevragen. De uitkomst staat reeds vast.

U roept, wij draaien.
  zaterdag 23 april 2022 @ 22:14:44 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204521658
Uitslag stelling: ’Kaag kan niet aanblijven’

Een respondent reageert: „Het klopt niet als je zoveel stemmen hebt gewonnen door vernieuwing te beloven, maar vervolgens weinig empathie toont richting het slachtoffer. En dan ook nog de media de schuld geven! Dan ben je echt blind voor je eigen functioneren.” Een andere stemmer noemt de reactie van de D66-leider ’een klap in het gezicht van het slachtoffer’. „In de Haagse kaasstolp denken ze dat je weg kunt komen met ’excuses’ na hoogdravende deugpraat. Weer een voorbeeld van hoe ver Den Haag afstaat van de werkelijkheid”, aldus een stemmer.

Frans van Drimmelen heeft desgevraagd zijn partijlidmaatschap opgezegd en zijn werk voor de partij neergelegd. Dat is ook volgens de meerderheid niet voldoende. De voormalige partijprominent zou een medewerkster hebben gestalkt. Twee derde van de respondenten vindt dat hij hiervoor moet worden vervolgd. Een stemmer: „Deze zaak moet door het Openbaar Ministerie worden onderzocht, want politici hebben meer nog dan anderen een voorbeeldfunctie.”

Kaag gaf van de week een verklaring af in een persconferentie. Naar aanleiding daarvan vinden bijna alle stemmers dat zij moet aftreden als partijleider en dus ook als minister van Financiën. Van de deelnemers heeft bijna niemand nog vertrouwen in de D66-leider. Naast een onvoldoende voor Kaag geven bijna alle respondenten ook het partijbestuur van D66 een onvoldoende en vinden zij dat het moet aftreden. Een reactie: „Als je zegt dat je na een jaar en na de ophef een nieuwe ’weging’ hebt gemaakt, dan zak je toch finaal door het ijs?”

D66 staat erom bekend bescherming tegen grensoverschrijdend gedrag hoog in het vaandel te voeren. Bijna niemand van de stemmers vindt dat de partij zich dit ’morele leiderschap’ nog zou mogen toe-eigenen. Driekwart van de respondenten gelooft ook niet dat D66 hiermee intern aan de slag zal gaan. Een reactie: „Dit is niet veel anders dan het gedraai en gelieg van Rutte, maar met het verschil dat hij niet naar anderen wijst en Kaag wel.” Een andere stemmer: „Ze hadden snel en daad-krachtig moeten handelen. Een week wachten met een reactie is daar niet bepaald een goed voorbeeld van.”

Toch zijn er ook respondenten die vinden dat de aandacht hiervoor overdreven is. Zo stelt iemand: „Ja, Van Drimmelen zat fout, maar het gaat al dagen hierover. Besteed die tijd liever aan het oplossen van economische problemen. En vergeet niet dat het oorlog is.” Iemand anders vindt de aandacht voor deze zaak buitenproportioneel. „Waar blijven de excuses van Geert Wilders voor het wangedrag van Dion Graus? Verbazingwekkend hoe de media zich op deze zaak storten. Zo sloop je het politieke midden.”

Grensoverschrijdend gedrag binnen een politieke partij is volgens een meerderheid van de stemmers niet per se een D66-probleem. Toch gelooft maar een minderheid dat er in Den Haag meer MeToo-achtige toestanden zijn dan elke andere werkvloer. Een reactie: „MeToo-schandalen komen overal voor, maar als het in Den Haag gebeurt, dan geldt het gezegde ’hoge bomen vangen veel wind.’

https://www.telegraaf.nl/(...)-kan-niet-aanblijven

Duidelijk ^O^
  zaterdag 23 april 2022 @ 22:15:38 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204521676


Van Drimmelen in de gevangenis ^O^ ^O^
pi_204523465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 13:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
In dat laatste bijzinnetje van dat Telegraaf-artikel staat iets opmerkelijks.

Bing gaat opnieuw contact opnemen met de 19 melders.

Dus D66 gaat gewoon verder met dat dubieuze bedrijf dat je kunt betalen voor een onderzoeksuitkomst.
Ik vind dat er streng toezicht op dat bureau moet komen. Mensen die er continu naar kijken. Er zijn misschien zelfs wel vrijwilligers te vinden die er hun weekend aan willen besteden.

Ik denk dat Bing watching best eens een trend zou kunnen worden.
pi_204523481
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Uitslag stelling: ’Kaag kan niet aanblijven’
Jeetje zeg. Dus lezers van de Telegraaf vinden dat Kaag weg moet? En dat terwijl ze haar voorheen zo massaal steunden...
  zondag 24 april 2022 @ 11:55:19 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204525507
twitter


Dat was het Kaag effect :') _O-
  vrijdag 13 mei 2022 @ 23:31:15 #18
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204739076
En ook in Brussel gaat het lekker bij D66. De helft van de fractie stapt eruit vanwege fout gedrag.

https://www.nu.nl/politie(...)uropese-fractie.html
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204739309
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:31 schreef nixxx het volgende:
En ook in Brussel gaat het lekker bij D66. De helft van de fractie stapt eruit vanwege fout gedrag.

https://www.nu.nl/politie(...)uropese-fractie.html
De helft... dat is dus één iemand.
pi_204739439
Etc:

quote:
Scheuring in Brusselse fractie van D66, klachten over Europarlementariër Samira Rafaela
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ira-rafaela-a4124396
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:12:00 #21
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204739441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:31 schreef nixxx het volgende:
En ook in Brussel gaat het lekker bij D66. De helft van de fractie stapt eruit vanwege fout gedrag.

https://www.nu.nl/politie(...)uropese-fractie.html
Goh, vanwege al die heisa over de uitspraak van iemand bij een discussieprogramma was ik dit bijna vergeten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_204739672
quote:
6s.gif Op zondag 24 april 2022 11:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]

Dat was het Kaag effect :') _O-
Wat ik mij afvraag is wie die resterende 80% hersenlozen zijn die Kaag op haar plek willen laten. Voor die vrouw wacht in haar eigen woorden een speciaal plekje in de hel na hoe ze met het slachtoffer in deze "casus" aanrandingszaak is omgegaan.
pi_204739931
quote:
6s.gif Op zondag 24 april 2022 11:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]

Dat was het Kaag effect :') _O-
D66 had beter Rob Jetten als partijleider kunnen behouden. Kaag is een en al negatieve energie met die zure kop van haar en ze is ook nog eens ontzettend hypocriet. Ik vind Jetten een veel betere uitstraling hebben. Achteraf gezien is het zwaar onterecht dat hij plaats heeft gemaakt voor Kaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')