abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 20:05:31 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204510354
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204519921
Aanvulling voor deze topic.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:35 schreef oheng het volgende:
Nieuwe brand. Dit keer staat het huis van de gouveneur van Moskou in de fik.

En het schijnt dat bij de aanval op een commandopost in Kherson, zoals genoemd hierboven, er 2 generaals gesneuveld zijn, en 1 generaal (zwaar) gewond is geraakt.

Alsof dat nog niet genoeg is, hier een lijst van oligarchen die zijn omgebracht, samen met hun familie, in de afgelopen maanden (vermoedelijk door putin).

Vast allemaal toeval.

De (bovengrondse) aanvallen op Mariupol zijn nu net weer begonnen. Hier een video hoe de bunkers eruit zien. Azov heeft nog steeds de beschikking over Javelins en/of NLAWs, er is beeld materiaal hiervan.
Ik had geen idee dat 6 Russische oligarchen zijn overleden sinds de Russische invasie in Oekraïne. Dat lijkt mij een hogere percentage dan toeval mogelijk maakt.
pi_204520246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:19 schreef Jojoke het volgende:
Ik had geen idee dat 6 Russische oligarchen zijn overleden sinds de Russische invasie in Oekraïne. Dat lijkt mij een hogere percentage dan toeval mogelijk maakt.
Hoeveel zijn er?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204523227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:53 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Hoeveel zijn er?
83
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 april 2022 @ 08:56:12 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204534424
Wow! Beste fik :o

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204534442
Alleen heb ik geen flauw idee hoeveel grote branden er in een doorsneeweek in Rusland plaatsvinden.

Zonder die informatie is het onmogelijk om vast te stellen of het nu alleen maar opvalt omdat iedereen er op let, of dat er een trend is (laat staan om vast te stellen of er een verband met Oekraïne is).
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 april 2022 @ 09:02:04 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204534456
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 08:58 schreef stavromulabeta het volgende:
Alleen heb ik geen flauw idee hoeveel grote branden er in een doorsneeweek in Rusland plaatsvinden.

Zonder die informatie is het onmogelijk om vast te stellen of het nu alleen maar opvalt omdat iedereen er op let, of dat er een trend is (laat staan om vast te stellen of er een verband met Oekraïne is).
Wel toevallig dat nou juist de fabrieken die van enorm belang zijn in de oorlog in de fik vliegen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204534483
Kennelijk ook in de buurt van Bryansk:
twitter


Edit:
Was dus al een paar dagen terug:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204535266
Nu staat er dus een oliedepot in Bryans in de fik, op 2 plaatsen.
Ik denk dat we ongelukken wel kunnen uitsluiten.

Ik ben benieuwd wat er voor 9 mei op het programma staat.

[edit]Hier de raket inslag, vraag me af welke raket dit is. De afstand tot de Oekrainsche grens is 100km.

[ Bericht 43% gewijzigd door oheng op 25-04-2022 11:01:55 ]
  maandag 25 april 2022 @ 10:58:59 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204535338
Er zijn berichten dat de burgerbevolking in Wit-Rusland actief zaken saboteert. Maar kan me moeilijk voorstellen dat dit ook in Rusland zelf gebeurt. Zou het waar zijn is dat hoopvol.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 25 april 2022 @ 11:01:18 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204535354
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:47 schreef oheng het volgende:
Nu staat er dus een oliedepot in Bryans in de fik, op 2 plaatsen.
Ik denk dat we ongelukken wel kunnen uitsluiten.

Ik ben benieuwd wat er voor 9 mei op het programma staat.
Vermoedelijk een militaire parade. En een Poetin die gaat zeggen dat zijn militaire operatie goed verloopt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 april 2022 @ 11:14:29 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204535434
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 10:58 schreef Megumi het volgende:
Er zijn berichten dat de burgerbevolking in Wit-Rusland actief zaken saboteert. Maar kan me moeilijk voorstellen dat dit ook in Rusland zelf gebeurt. Zou het waar zijn is dat hoopvol.
Ik hoop van harte dat mensen ook in Rusland de boel saboteren. "Per ongeluk" een sigaret in een olieopslag gooien ofzo.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204535437
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2022 09:05 schreef xpompompomx het volgende:
Kennelijk ook in de buurt van Bryansk:
[ twitter ]

Edit:
Was dus al een paar dagen terug:
[ twitter ]
Dit lijkt me meer het gevolg van regen of smeltend ijs dan sabotage. Daar zijn makkelijkere plekken voor te bedenken die moeilijker te herstellen zijn.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 25 april 2022 @ 11:20:07 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204535471
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 11:14 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Dit lijkt me meer het gevolg van regen of smeltend ijs dan sabotage. Daar zijn makkelijkere plekken voor te bedenken die moeilijker te herstellen zijn.
Ik ga geen lijstje maken. Maar er zijn al jaren berichten dat zaken als motivatie en onderhoud met name in combinatie met corruptie in het Russische leger een groot probleem zijn. Wat hun operationele strijdkracht ondermijnd. Wat denk ik ook wel ondersteund is geworden in het verloop van de oorlog. Een moderne supermacht moet wel instaat zijn om snel een land kapot te maken. Wat trouwens geen succes op zich hoeft te zijn met de gevolgen achteraf. Kijk dan met een schuin oog naar Irak maar dat is verder off-topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 25-04-2022 11:27:24 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204536189
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 11:14 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Dit lijkt me meer het gevolg van regen of smeltend ijs dan sabotage. Daar zijn makkelijkere plekken voor te bedenken die moeilijker te herstellen zijn.
Kan, maar de plaats en tijd zijn extreem sus.
En als je rails vernietigd midden in het bos, is dat moeilijker te herstellen, en extreem belangrijk: moeilijk te verdedigen.
pi_204536302
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 11:14 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Dit lijkt me meer het gevolg van regen of smeltend ijs dan sabotage. Daar zijn makkelijkere plekken voor te bedenken die moeilijker te herstellen zijn.
Mij ook.
Talud is doorweekt/spoelt weg en wordt instabiel. En dat is allemaal geen hogere wiskunde.
Geen idee hoe lang het duurt om zoiets te herstellen. In Nederland zou zoeits max een paar dagen duren, geen idee hoe lang zoiets in Rusland duurt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204536451
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:47 schreef oheng het volgende:

[..]
Kan, maar de plaats en tijd zijn extreem sus.
En als je rails vernietigd midden in het bos, is dat moeilijker te herstellen, en extreem belangrijk: moeilijk te verdedigen.
Rusland heeft 128.000 km spoorlijn. Daar is elke dag wel ergens iets stuk. En als je iets wilt saboteren, steek je beter een relaiskast in de fik of rij je hem omver, dan dat je een compleet talud gaat afgraven. Zo'n verzakking is een kwestie van een krol met een paar wagons aarde er naar toe rijden, gaat opvullen, rail terug en klaar.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_204536528
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 13:17 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Rusland heeft 128.000 km spoorlijn. Daar is elke dag wel ergens iets stuk. En als je iets wilt saboteren, steek je beter een relaiskast in de fik of rij je hem omver, dan dat je een compleet talud gaat afgraven. Zo'n verzakking is een kwestie van een krol met een paar wagons aarde er naar toe rijden, gaat opvullen, rail terug en klaar.
Dat is wel een enorme versimpeling hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 25-04-2022 14:11:46 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204536771
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 13:17 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Rusland heeft 128.000 km spoorlijn. Daar is elke dag wel ergens iets stuk.
Ja, maar plaats en tijd zijn sus. Dit is niet ergens in Siberie gebeurd, maar -wederom- in de Bryansk regio.

Kijk als je het nu hebt over de brand in de militaire basis nabij Vladivostok vandaag, ok dan kan ik het begrijpen. Dat zal wel euh toeval zijn,

[ Bericht 20% gewijzigd door oheng op 25-04-2022 14:49:34 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 april 2022 @ 15:55:31 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204537786
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 13:56 schreef oheng het volgende:

[..]
Ja, maar plaats en tijd zijn sus. Dit is niet ergens in Siberie gebeurd, maar -wederom- in de Bryansk regio.

Kijk als je het nu hebt over de brand in de militaire basis nabij Vladivostok vandaag, ok dan kan ik het begrijpen. Dat zal wel euh toeval zijn,
En dan ook nog een trein met militair materieel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204537832
quote:
84s.gif Op maandag 25 april 2022 11:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik hoop van harte dat mensen ook in Rusland de boel saboteren. "Per ongeluk" een sigaret in een olieopslag gooien ofzo.
Per ongeluk een bijl in de kop van Poetin laten vallen.
pi_204538649
En het weer raak in Bryansk:

https://www.reddit.com/r/(...)mplekt_is_burning_a/

Schijnbaar 500 meter naast die andere brand.
pi_204539182
Nog een treinen ongelukje in Bryansk: https://www.reddit.com/r/(...)y_cant_even_deliver/
pi_204539223
In Transnistrie zijn er ook explosies bij/in een of ander overheidsgebouw.

Naja, et, etc
pi_204540143
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')