Deze kerel heeft dezelfde ogen als ik, gisteren nog over gehad dat je mensen dichtbij op waarde weet te schatten aan hun oogopslag, moet wel familie zijn.quote:
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest lachen om gacy in die documentaire. Wat is mis met mij.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij liep te zeiken over kinderen.
Wil je een lijstje?quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het idee dat jij op die vent van Snollebollekes lijktquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kerel heeft dezelfde ogen als ik, gisteren nog over gehad dat je mensen dichtbij op waarde weet te schatten aan hun oogopslag, moet wel familie zijn.
Lintje geven want hij deed er tenminste wat aan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij liep te zeiken over kinderen.
Die ga ik ook kijken dit weekend.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:37 schreef CherryLips het volgende:
In een clipje van hem danst een ex.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij op die vent van Snollebollekes lijkt
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lintje geven want hij deed er tenminste wat aan.
quote:
Een ex van hem of van jou?quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een clipje van hem danst een ex.
Kan je niet gewoon voor één dag je mening voor je houden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar vrouwen die graag naar seriemoordernaars kijken daar zitten niet zo heel veel leuke mannen op te wachten, geeft niets maar zijn die vrouwen zichzelf daar bewust van vraag ik me wel eens af?
Je vraagt nu wel heel veel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon voor één dag je mening voor je houden.
Weet ik.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vraagt nu wel heel veel hoor
Zou ik wel doen, ik koop toch ook geen auto zonder veilige remmen of met maar drie wielen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een collega die een kindje verwacht.
Dus echo-praat enzo (ik heb er totaal geen verstand van, dus ik luister en vraag veel)
Maar toen vertelde hij zo van: ja geen open rug en alles erop en eraan..
Ik vraag me dan af... als je te horen krijgt dat het niet goed is..
En dan..
Laat je het dan aborteren of zo?
Kindje met maar 1 oog.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, ik koop toch ook geen auto zonder veilige remmen of met maar drie wielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |