https://www.woorden.org/woord/puzzelquote:Op donderdag 1 september 2022 13:08 schreef Magica het volgende:
Het duurde lang vond ik, ik zal er een beetje snel doorheen scrollen denk ik.
Het is ook Puuzel btw
Ok Xuurkquote:Op donderdag 1 september 2022 14:04 schreef Xurk het volgende:
[..]
https://www.woorden.org/woord/puzzel
u als in dun
Alleen Maandagquote:Op donderdag 1 september 2022 13:29 schreef Document1 het volgende:
Maandag maar een rare dag om ui te zenden eerlijk gezegd. Of zijn er weer twee per week?
Volgens mij is dat toch altijd zo? Eerste aflevering is naar mijn weten altijd het brengen van de kandidaten naar een locatie vlakbij de kampen en dan een spel spelen om de kampen in te delen en een kamp toegewezen te krijgen. Pas daarna gaan ze beginnen met spellen tegen elkaar en de bijbehorende eilandraad voor het verliezende kamp.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat er geen eilandraad was in de eerste aflevering.
Alleen jij wil eilandpraatquote:Op vrijdag 2 september 2022 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Net de eerste aflevering terug zitten kijken, nog niet aan toe gekomen de afgelopen week. Jammer dat er geen eilandraad was in de eerste aflevering. De aflevering was door het eerste spel daardoor een beetje te eentonig en te langdradig. Illias is nu al mijn favoriet. Verder die Marion Pauw mag wel wieberen en dat modelletje die al gelijk begon te klagen over beestjes etc.
En toch vind het ik het ontbreken van Eilandpraat wel vreemd. Dat bracht een beetje glans aan het programma en ook het gevoel dat dit echt iets groots is in de programmering van RTL. Nu wordt het hierdoor 1 van de vele programma's en sneeuwt het een beetje onder. Ze hadden dit makkelijk via Videoland kunnen brengen.
Sinds eilandpraat haalde ze bepaalde stukken weg uit de reguliere aflevering om in eilandpraat content te hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Net de eerste aflevering terug zitten kijken, nog niet aan toe gekomen de afgelopen week. Jammer dat er geen eilandraad was in de eerste aflevering. De aflevering was door het eerste spel daardoor een beetje te eentonig en te langdradig. Illias is nu al mijn favoriet. Verder die Marion Pauw mag wel wieberen en dat modelletje die al gelijk begon te klagen over beestjes etc.
En toch vind het ik het ontbreken van Eilandpraat wel vreemd. Dat bracht een beetje glans aan het programma en ook het gevoel dat dit echt iets groots is in de programmering van RTL. Nu wordt het hierdoor 1 van de vele programma's en sneeuwt het een beetje onder. Ze hadden dit makkelijk via Videoland kunnen brengen.
Ik ben blij dat het nu 'maar' 1x per week is. Vorig jaar werd het op een gegeven moment echt snakken naar de finale. De finale die vervolgens op schandalige wijze werd afgeraffeld.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:51 schreef Pinuts het volgende:
Ik vond expeditie altijd wel leuk. Maar ik heb het gevoel dat ik de afgelopen 2 jaar zoveel expeditie heb gezien (met videolandversies, 2x per week etc.) dat ik er nu eigenlijk wel een beetje klaar mee ben.
Ik ook. Het was totaal onoverzichtelijk met 3 verschillende eilanden, je moest echt 3x weggestemd worden om echt uit het spel te liggen. Daarom hadden ze ook zoveel afleveringen nodig in totaal.quote:Op zondag 4 september 2022 09:16 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het nu 'maar' 1x per week is. Vorig jaar werd het op een gegeven moment echt snakken naar de finale. De finale die vervolgens op schandalige wijze werd afgeraffeld.
Die Rick jongen, die is messcherp! Net zoals vroeger bij de Postcodeloterij toen hij altijd bij het juiste huisnummer wist aan te bellen om de prijs te overhandigen!quote:Op donderdag 1 september 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
Ik had gedacht dat iemand nog over die vuurstick zou beginnen die Harry Piekema in zijn zak zou hebben gestoken en wat Rik Brandsteker gezien zou hebben. Er gebeurt daar zo ontzettend veel op zo'n set dat ik hele grote bewondering heb voor Rik dat hij zelfs dat detail heeft kunnen waarnemen. Die jongen ontgaat ook werkelijk niets blijkbaar!
Wat mij trouwens wel opviel is dat er dit jaar wel heel veel acteurs meedoen zeg![]()
#scripting
Het wordt onderhand ook tijd dat ze drie mensen tegelijk op zo'n eilandraad naar huis sturen. Dan schiet het tenminste eindelijke een keertje op.quote:Op maandag 5 september 2022 07:51 schreef ThijsTH het volgende:
Ik ook. Het was totaal onoverzichtelijk met 3 verschillende eilanden, je moest echt 3x weggestemd worden om echt uit het spel te liggen. Daarom hadden ze ook zoveel afleveringen nodig in totaal.
Gelukkig lekker 1 per week nu, en hopelijk geen afvallerseiland.
Ik ging er na 5 seconden wel van uit dat ie gay was. 😳quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik las die roddel over Rose Bertram en Thijs Boermans zojuist, over dat die twee de hokipokie hebben liggen doen... maar die Thijs is toch gay
Ik moest eerst alle ramen en deuren sluiten ivm regenquote:
Regen?quote:Op maandag 5 september 2022 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest eerst alle ramen en deuren sluiten ivm regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |