Ze probeert het in elk geval. A for effort.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grafcavia
Nee, maar jammer zeg.
Ahhhhww, dat is wel zo zielig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze probeert het in elk geval. A for effort.
quote:
Ja ik voer haar wel bij, ze blijft ook op gewicht nu, ze is niet heel veel afgevallen. Maar het is alsof ze niets lust. Dan komt ze fluitend aangerend van HONGERRRR en hoeft ze de spinazie niet. DE SPINAZIE.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhhww, dat is wel zo zielig.
Voer je bij met tarwegras?
Ik vermoed Marsh van bumblefeet, dat is ook zo genieten...
quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik voer haar wel bij, ze blijft ook op gewicht nu, ze is niet heel veel afgevallen. Maar het is alsof ze niets lust. Dan komt ze fluitend aangerend van HONGERRRR en hoeft ze de spinazie niet. DE SPINAZIE.
Daarom. Ik weet niet wat ik haar moet geven, het is alsof haar smaak en geur zijn aangetast.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Normaal zijn het kirby's dan..
Heb je al gras geprobeerd?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom. Ik weet niet wat ik haar moet geven, het is alsof haar smaak en geur zijn aangetast.
Cavia met corona
Ja, maar dat is ze niet gewend dus dierenarts raadde af om daar veel van te geven.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al gras geprobeerd?
Van dat kattengras mogen ze ook.
Oh, bijzonder!quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ze niet gewend dus dierenarts raadde af om daar veel van te geven.
Wij doen ook maar alsofquote:
peruaanse panfluit muziek opzettenquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ze niet gewend dus dierenarts raadde af om daar veel van te geven.
Ja, maar voorjaarsgras heeft iets met eiwitten ofzo en dan raken die darmen weer van de leg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, bijzonder!
Van gras slijten de tanden toch heel goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |