abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204503561
Hallo,


Ik zat te denken he.
Momenteel sta ik zon beetje stil in het leven. Geen werk, weinif sociale contacten, de contacren die ik wel heb zijn vooral met hulpverleners. Niet om ze te kort re doen , want ik ben blij dat ze er zijn op momenten dat ik slecht in mijn vel zit. Alleen voor op de langere termijn kunnen ze me niet echt helpen. Ik heb het gevoel dat ik moeilijk uit deze huidige situatie kan komen. Heb dingen gedaan waar ik niet trots op ben en die mij in de problemen hebben gebracht. Nu vraag ik mij dus oprecht af of trouwen een optie is. Liefst een meid uit nederland zelf maar over de grens zou ook goed zijn. Het trouwen is niet helemaal mijn idee. Een aantal vrienden raden het aan. Alleen ik heb het idee dat ik daarmee mijn problemen verleg oftewel haal in mijn sores meesleur. De hulpverleners zeggen dat ik misschien damez van plezier zou kunnen bezoeken om het gemis aan intimiteit te vervullen. Echter heb ik in het verleden vaker met dames van plezier gedate en is het net zoals, onbetaald seks altijd maar weer de vraag of het gaat klikken. Dus dat heefy niet mijn voorkeur. En als ik zou gaan trouwen dan heb je natuurlijk ook de behoefte dat het op meerdere vlakken klikt. Zou wenselijk zijn iig.
pi_204503571
Niet doen. Trouwen is geen oplossing.
Eerst je problemen oplossen.
Belangrijkste is jezelf accepteren. Met al je goede en foute dingen.
Dan pas gaan nadenken over hoe je verder wil gaan.
pi_204503577
Trouwens is nooit een oplossing voor iets en als je dan toch denkt van wel dan is het vooral iets waar je problemen van krijgt
-nee-
pi_204503586
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:39 schreef Marsenal het volgende:
Trouwens is nooit een oplossing voor iets en als je dan toch denkt van wel dan is het vooral iets waar je problemen van krijgt
Hier ben ik dus ook bang voor.
Heb in mijn omgeving meerdere vrienden zien trouwen. Die hadden het dan even goed,kregen kinderen om vervolgens na een paar jaar te vechtscheiden.
pi_204503596
Alleen waar ik wel bang voor ben is dat als ik straks 40 ben. Helemaal niks heb klaar gespeeld in het leven.
pi_204503599
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:43 schreef Rock92 het volgende:
Alleen waar ik wel bang voor ben is dat als ik straks 40 ben. Helemaal niks heb klaar gespeeld in het leven.
Trouwen is geen prestatie joh
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204503602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Trouwen is geen prestatie joh
Helemaal mee eens. Het brengt naar mijn idee alleen een bepaalde zekerheid met zich mee. Je staat er voor mijn gevoel niet meer alleen voor. Iets wat ik op dit moment mis in mijn leven. Een maatje waar je op kunt bouwen. Wat andersom ook het geval zou zijn in een huwelijk. Dat ik ook klaar sta voor haar.
pi_204503606
En dan nog de vraag stel je gaat trouwen. Waar vind je zo iemand. Lijkt tegenwoordig niet meer te bestaan. Een echte nederlandse die wilt trouwen. Als ik aan trouwen denk, denk ik aan import bruiden. Met alle respect.
pi_204503614
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:47 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Het brengt naar mijn idee alleen een bepaalde zekerheid met zich mee. Je staat er voor mijn gevoel niet meer alleen voor. Iets wat ik op dit moment mis in mijn leven. Een maatje waar je op kunt bouwen. Wat andersom ook het geval zou zijn in een huwelijk. Dat ik ook klaar sta voor haar.
quote:
En als ik zou gaan trouwen dan heb je natuurlijk ook de behoefte dat het op meerdere vlakken klikt. Zou wenselijk zijn iig
Uit je OP

JE of IK, heleboel mensen plaatsen de situatie buiten zichzelf. Heb JIJ er behoefte aan of je vrienden? Niks mis met een oppervlakkige relatie, tenzij je loopt te bitchen tegen iedereen erover.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204503616
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
[..]
Uit je OP

JE of IK, heleboel mensen plaatsen de situatie buiten zichzelf. Heb JIJ er behoefte aan of je vrienden? Niks mis met een oppervlakkige relatie, tenzij je loopt te bitchen tegen iedereen erover.
Beide partijen denk ik. Gelijkwaardigheid binnen de relatie. Klinkt heel makkeljjk maar blijkt toch lastiger te zijn dan gedacht. Voor mij althans. Oppervlakkig?ik weet niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen. 'Bitchen' je ongen8egen uiten over een situarie waarin jij verkeert mag in mijn ogen wel maar op een gegeven moment moet je je wel los kunnen maken van iets dat jou alleen maar koppijn bezorgd.
pi_204503629
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:56 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Beide partijen denk ik. Gelijkwaardigheid binnen de relatie. Klinkt heel makkeljjk maar blijkt toch lastiger te zijn dan gedacht. Voor mij althans. Oppervlakkig?ik weet niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen. 'Bitchen' je ongen8egen uiten over een situarie waarin jij verkeert mag in mijn ogen wel maar op een gegeven moment moet je je wel los kunnen maken van iets dat jou alleen maar koppijn bezorgd.
Ga je weer ;) Post in de IK vorm, niet je/jou. Het ligt echt bij jou, wat wil jij? Pas als je dat echt weet, krijg je wat jij wilt. Niet wat iedereen denkt wat je wil of nodig hebt. Alleen jij weet dat. Oppervlakkig of trouwen of alles daar tussenin.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204503638
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:03 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ga je weer ;) Post in de IK vorm, niet je/jou. Het ligt echt bij jou, wat wil jij? Pas als je dat echt weet, krijg je wat jij wilt. Niet wat iedereen denkt wat je wil of nodig hebt. Alleen jij weet dat. Oppervlakkig of trouwen of alles daar tussenin.
In die laatste zin begin ik inderdaad in de je/jouw vorm.

Wat ik wil is heel makkelijk aan de vrouw komen maar ook net zo makkelijk er afstand kunnen doen tot ik een dame tref waar het zo goed bij voelt dat ik daar de rest van mijn leven mee wil delen.
pi_204503647
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:10 schreef Rock92 het volgende:

[..]
In die laatste zin begin ik inderdaad in de je/jouw vorm.

Wat ik wil is heel makkelijk aan de vrouw komen maar ook net zo makkelijk er afstand kunnen doen tot ik een dame tref waar het zo goed bij voelt dat ik daar de rest van mijn leven mee wil delen.
"De vrouw" ik ga heel flauw doen maar kom jij uit de middeleeuwen ofzo? Hou het voorlopig gewoon lekker oppervlakkig, niks mis mee. Trouwen is niks voor jou, nu dan. Niet doen.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  vrijdag 22 april 2022 @ 05:58:12 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_204503870
Ik snap niet welk probleem trouwen op zou lossen. Enige problemen die het eventueel oplost zijn praktische, omdat je status voor de wet verandert. Dus ik neem aan dat je een relatie in het algemeen bedoeld. Maar goed, ook dat lost niks op als je een relatie probeert te forceren.
Je zegt dat je een maatje mist. Moet dit perse een vrouw zijn of voel je je gewoon eenzaam en zou een goede vriend ook helpen?
'Verder komen in het leven', kan op allerlei verschillende manieren. Hoe zou je jezelf over een aantal jaren graag zien?
  vrijdag 22 april 2022 @ 06:20:17 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204503893
Is het geen typo?

Uit de OP 'als ik zou gaan trouwen', moet zijn 'als ik zou gaan, trouwens'??
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_204503995
Trouwen met een echte Nederlandse :') heb je de scheidingscijfers gezien?

Ik zou zeker gaan voor een importbruid. Aziatische vrouwen die zijn goed voor een gezin.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204504036
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:43 schreef Rock92 het volgende:
Alleen waar ik wel bang voor ben is dat als ik straks 40 ben. Helemaal niks heb klaar gespeeld in het leven.
Een vechtscheiding is een prestatie dan? :D
pi_204504261
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:49 schreef Rock92 het volgende:
En dan nog de vraag stel je gaat trouwen. Waar vind je zo iemand. Lijkt tegenwoordig niet meer te bestaan. Een echte nederlandse die wilt trouwen. Als ik aan trouwen denk, denk ik aan import bruiden. Met alle respect.
Ja, want je lijkt meteen te willen trouwen. Je komt niet over als iemand met de Nederlandse cultuur.

Nederlanders trouwen nog steeds. Uit liefde. Niet omdat papa en mama dat regelen.

En het gaat dan volgens het Nederlandse gezegde: verliefd, verloofd, getrouwd.

Oftewel, je moet er moeite in steken maar dat lijk jij niet te willen doen. Gewoon dame vragen, trouwen, klaar.

Nederlanders trouwen na het daten, een lat relatie te beginnen, samen te gaan wonen en daarna misschien trouwen. Het huwelijk is meer symbolisch (een signaal naar de omgeving (we zijn serieus een koppel)), of er wordt getrouwd uit praktischere overwegingen (handig bij het kopen van een huis etc).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:50:14 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204504369
Geen werk, geen sociale contacten, hoe kom je erbij dat trouwen een goed idee zou zijn, wat verwacht je op dat vlak van de ander en wat heb jij te bieden?

Verwacht je dat je vrouw wel werkt en sociale contacten heeft je en daar dan op mee kunt liften?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? vrijdag 22 april 2022 @ 09:20:09 #20
70532 loveli
N
pi_204504626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:43 schreef Rock92 het volgende:
Alleen waar ik wel bang voor ben is dat als ik straks 40 ben. Helemaal niks heb klaar gespeeld in het leven.
Maak een plan zodat je op je 40ste wel iets van je leven hebt gemaakt.
crap in = crap out
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 09:59:41 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204504912
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:10 schreef Rock92 het volgende:

[..]
In die laatste zin begin ik inderdaad in de je/jouw vorm.

Wat ik wil is heel makkelijk aan de vrouw komen maar ook net zo makkelijk er afstand kunnen doen tot ik een dame tref waar het zo goed bij voelt dat ik daar de rest van mijn leven mee wil delen.
Dus eigenlijk gaat dit topic helemaal niet over trouwen. Als ik je topic lees krijg ik het idee dat het je niet zo zeer dwars zit dat je 'niks' (lees; op meerdere vlakken) hebt klaargespeeld, want je spitst het toe op 'vrouwen'.

Wat je vooral dwars lijkt te zitten is dat je geen player bent, dat je niet gewoon pussy kunt scoren bij de vleet, om vervolgens een keer te eindigen met een 'fatsoenlijke' vrouw. Ik zie niet zo goed in wat dit te maken heeft met trouwen, want voor trouwen heb je ook een vrouw nodig. Daarnaast schrijf je dan wel dat voor trouwen het op meerdere vlakken moet klikken, wat waar is, maar als jij met een meid samen bent waar het niet mee klikt ga je er ook niet mee trouwen.

Het is niet zo dat je in je vingers knipt en je hebt ineens een stabiele relatie met een vrouw waar het helemaal mee klikt. Dus een importbruidje gaat je dit ook niet opleveren. Jouw probleem is niet trouwen ja/nee, jouw probleem is dat jij geen vrouwen kunt regelen, dat zet je af tegen je sociale omgeving waar mensen wel getrouwd zijn en hop, dit topic is er.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 22 april 2022 @ 10:26:31 #22
189961 ex
aperture science
pi_204505111
Trouwen is geen doel maar het (potentiële) gevolg van een goede relatie. Een goede relatie bouw je eerst op tot een punt dat trouwen er eigenlijk niet meer toe doet (voor je gevoel kan je al op elkaar rekenen, bouwen etc) en pas dan trouw je (misschien, als dat is wat je wilt).

Ik ben zelf pas na 7j samen getrouwd, vond het altijd maar een beetje suf.. Maar mijn partner is zo leuk (vind ik dan) dat ik het graag mooi wilde vieren.
The cake is a lie!
pi_204505143
Trouwen als doel op zichzelf heb ik inderdaad nooit begrepen. Je hoopt op de eerste plaats toch gewoon iemand te treffen die je voor een zo lang mogelijke periode toleerbaar acht?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204505159
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:26 schreef ex het volgende:
Trouwen is geen doel maar het (potentiële) gevolg van een goede relatie. Een goede relatie bouw je eerst op tot een punt dat trouwen er eigenlijk niet meer toe doet (voor je gevoel kan je al op elkaar rekenen, bouwen etc) en pas dan trouw je (misschien, als dat is wat je wilt).

Ik ben zelf pas na 7j samen getrouwd, vond het altijd maar een beetje suf.. Maar mijn partner is zo leuk (vind ik dan) dat ik het graag mooi wilde vieren.
Trouwen is trouw beloven, aan elkaar, de staat of God. Het is geen viering van de relatie oid. Wel wordt de belofte zelf gevierd met het trouwfeest.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 22 april 2022 @ 10:41:43 #25
189961 ex
aperture science
pi_204505219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:33 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Trouwen is trouw beloven, aan elkaar, de staat of God. Het is geen viering van de relatie oid. Wel wordt de belofte zelf gevierd met het trouwfeest.
Ja, wat ik zeg.. We zorgde dus al jaren goed voor elkaar (en waren dus al trouw) en wilde dat graag vieren met een mooie dag. Als je echt denkt dat een trouwerij/huwelijk iets veranderd moet je niet trouwen.
The cake is a lie!
pi_204505295
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 07:13 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Trouwen met een echte Nederlandse :') heb je de scheidingscijfers gezien?

Ik zou zeker gaan voor een importbruid. Aziatische vrouwen die zijn goed voor een gezin.
Maar slecht voor je portemonnee. En je bankrekening.

Toch?
  vrijdag 22 april 2022 @ 10:55:51 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204505337
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:49 schreef DjVero het volgende:

[..]
Maar slecht voor je portemonnee. En je bankrekening.

Toch?
En de vraag is maar of een importbruid akkoord zou gaan met huwelijkse voorwaarden.
Hoewel die in het geval van TS ook in zijn nadeel zouden kunnen zijn: hij heeft niets en werkt niet, dus na 5 jaar huwelijk blijft hij dan ook met niets achter en heeft zij waarschijnlijk een prima inkomen en een verblijfsvergunning.

Overigens, is het de vraag nog maar of TS überhaupt een bruid hierheen kan halen; als hij geen werk heeft zal hij niet snel aan de inkomenseis voldoen.

Een Nederlandse bruid is dus zo ongeveer de enige optie die hij heeft, maar het is me nog steeds niet duidelijk waarom hij überhaupt zou willen trouwen, wat hij van een ander verwacht en wat hij zelf te bieden heeft.
Even los van het feit dat ik een huwelijk als doel al niet begrijp.

Een huwelijk is geen doel, het is het gevolg van een gezonde relatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204505767
Je hebt geen sociale contacten geef je aan...

Hoe denk je dan in hemelsnaam opeens iemand te vinden die met je zou willen trouwen?
pi_204505943
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:49 schreef DjVero het volgende:

[..]
Maar slecht voor je portemonnee. En je bankrekening.

Toch?
Werken zij nooit?
pi_204506057
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:17 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Werken zij nooit?
Die van mij wel. Ik doelde eigenlijk meer op de stereotype vooroordelen over "het importbruidje" waarbij de man uiteindelijk berooid achterblijft en zij een stuk land in haar thuisland erbij heeft.

Hij begon, hea.... :+
pi_204506572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:49 schreef DjVero het volgende:

[..]
Maar slecht voor je portemonnee. En je bankrekening.

Toch?
Who cares als ze maar pijpt, kookt en schoonmaakt.
En stukken goedkoper dan partnerallimentatie :r
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204508039
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:32 schreef Rock92 het volgende:
Hallo,

Ik zat te denken he.
Momenteel sta ik zon beetje stil in het leven. Geen werk, weinif sociale contacten, de contacren die ik wel heb zijn vooral met hulpverleners. Niet om ze te kort re doen , want ik ben blij dat ze er zijn op momenten dat ik slecht in mijn vel zit. Alleen voor op de langere termijn kunnen ze me niet echt helpen. Ik heb het gevoel dat ik moeilijk uit deze huidige situatie kan komen. Heb dingen gedaan waar ik niet trots op ben en die mij in de problemen hebben gebracht. Nu vraag ik mij dus oprecht af of trouwen een optie is. Liefst een meid uit nederland zelf maar over de grens zou ook goed zijn. Het trouwen is niet helemaal mijn idee. Een aantal vrienden raden het aan. Alleen ik heb het idee dat ik daarmee mijn problemen verleg oftewel haal in mijn sores meesleur. De hulpverleners zeggen dat ik misschien damez van plezier zou kunnen bezoeken om het gemis aan intimiteit te vervullen. Echter heb ik in het verleden vaker met dames van plezier gedate en is het net zoals, onbetaald seks altijd maar weer de vraag of het gaat klikken. Dus dat heefy niet mijn voorkeur. En als ik zou gaan trouwen dan heb je natuurlijk ook de behoefte dat het op meerdere vlakken klikt. Zou wenselijk zijn iig.
Trouwen zorgt juist voor nog meer problemen.......
pi_204510239
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:06 schreef hoechst het volgende:

[..]
Trouwen zorgt juist voor nog meer problemen.......
Als je een goed geselecteerde partner hebt valt het denk ik wel mee.

Al is het toevallig dat ik dit topic zag. Op korte termijn word mij, als hoofd, toestemming gevraagd voor het huwelijk van mijn neefje met een meid. Ik ben blij voor hun. Maar zoals gewoonlijk gaan veel mensen weer opmerken waarom ik niet ben getrouwd en of ik dat niet wil. Ja dat wil ik wel. Maar ik ga niet 100% naar iemands pijpen dansen.
  zaterdag 23 april 2022 @ 13:26:35 #34
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_204515785
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:43 schreef Rock92 het volgende:
Alleen waar ik wel bang voor ben is dat als ik straks 40 ben. Helemaal niks heb klaar gespeeld in het leven.
Waarom wil je iets klaarspelen in het leven? Alles in het leven is zinloos. Wat je ook hebt bereikt aan het einde van de rit, je raakt het kwijt wanneer je dood bent.

Ontdek waar je energie uit haalt en ga niet door sociale druk willen "presteren".

Ik ken genoeg mensen die hun hele leven super hard zijn gaan werken om dingen te bereiken, maar nooit hebben stilgestaan bij kleine waardevolle momenten. Hele leven marathon lopen en dan wanneer ze eindelijk hebben bereikt waar ze naar verlangden, viel het allemaal tegen.

Probeer dingen te vinden wat je leuk vindt en waar je energie uit haalt en laat je leven noet leiden door de druk van andermans perceptie van hoe mensen hun levens zouden moeten vormgeven.
  zaterdag 23 april 2022 @ 13:38:34 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204515864
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 19:57 schreef stokj het volgende:

[..]
Als je een goed geselecteerde partner hebt valt het denk ik wel mee.

Al is het toevallig dat ik dit topic zag. Op korte termijn word mij, als hoofd, toestemming gevraagd voor het huwelijk van mijn neefje met een meid. Ik ben blij voor hun. Maar zoals gewoonlijk gaan veel mensen weer opmerken waarom ik niet ben getrouwd en of ik dat niet wil. Ja dat wil ik wel. Maar ik ga niet 100% naar iemands pijpen dansen.
Wat voor merkwaardige familie heb jij dat je neefje aan jou toestemming moet vragen voor zijn huwelijk?
The love you take is equal to the love you make.
pi_204517643
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 13:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat voor merkwaardige familie heb jij dat je neefje aan jou toestemming moet vragen voor zijn huwelijk?
Een met een man aan het hoofd a la Godfather?

Nief iedereen heeft belabberde familiebanden
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:07:59 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204517684
De kwaliteit van de familiebanden heeft niets te maken met toestemming vragen voor een huwelijk aan een neef of oom.
Dat getuigt eerder van het omgekeerde, dat je überhaupt toestemming moet vragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:23:45 #38
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_204517982
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:26 schreef ex het volgende:
Trouwen is geen doel maar het (potentiële) gevolg van een goede relatie. Een goede relatie bouw je eerst op tot een punt dat trouwen er eigenlijk niet meer toe doet (voor je gevoel kan je al op elkaar rekenen, bouwen etc) en pas dan trouw je (misschien, als dat is wat je wilt).

Ik ben zelf pas na 7j samen getrouwd, vond het altijd maar een beetje suf.. Maar mijn partner is zo leuk (vind ik dan) dat ik het graag mooi wilde vieren.
Herkenbaar. Ik heb nooit willen trouwen maar toen ik m'n huidige man trof, was het toch de kers op de taart. Helaas is zeer onlangs na 7jr huwelijk, 10jr samen, gebleken dat dit toch een leugen was. En hoewel ik nooit veel waarde heb gehecht aan het trouwen (want het voegde niet veel toe aan wat we toch al hadden, behalve het romantische beeld), valt het me toch zwaar dat ik nu ga scheiden.
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:29:50 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204518789
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:05 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Een met een man aan het hoofd a la Godfather?

Nief iedereen heeft belabberde familiebanden
Ja, je hebt gelijk. The Godfather is natuurlijk een lichtend voorbeeld. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_204518838
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 13:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat voor merkwaardige familie heb jij dat je neefje aan jou toestemming moet vragen voor zijn huwelijk?
Als je aan het hoofd des huizes staat en bepaalde huisregels nog in werking zijn dan heb je zulke dingen.
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:34:01 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204518856
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef stokj het volgende:

[..]
Als je aan het hoofd des huizes staat en bepaalde huisregels nog in werking zijn dan heb je zulke dingen.
Nee, leg eens uit. Waarom valt jouw neefje onder jouw huisregels?

En waarom zou een van jouw huisregels zijn dat jij toestemming moet geven voor zijn huwelijk?

Blijkbaar zijn de banden met je familie flink aangehaald sinds je eigenlijk niks met je familie te maken wilde hebben.

R&P / Bruiloft neefje

[ Bericht 11% gewijzigd door Lienekien op 23-04-2022 18:39:10 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_204519022
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, leg eens uit. Waarom valt jouw neefje onder jouw huisregels?

En waarom zou een van jouw huisregels zijn dat jij toestemming moet geven voor zijn huwelijk?

Blijkbaar zijn de banden met je familie flink aangehaald sinds je eigenlijk niks met je familie te maken wilde hebben.

R&P / Bruiloft neefje
Ik was dat topic bijna vergeten. Maar dat gaat over mijn aanwezigheid. Er was een reden waarom ik niet aanwezig wou zijn. Overigens ligt dat neefje uit dat topic onder de sloef bij de vrouw: als haar vriendinnen langskomen moet hij het huis uit en geld achterlaten zodat ze eten kunnen bestellen. Elke vrijdag moet hij verplicht mee naar haar moeder om te eten. Wanneer hij naar zijn moeder wilt gaat hij óf alleen óf zijn vrouw gaat mee met in haar kielzog ook nog haar nichtjes. Verder begreep ik dat, zodra dat kan, de vrouw met haar vriendinnen en zusjes/nichtjes 2 weken in Dubai zit. Op zijn kosten. Hij wilt kinderen, zij stelt het uit.

Zijn pa was destijds heel blij dat hij zou trouwen, zijn ma wat minder omdat ze wist dat dit soort dingen zouden gebeuren. Nu klaagt zijn pa dat hij het mis had destijds :P

Maar goed los daarvan: vanuit huis uit zijn wij nog van de oude adel. Na het overlijden van mijn opa ben ik de 'huisbaas'. Het is louter ceremonieel dat er om toestemming wordt gevraagd want natuurlijk ga je geen nee zeggen. Al had ik bij een andere neef wel nee willen zeggen maar kwam tot de conclusie dat het niet mijn zaken waren verder :P
  zaterdag 23 april 2022 @ 19:02:16 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204519182
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:46 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik was dat topic bijna vergeten. Maar dat gaat over mijn aanwezigheid. Er was een reden waarom ik niet aanwezig wou zijn. Overigens ligt dat neefje uit dat topic onder de sloef bij de vrouw: als haar vriendinnen langskomen moet hij het huis uit en geld achterlaten zodat ze eten kunnen bestellen. Elke vrijdag moet hij verplicht mee naar haar moeder om te eten. Wanneer hij naar zijn moeder wilt gaat hij óf alleen óf zijn vrouw gaat mee met in haar kielzog ook nog haar nichtjes. Verder begreep ik dat, zodra dat kan, de vrouw met haar vriendinnen en zusjes/nichtjes 2 weken in Dubai zit. Op zijn kosten. Hij wilt kinderen, zij stelt het uit.

Zijn pa was destijds heel blij dat hij zou trouwen, zijn ma wat minder omdat ze wist dat dit soort dingen zouden gebeuren. Nu klaagt zijn pa dat hij het mis had destijds :P

Maar goed los daarvan: vanuit huis uit zijn wij nog van de oude adel. Na het overlijden van mijn opa ben ik de 'huisbaas'. Het is louter ceremonieel dat er om toestemming wordt gevraagd want natuurlijk ga je geen nee zeggen. Al had ik bij een andere neef wel nee willen zeggen maar kwam tot de conclusie dat het niet mijn zaken waren verder :P
Jaja, blabla. Oude adel. Hahahaha.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 24 april 2022 @ 11:41:32 #44
189961 ex
aperture science
pi_204525376
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:23 schreef MohMi het volgende:

[..]
Herkenbaar. Ik heb nooit willen trouwen maar toen ik m'n huidige man trof, was het toch de kers op de taart. Helaas is zeer onlangs na 7jr huwelijk, 10jr samen, gebleken dat dit toch een leugen was. En hoewel ik nooit veel waarde heb gehecht aan het trouwen (want het voegde niet veel toe aan wat we toch al hadden, behalve het romantische beeld), valt het me toch zwaar dat ik nu ga scheiden.
Naja, als jij 10 mooie jaren hebt beleefd was het dan echt een leugen?
The cake is a lie!
pi_204526757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Trouwen is geen prestatie joh
Correct.
pi_204526787
TS ik vind dat je de locus of control wel erg buiten jezelf legt.
Je neemt het jezelf kwalijk dat je 'niks hebt klaargespeeld' straks, nou dan ga je dat toch doen? Er zijn maar zoveel beren op de weg als je zelf ziet, voor veel dingen zijn ook gewoon een oplossing te bedenken of moet je genoegen nemen met net iets minder maar dan heb je wel iets bereikt. En je mist intimiteit zeg je, ook iets waar je zelf iets aan kan doen.

Ik denk dat je trouwen ziet als 'de oplossing' voor alles, maar het gaat eerder nog een probleem erbij geven dan dat het een oplossing gaat zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2022 14:59:02 ]
pi_204529407
Als ik deze post en deze post samenpak, dan overweeg jij alleen om te trouwen omdat je dan niet meer steeds overal alleen voor staat. Alsof met die trouwring de liefde en harmonie vanzelf komt. Om nog maar te zwijgen van het werk en de sociale contacten. Dat is natuurlijk niet zo. Sterker: als jij niet oppast, dan wordt jij binnen dat huwelijk verdomd alleen. Lees de bijdragen van @loveli, @CoolGuy en @Naardegallemiezen in dit topic nog eens. De echte vraag is: wat wil jij veranderen aan jou leven en welke eerste (kleine) stap kun jij in die richting zetten? In deze post lijkt jouw antwoord op die vraag: veel daten/seks tot ik de ware tegenkom. Wat let je? Anderzijds: in de OP lijk je nog een heel ander doel te hebben. Dus wat wil jij @TS?
pi_204529469
Niet trouwen, gaat je alleen nog maar meer de vernieling in helpen.
pi_204529510
Okay, dus vooral doen waar ik zin in heb? Vakantietje, lekker wandelen, lekker eten, btje noiken. En na tijdje terug keren. Goed plan? Alles hier laten voor wat het is?
pi_204529539
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 17:49 schreef Rock92 het volgende:
Okay, dus vooral doen waar ik zin in heb? Vakantietje, lekker wandelen, lekker eten, btje noiken. En na tijdje terug keren. Goed plan? Alles hier laten voor wat het is?
Werk aan jezelf, je komt jezelf al tegen. Het verleden draag je mee, maar opnieuw beginnen kan nog steeds. Die problemen zullen er ook zijn als je een vriendin zou hebben.

Hoe kan je iemand gelukkig maken als je zelf helemaal in de shit zit hoe zie je dat voor je? Wat voor basis kan je iemand bieden?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_204529649
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 17:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Werk aan jezelf, je komt jezelf al tegen. Het verleden draag je mee, maar opnieuw beginnen kan nog steeds. Die problemen zullen er ook zijn als je een vriendin zou hebben.

Hoe kan je iemand gelukkig maken als je zelf helemaal in de shit zit hoe zie je dat voor je? Wat voor basis kan je iemand bieden?
Aan me zelf werken suggereerd dat dat een doel is. Ik ben tevreden met me zelf. Niet hoe ik in het leven sta. Daar zou ik aan kunnen werken maar ik ben helaas geen tovenaar die niemand nodig heeft om anders in het leven komen te staan.
  zondag 24 april 2022 @ 18:15:16 #52
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204529716
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:32 schreef Rock92 het volgende:
Hallo,

Ik zat te denken he.
Momenteel sta ik zon beetje stil in het leven. Geen werk, weinif sociale contacten, de contacren die ik wel heb zijn vooral met hulpverleners. Niet om ze te kort re doen , want ik ben blij dat ze er zijn op momenten dat ik slecht in mijn vel zit. Alleen voor op de langere termijn kunnen ze me niet echt helpen. Ik heb het gevoel dat ik moeilijk uit deze huidige situatie kan komen. Heb dingen gedaan waar ik niet trots op ben en die mij in de problemen hebben gebracht. Nu vraag ik mij dus oprecht af of trouwen een optie is. Liefst een meid uit nederland zelf maar over de grens zou ook goed zijn. Het trouwen is niet helemaal mijn idee. Een aantal vrienden raden het aan. Alleen ik heb het idee dat ik daarmee mijn problemen verleg oftewel haal in mijn sores meesleur. De hulpverleners zeggen dat ik misschien damez van plezier zou kunnen bezoeken om het gemis aan intimiteit te vervullen. Echter heb ik in het verleden vaker met dames van plezier gedate en is het net zoals, onbetaald seks altijd maar weer de vraag of het gaat klikken. Dus dat heefy niet mijn voorkeur. En als ik zou gaan trouwen dan heb je natuurlijk ook de behoefte dat het op meerdere vlakken klikt. Zou wenselijk zijn iig.
Maak je eerst zorgen om de basics: koop eerst een fatsoenlijk toetsenbord met de letters op de juiste plaats.
pi_204529737
:')


Kom nou, allemaal een grote bek.

Ik snap heus wrl dat ik er een potje van heb gemaakt maar wanneer is het genoeg.

Misschien ga ik een pelgtimstocht maken.
pi_204529747
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:06 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Aan me zelf werken suggereerd dat dat een doel is. Ik ben tevreden met me zelf. Niet hoe ik in het leven sta. Daar zou ik aan kunnen werken maar ik ben helaas geen tovenaar die niemand nodig heeft om anders in het leven komen te staan.
Ok dat begrijp ik wel wat je zegt. Soms heb je idd andere mensen nodig om verder te komen in je leven.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 24 april 2022 @ 18:19:58 #55
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204529770
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:32 schreef Rock92 het volgende:
Hallo,

Ik zat te denken he.
Momenteel sta ik zon beetje stil in het leven. Geen werk, weinif sociale contacten, de contacren die ik wel heb zijn vooral met hulpverleners. Niet om ze te kort re doen , want ik ben blij dat ze er zijn op momenten dat ik slecht in mijn vel zit. Alleen voor op de langere termijn kunnen ze me niet echt helpen. Ik heb het gevoel dat ik moeilijk uit deze huidige situatie kan komen. Heb dingen gedaan waar ik niet trots op ben en die mij in de problemen hebben gebracht. Nu vraag ik mij dus oprecht af of trouwen een optie is. Liefst een meid uit nederland zelf maar over de grens zou ook goed zijn. Het trouwen is niet helemaal mijn idee. Een aantal vrienden raden het aan. Alleen ik heb het idee dat ik daarmee mijn problemen verleg oftewel haal in mijn sores meesleur. De hulpverleners zeggen dat ik misschien damez van plezier zou kunnen bezoeken om het gemis aan intimiteit te vervullen. Echter heb ik in het verleden vaker met dames van plezier gedate en is het net zoals, onbetaald seks altijd maar weer de vraag of het gaat klikken. Dus dat heefy niet mijn voorkeur. En als ik zou gaan trouwen dan heb je natuurlijk ook de behoefte dat het op meerdere vlakken klikt. Zou wenselijk zijn iig.
Vraag jezelf ook af: Zorg dat je eerst zelf gelukkig bent. Dat wil zeggen dat je van jezelf kunt houden, goed alleen kunt zijn icm bezigheden naar gelang je eigen behoefte. Trouw nooit uit eenzaamheid. Slechte beslissing. Liefde moet een aanvulling zijn, geen opvulling.
pi_204529829
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:19 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Vraag jezelf ook af: Zorg dat je eerst zelf gelukkig bent. Dat wil zeggen dat je van jezelf kunt houden, goed alleen kunt zijn icm bezigheden naar gelang je eigen behoefte. Trouw nooit uit eenzaamheid. Slechte beslissing. Liefde moet een aanvulling zijn, geen opvulling.
Zoals ik al zei. Ik ben tevreden met me zelf. Tuurlijk, er zijn dingen die beter kunnen of die wat aandacht nodig hebben.

Wat betreft dat 2e. Ik weet niet of trouwen/relatie aangaan vanuit ren slechte positie mijn situatie zal verslechteren. Ik heb sowieso niet veel ervaring op dat gebied. Misschien kan een relatie me wel uit de 0ut helpen? Misschien, zeker weten doe je het niet. En dat geldt andersom net zo. Je kunt beide met de beste bedoelingen en intenties in een relatie stappen en beide gelukkig met je zelf zijn om er vervolgens achter te komen dat het niet klikt.


Om een lang verhaal kort te houden. Een relatie nemen is verantwoordelijkheid nemen. Imo.
pi_204529877
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:24 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Zoals ik al zei. Ik ben tevreden met me zelf. Tuurlijk, er zijn dingen die beter kunnen of die wat aandacht nodig hebben.

Wat betreft dat 2e. Ik weet niet of trouwen/relatie aangaan vanuit ren slechte positie mijn situatie zal verslechteren. Ik heb sowieso niet veel ervaring op dat gebied. Misschien kan een relatie me wel uit de 0ut helpen? Misschien, zeker weten doe je het niet. En dat geldt andersom net zo. Je kunt beide met de beste bedoelingen en intenties in een relatie stappen en beide gelukkig met je zelf zijn om er vervolgens achter te komen dat het niet klikt.

Om een lang verhaal kort te houden. Een relatie nemen is verantwoordelijkheid nemen. Imo.
De juiste relatie wel, waarin je samen bouwt en elkaar niet afbreekt. (maar ook dat kost tijd heb je niet gelijk in het begin). Als je de juiste persoon tegen zou komen zou je idd elkaar kunnen helpen groeien en samen groeien, dat is een ideale relatie.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_204529960
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
De juiste relatie wel, waarin je samen bouwt en elkaar niet afbreekt. (maar ook dat kost tijd heb je niet gelijk in het begin). Als je de juiste persoon tegen zou komen zou je idd elkaar kunnen helpen groeien en samen groeien, dat is een ideale relatie.
Hier kan ik me wel in vinden :)
  zondag 24 april 2022 @ 18:46:15 #59
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204530040
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:16 schreef Rock92 het volgende:
:')

Kom nou, allemaal een grote bek.

Ik snap heus wrl dat ik er een potje van heb gemaakt maar wanneer is het genoeg.

Misschien ga ik een pelgtimstocht maken.
Lachen. Waar ga je heen?
soooo, da's mooi!
pi_204530046
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:38 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Hier kan ik me wel in vinden :)
Ik wens je iig succes met wat je zou willen en de uitkomst ervan. Ik weet niet goed wat voor advies ik je zou kunnen geven voor de rest.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 24 april 2022 @ 18:46:37 #61
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204530048
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:24 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Zoals ik al zei. Ik ben tevreden met me zelf. Tuurlijk, er zijn dingen die beter kunnen of die wat aandacht nodig hebben.

Wat betreft dat 2e. Ik weet niet of trouwen/relatie aangaan vanuit ren slechte positie mijn situatie zal verslechteren. Ik heb sowieso niet veel ervaring op dat gebied. Misschien kan een relatie me wel uit de 0ut helpen? Misschien, zeker weten doe je het niet. En dat geldt andersom net zo. Je kunt beide met de beste bedoelingen en intenties in een relatie stappen en beide gelukkig met je zelf zijn om er vervolgens achter te komen dat het niet klikt.

Om een lang verhaal kort te houden. Een relatie nemen is verantwoordelijkheid nemen. Imo.
Ik lees vooral dat je liefde mist. Je staat niet alleen. Er is geen flikker aan om alleen door het leven te gaan, althans niet op de lange termijn en met als 'altijd' in het vooruitzicht. Vrees niet. Probeer je eerst te focussen op jezelf. Wat kun je naast de wens van een partner - zelf - vast op orde brengen. Werk daar aan. En dan komt de rest vanzelf. Echt. Vertrouw daarin. Vergeet Tinder, Russische bruidssites. Ga erop uit. In de buurt, verenigen (VVE?), zwemmen, bootcamp, wandelclub, voorstellingen theater. Verrijk je leven voor jezelf. Je verdient het.
pi_204530185
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Lachen. Waar ga je heen?
Het liefst zou ik naar het verre oosten reizen te voet maar daar ben ik te schijterig voor.
  zondag 24 april 2022 @ 18:58:39 #63
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204530192
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:58 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Het liefst zou ik naar het verre oosten reizen te voet maar daar ben ik te schijterig voor.
Blote voeten?
pi_204530199
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:58 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Blote voeten?
Wie doet er nou zo iets?
  zondag 24 april 2022 @ 19:01:30 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204530230
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:58 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Het liefst zou ik naar het verre oosten reizen te voet maar daar ben ik te schijterig voor.
In Jeruzalem ben je zo tegenwoordig.
soooo, da's mooi!
  zondag 24 april 2022 @ 19:01:57 #66
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204530237
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:59 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Wie doet er nou zo iets?
Hippies, Pelgrims
pi_204530248
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
In Jeruzalem ben je zo tegenwoordig.
Is toch te gek voor woorden dat het bijna over de hele wereld gevaarlijk is door onder andere oorlog en armoede. Ik ga rondje door europa maken.
  zondag 24 april 2022 @ 19:03:32 #68
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204530252
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:58 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Blote voeten?
Op z'n minst als je boete wil doen.
soooo, da's mooi!
  zondag 24 april 2022 @ 19:04:51 #69
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204530272
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:03 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Is toch te gek voor woorden dat het bijna over de hele wereld gevaarlijk is door onder andere oorlog en armoede. Ik ga rondje door europa maken.
Dan moet je naar Trier, Rome of Santiago de Compostella gaan. Lourdes en Fatima zijn ook gezellig.
soooo, da's mooi!
  zondag 24 april 2022 @ 19:05:03 #70
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204530277
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:03 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Is toch te gek voor woorden dat het bijna over de hele wereld gevaarlijk is door onder andere oorlog en armoede. Ik ga rondje door europa maken.
Ga anders eerst oefenen op de Waddeneilanden.
pi_204530324
:')
pi_204530547
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:06 schreef Rock92 het volgende:
Aan me zelf werken suggereerd dat dat een doel is. Ik ben tevreden met me zelf. Niet hoe ik in het leven sta. Daar zou ik aan kunnen werken maar ik ben helaas geen tovenaar die niemand nodig heeft om anders in het leven komen te staan.
Hallo slachtoffer! Jij hebt hulpverleners, die kunnen je mogelijk een helpende hand reiken. Maar uiteindelijk moet jij het zelf doen.
pi_204542505
ik zou eerst gewon wat meer sociale contacten opdoen, voordat je gelijk begint over trouwen.
kijk of je actief kunt zijn binnen een vereniging of bepaalde vrijwilligersstichtingen, een bezigheid vinden buiten een eventuele 'problematiek' kan je veel verder helpen en idd een sooort van stabiliteit scheppen.

Inderdaad zijn contacten met hulpverleners heel wat anders dan sociale contacten, maar juist daarom zulj e dat moeten opzoeken buiten de hulpverlening (al kan het best zijn dat ze wel contacten met bepaalde vereneigingen kunnen schepppen, vraag er zeker eens naar)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_204542668
www.russianbrides.com

Uitzoeken maar!!
pi_204543959
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 09:25 schreef matigeuser het volgende:
www.russianbrides.com

Uitzoeken maar!!
Kijk, hier heb ik wat aan. Lekker praktisch. Geen' misschien is het beter als je dit of dat' gedoe. Ps: het hoeft geen russische te zijn mogen overal vandaan komen.
  Moderator dinsdag 26 april 2022 @ 16:11:19 #76
441859 crew  Lenny77
pi_204546003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:14 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Kijk, hier heb ik wat aan. Lekker praktisch. Geen' misschien is het beter als je dit of dat' gedoe. Ps: het hoeft geen russische te zijn mogen overal vandaan komen.
Die vrouwen castreren jou als je nog maar 1 stap verkeerd zet... doe nou maar niet.
Plus vaker zitten er vrouwen op dat soort sites die weg willen en een rijke partner zoeken in het Westen. Ben jij zo iemand?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_204546016
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 16:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die vrouwen castreren jou als je nog maar 1 stap verkeerd zet... doe nou maar niet.
Plus vaker zitten er vrouwen op dat soort sites die weg willen en een rijke partner zoeken in het Westen. Ben jij zo iemand?
Niks mis met een potje CBT.
  Moderator dinsdag 26 april 2022 @ 16:17:55 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204546066
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:14 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Kijk, hier heb ik wat aan. Lekker praktisch. Geen' misschien is het beter als je dit of dat' gedoe. Ps: het hoeft geen russische te zijn mogen overal vandaan komen.
Ah, dus ik begrijp hier uit dat dit topic niet gaat over of dit een goed idee is, maar dat je gewoon zoekt naar websites waar je een of ander importbruidje -dat geen zier om jou geeft overigens- vandaan kunt halen?

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 26-04-2022 16:39:41 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_204547769
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 16:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die vrouwen castreren jou als je nog maar 1 stap verkeerd zet... doe nou maar niet.
Plus vaker zitten er vrouwen op dat soort sites die weg willen en een rijke partner zoeken in het Westen. Ben jij zo iemand?
Dit is gewoon een enge post. Mijn ballen en andere lichaamsdelen laat je erbuiten oke? Fouten makrn is menselijk. Niemand mag gecastreerd worden.
pi_204867679
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:32 schreef Rock92 het volgende:
Nu vraag ik mij dus oprecht af of trouwen een optie is. Liefst een meid uit nederland zelf maar over de grens zou ook goed zijn.
Trouwen in gemeenschap van goederen moet je sowieso nooit doen.

Verbeter jezelf ten eerste en trouw met een dame die graag de klassieke traditionele vrouw wil zijn, dat past bij mannen.
  donderdag 26 mei 2022 @ 08:23:29 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204868228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 00:55 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Trouwen in gemeenschap van goederen moet je sowieso nooit doen.

Verbeter jezelf ten eerste en trouw met een dame die graag de klassieke traditionele vrouw wil zijn, dat past bij mannen.
Lekker tegenstrijdig.
Wel een klassieke vrouw willen, maar geen gemeenschap van goederen.
Als het fout gaat kan ze dus lekker stikken en heeft ze ook niets, of ga je tot haar AOW-datum alimentatie betalen?

Overigens heb ik niet het idee dat TS veel redenen heeft om niet in gemeenschap van goederen te trouwen, geen kinderen, geen vermogen.
Even los van het feit dat een standaard huwelijk in NL al niet meer in gemeenschap van goederen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204868643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:14 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Kijk, hier heb ik wat aan. Lekker praktisch. Geen' misschien is het beter als je dit of dat' gedoe. Ps: het hoeft geen russische te zijn mogen overal vandaan komen.
Misschien kun je beter een man zoeken. Die zijn praktischer met wat je op het oog hebt qua huwelijk.
pi_204868889
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 08:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Lekker tegenstrijdig.
Wel een klassieke vrouw willen, maar geen gemeenschap van goederen.
Als het fout gaat kan ze dus lekker stikken en heeft ze ook niets, of ga je tot haar AOW-datum alimentatie betalen?
Waarom heeft ze recht op maar liefst 50% van de mans vermogen???

En als het misgaat mag ze lekker een nieuwe man vinden.
  donderdag 26 mei 2022 @ 09:53:32 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204868976
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 09:41 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Waarom heeft ze recht op maar liefst 50% van de mans vermogen???

En als het misgaat mag ze lekker een nieuwe man vinden.
Ja, want alleen de man kan vermogen hebben natuurlijk.

Als je het zo belangrijk vindt dat het een vrouw is die een "traditionele rol" binnen het gezin speelt dan hoort daar als man ook de traditionele zorgplicht bij, ook na het huwelijk.

Maar als het aan jou ligt mag ze en zelf geen vermogen opbouwen en moet ze maar weer een andere man zoeken als jij haar zat bent omdat jij haar laat stikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204869615
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 09:53 schreef Leandra het volgende:
Als je het zo belangrijk vindt dat het een vrouw is die een "traditionele rol" binnen het gezin speelt dan hoort daar als man ook de traditionele zorgplicht bij, ook na het huwelijk.
De traditionele zorgplicht zit bij haar natuurlijke guardian. Dit is dus haar man als ze getrouwd is. En als de man wegvalt dan keert het weer terug naar haar vader. Als die overleden is dan haar ooms of broers. Zo heeft het altijd gewerkt. De mannen zorgen altijd voor de vrouwen. Vrouwen kunnen niet zonder mannen, mannen kunnen wel zonder vrouwen. Zo is het.

quote:
Maar als het aan jou ligt mag ze en zelf geen vermogen opbouwen en moet ze maar weer een andere man zoeken als jij haar zat bent omdat jij haar laat stikken.
De meeste scheidingen worden aangevraagd door de vrouw. En het systeem zit ook zo in elkaar dat vrouwen best snel geneigd zijn die kant op te gaan aangezien zij enorm beloond worden met 50% vermogen van de man.
  donderdag 26 mei 2022 @ 10:58:16 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204869665
:')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204870446
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 09:19 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Misschien kun je beter een man zoeken. Die zijn praktischer met wat je op het oog hebt qua huwelijk.
Sluit ik niet uit. Alleen heb ik toch uit puur egoisme de wens om een kind op deze wereld te zetten. Dus dat maakt het last9g. Juridiach gezien dan.
  Moderator donderdag 26 mei 2022 @ 12:52:23 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204870601
die bullshit over wat 'de vrouw' wel of niet wil is nu weer klaar. Nieuwe dergelijke posts gaan weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_204870610
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 12:26 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Sluit ik niet uit. Alleen heb ik toch uit puur egoisme de wens om een kind op deze wereld te zetten. Dus dat maakt het last9g. Juridiach gezien dan.
Hoe dat zo? Tegenwoordig hebben veel gay stellen gemakkelijk kinderen. Nou ja, "gemakkelijk" in de zin van goed haalbaar
pi_204871289
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 12:54 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Hoe dat zo? Tegenwoordig hebben veel gay stellen gemakkelijk kinderen. Nou ja, "gemakkelijk" in de zin van goed haalbaar
Is mij niet bekend omdat ik er geen ervaring mee heb maar goed. Leuk om te horen.
pi_205001564
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 10:55 schreef BookFreak het volgende:

[..]
De traditionele zorgplicht zit bij haar natuurlijke guardian. Dit is dus haar man als ze getrouwd is. En als de man wegvalt dan keert het weer terug naar haar vader. Als die overleden is dan haar ooms of broers. Zo heeft het altijd gewerkt. De mannen zorgen altijd voor de vrouwen. Vrouwen kunnen niet zonder mannen, mannen kunnen wel zonder vrouwen. Zo is het.
[..]
Bovenal is je moeder een vrouw dus daar begin ik mee. Wat was jij zonder je moeder?

Een traditioneel opgevoedde man kan helemaal niet zonder een vrouw. Zijn huis zou een gore puinhoop zijn omdat hij niet geleerd heeft zelf thuis iets te doen en zijn dieet bestaat vooral uit thuisbezorgd.nl en Kanaalstraat.

Daarnaast zijn jullie verloren zonder vrouw binnen no time leeft er geen mens meer _O-. Echt wat een onzin praat jij. Je kunt geen zoon krijgen om je naam voort te zetten zonder vrouw dus wat is je hele doel hier eigenlijk.

Je vader had je moeder nodig om jou te maken en groot te brengen.
pi_205003279
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:14 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Kijk, hier heb ik wat aan. Lekker praktisch. Geen' misschien is het beter als je dit of dat' gedoe. Ps: het hoeft geen russische te zijn mogen overal vandaan komen.
Niet doen. Mijn vrouw heb ik ook in het buitenland leren kennen, maar daar liep ik per toeval - letterlijk - tegen aan. Als jij die contreien bewust opzoekt om zogenaamd de liefde van je leven op te zoeken, zul je geheid de verkeerde tegenkomen. Ze hebben vrijwel allemaal een radar om wanhopige mannen op te snorren.

De vrouwen die je in de metro of supermarkt zult tegenkomen, en dat zijn vaak wel de goede en nette vrouwen, zijn echt niet op zoek naar mannen zoals jij. Ik generaliseer, ik weet, maar ik probeer je te behoeden voor een fout. Een fout waar een hoop wanhopige mannen nog altijd intrappen. Het kan ook goed gaan, hoor, maar het is wel een beetje geluk hebben. ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')