ik denk dat Kaag een grotere bitch isquote:Op donderdag 21 april 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Kaag = Rutte alleen dan met een kut.
Ik denk dat Rutte er wekelijks zo bijligt in het torenkamertje, terwijl Kaag 'm met een strap-on van 25 cm uitwoontquote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze thuis met een gagball in d'r mond aan de ketting petsjes met de zweep ligt te ontvangen.
ik denk dat Rutte om zijn mammie roept als Kaag hem bewerktquote:Op donderdag 21 april 2022 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte er wekelijks zo bijligt in het torenkamertje, terwijl Kaag 'm met een strap-on van 25 cm uitwoontof met zo'n dildo van formaat amsterdammertje met zo'n vuist aan het uiteinde
Maar kan ook zijn dat ik een zieke geest heb![]()
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte er wekelijks zo bijligt in het torenkamertje, terwijl Kaag 'm met een strap-on van 25 cm uitwoontof met zo'n dildo van formaat amsterdammertje met zo'n vuist aan het uiteinde
Maar kan ook zijn dat ik een zieke geest heb![]()
ToTquote:Op donderdag 21 april 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Vaak zijn de rollen toch juist aardig omgedraaid vergeleken met het normale leven?
Keiharde bankdirecteuren die zich in een klein kooitje laten vernederen door een pittige dame enzo?
jij denkt dat Rutte harder is dan Kaag?????quote:Op donderdag 21 april 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Vaak zijn de rollen toch juist aardig omgedraaid vergeleken met het normale leven?
Keiharde bankdirecteuren die zich in een klein kooitje laten vernederen door een pittige dame enzo?
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Rutte om zijn mammie roept als Kaag hem bewerkt
Ja nee, dat bedoel ik juist! Dat harde types in dat wereldje juist sub zijn, dus dan zou Rutte Kaag toch mepjes moeten verkopen?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat Rutte harder is dan Kaag?????
ik denk dan meer aan die moeder van die ene van the big bang theoryquote:
Ik had begrepen dat ze zich niet meer in de wereld der levenden bevond trouwens?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dan meer aan die moeder van die ene van the big bang theory
zo'n joodse moeder![]()
sommige mensen zijn niet geschikt als subquote:Op donderdag 21 april 2022 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, dat bedoel ik juist! Dat harde types in dat wereldje juist sub zijn, dus dan zou Rutte Kaag toch mepjes moeten verkopen?
owwquote:Op donderdag 21 april 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze zich niet meer in de wereld der levenden bevond trouwens?
Kaag is toch best een pittige damequote:Op donderdag 21 april 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach, wie weet kan ze zo juist weer genoeg frustratie opbouwen voor in het dagelijks leven?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet geschikt als sub
Kaag is daar het voorbeeld van
die voelt zich zoveel beter dan een ander
Bij @Haags in de kelder in den Haagquote:Op donderdag 21 april 2022 20:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kaag is toch best een pittige damedenk niet dat zij een sub is, maar you never know idd
misschien is ze wel regelmatig te vinden in 1 of andere kelderbox ergens in Rotterdam-Zuid, waar ze ff door 10 negers in alle gaten wordt gepaald
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kaag is toch best een pittige damedenk niet dat zij een sub is, maar you never know idd
misschien is ze wel regelmatig te vinden in 1 of andere kelderbox ergens in Rotterdam-Zuid, waar ze ff door 10 negers in alle gaten wordt gepaald
![]()
Goedele Liekens kan nog wat van me lerenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
de TT had beter kunnen zijn
sextips van Fo
we zijn hard op wegquote:Op donderdag 21 april 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Zo blij dat we niet in Rusland wonen en dit soort dingen gewoon openbaar kunnen zeggen!
@kimholland dan?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goedele Liekens kan nog wat van me leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |