abonnement Unibet Coolblue
pi_204763258
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik verwijt niemand wat. Ik zie dat je je druk maakt over de zondagmiddag agenda van users. Een verspilling van tijd en energie. Iedereen kiest zijn eigen agenda. Noch jij, noch ik noch D66 kunnen die sturen of moeten die behoefte hebben.
Je doet nu heel flauw alsof ik anderen ergens toe wil dwingen. Ik vind het alleen opvallend dat deze D66-kwestie hier een livetopic opleverde waarin tientallen users (ook ik) van alles te zeggen hadden over de (imo gênante) handelswijze van D66. Maar tegelijkertijd is het gebrek aan belangstelling voor zo’n partijcongres vandaag ook een signaal dat die eerdere belangstelling hier wat overtrokken was voor de meesten.
pi_204763285
Ik heb het (natuurlijk) ook niet gezien, hier wel een artikel bij de NOS er over:
https://nos.nl/artikel/24(...)rag-schadevergoeding

En een wat uitgebreider AD artikel:
https://www.ad.nl/politie(...)nd-gedrag~a1b322e50/

Ik vind het nog altijd lastig in te schatten in hoeverre Victor Everhardt wat te verwijten valt, toen hij in november voorzitter werd was het een al afgesloten dossier. En pas in februari werd hij echt wat meer fulltime voorzitter, tot die tijd was hij ook nog wethouder financiën in Amsterdam, dat is ook gewoon een drukke functie. Zijn er echt aanwijzingen om hem wat te verwijten, of riepen sommigen alleen om zijn hoofd omdat ze toch iemand willen slachtofferen?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204763419
https://www.rtlnieuws.nl/(...)verschrijdend-gedrag

D66 betaalt een schadevergoeding.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 24 november 2022 @ 14:08:00 #154
408813 crew  trein2000
pi_206802991
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 13:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
en waar staat exact dat ze hebben opgetreden? Ik lees enkel dat er een rapport ligt waarin de klachten gegrond zijn verklaard, maar niets over maatregelen die eraan verbonden zijn daarna. Ik lees eigenlijk alleen maatregelen die Rafaela eraan verbindt (zelf uit de partij willen stappen en een rechtszaak wegens smaad en laster).

Eigenlijk zie ik gewoon (weer) 1 grote doofpot met een intern rapport dat ze vooral intern wilden houden.
https://www.volkskrant.nl(...)zorgvuldig~bb59a018/

Nieuws! Hele rapport had nooit mogen bestaan en het partijbestuur handelde onzorgvuldig aldus de geschillencommissie van D66.

Die Everhart mag er ook wel eens uit, ook niet de eerste keer dat hij er een puinzooi van heeft.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206803336
quote:
Bovendien is de kern van het onderzoek een klacht die de integriteitscommissie nooit in behandeling had mogen nemen, omdat de klaagster geen lid was van D66. De klaagster stapte naar het landelijk bestuur, nadat Rafaela haar contract niet had verlengd. D66-bestuursvoorzitter Victor Everhardt, voormalig wethouder in Amsterdam, drong er bij de integriteitscommissie op aan de klacht alsnog te behandelen.
Beetje vreemde logica, dus omdat klager geen lid is van D66 (maar wel werkzaam was voor D66) had er geen onderzoek mogen komen? Leuk om te lezen voor andere werknemers van D66 die geen lid zijn.
  donderdag 24 november 2022 @ 15:14:14 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206803661
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 14:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]
https://www.volkskrant.nl(...)zorgvuldig~bb59a018/

Nieuws! Hele rapport had nooit mogen bestaan en het partijbestuur handelde onzorgvuldig aldus de geschillencommissie van D66.

Die Everhart mag er ook wel eens uit, ook niet de eerste keer dat hij er een puinzooi van heeft.
Ik vind het nogal haarkloverij eigenlijk. Lijkt me juist prima dat het partijbestuur zich ook verantwoordelijk voelt voor het welzijn van personeelsleden, ongeacht of ze lid zijn.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 24 november 2022 @ 15:15:27 #157
408813 crew  trein2000
pi_206803677
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik vind het nogal haarkloverij eigenlijk. Lijkt me juist prima dat het partijbestuur zich ook verantwoordelijk voelt voor het welzijn van personeelsleden, ongeacht of ze lid zijn.
Kun je vinden, zit nog wel wat in ook. Maar als dat de reglementen zijn dan moet het partijbestuur zich daar ook aan houden en geen druk zetten op commissies om er toch maar wat van te gaan vinden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 24 november 2022 @ 15:20:09 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206803723
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kun je vinden, zit nog wel wat in ook. Maar als dat de reglementen zijn dan moet het partijbestuur zich daar ook aan houden en geen druk zetten op commissies om er toch maar wat van te gaan vinden.
Nouja dan is Rafaela vrijgesproken door een vormfout. Lekker voor dr.
pi_206803936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kun je vinden, zit nog wel wat in ook. Maar als dat de reglementen zijn dan moet het partijbestuur zich daar ook aan houden en geen druk zetten op commissies om er toch maar wat van te gaan vinden.
...en razendsnel die reglementen aanpassen, want dit kan natuurlijk niet. Een verschil hebben tussen medewerkers die wel lid zijn en medewerkers die geen lid zijn (is dat trouwens juridisch geen probleem?).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 24 november 2022 @ 15:54:58 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206804115
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
...en razendsnel die reglementen aanpassen, want dit kan natuurlijk niet. Een verschil hebben tussen medewerkers die wel lid zijn en medewerkers die geen lid zijn (is dat trouwens juridisch geen probleem?).
Eigenlijk zou je dan de integriteitscommissie buiten de vereniging moeten plaatsen in een aparte stichting ofzo. Die dan tot doel heeft zijn werk te doen voor alle rechtspersonen waar de D66 organisatie uit bestaat.
pi_206827008
Alle volksverraders moeten vertrekken. Kaag staat hoog op de lijst hiervan, dus ja, oprotten met die graftak.
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:04:34 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206827107
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 11:52 schreef Cockwhale het volgende:
Alle volksverraders moeten vertrekken. Kaag staat hoog op de lijst hiervan, dus ja, oprotten met die graftak.
Bedankt ome Harry, pak nog een borrel.
pi_206827116
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Bedankt ome Harry, pak nog een borrel.
:')
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:07:18 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206827122
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
:')
Ja, veel anders kan ik niet maken van dat soort volstrekt loze typeringen en ordinair hersenloos gescheld
pi_206827207
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja, veel anders kan ik niet maken van dat soort volstrekt loze typeringen en ordinair hersenloos gescheld
Oh, valt hier redelijk over te praten? Dat heeft veel opgeleverd de laatste 20 jaar...

Punt is dat Kaag, net als de rest van dit kabinet maar weinig keuzes maken die de bevolking ten goede komen. Dit kabinet zit er voor zichzelf, de industrie/corporaties en haar lobby en de EU. Aan alle kanten straalt het amateurisme er vanaf. Of het nou onwetendheid, naïviteit, egoïsme en hebzucht of een 'ander agenda' betreft weet ik niet, maar dit valt niet meer goed te praten.
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:30:12 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206827323
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Oh, valt hier redelijk over te praten? Dat heeft veel opgeleverd de laatste 20 jaar...

Punt is dat Kaag, net als de rest van dit kabinet maar weinig keuzes maken die de bevolking ten goede komen. Dit kabinet zit er voor zichzelf, de industrie/corporaties en haar lobby en de EU. Aan alle kanten straalt het amateurisme er vanaf. Of het nou onwetendheid, naïviteit, egoïsme en hebzucht of een 'ander agenda' betreft weet ik niet, maar dit valt niet meer goed te praten.
Het is weer een verzameling lege containerbegrippen waar je niks concreets mee kunt. Dus ja daar valt geen serieuze discussie mee aan kan. Geen wonder dat je nooit een bevredigend antwoord hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')