Staat er nergens in het klein Engelse tekst op?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat er allemaal in het thai op![]()
heb ook eenkeer waspoeder gekocht met bleek er in. Dus gisteren heb ik mijn thaise vriendin meegenomen voor hulp
Wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eet je binnenkort alleennog maar hamburgers als gergi kookt
Maak je het hek los en zeg je ja sorry hij is weglopen, geen idee waar hij/zij is.quote:
ja moet ik zo ff kijken. maar ook geen zwarte dop maar een gele dus dacht gewoon normale cola. maar nu weet ik dat de gele niet zijn te vertrouwenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat er nergens in het klein Engelse tekst op?
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
nu weet ik dat de gele niet zijn te vertrouwen
De volgende keer moet je de cola ook maar uit Nederland meenemen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik zo ff kijken. maar ook geen zwarte dop maar een gele dus dacht gewoon normale cola. maar nu weet ik dat de gele niet zijn te vertrouwen
ja misschien wel verstandig. sowieso smaakt het hier andersquote:Op donderdag 21 april 2022 16:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De volgende keer moet je de cola ook maar uit Nederland meenemen.
Ze weet nu toch welke ze moet kopen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De volgende keer moet je de cola ook maar uit Nederland meenemen.
Vies?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel verstandig. sowieso smaakt het hier anders
ja klopt ook. andere ingrediënten of verhoudingenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:28 schreef Ama het volgende:
Ik vond Fanta in het buitenland altijd wel heel anders.
Komt dan ook uit de Unitor fabriek.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:28 schreef Ama het volgende:
Vaak is het dan ook oranje ipv geel.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt ook. andere ingrediënten of verhoudingen
Ik ga dit weekend kippenkonten etenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Handgemaakte schoenen van gemasseerde paardenkont gekocht
Fanta is het nazidrankje bij uitstek, weten veel mensen niet.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:28 schreef Ama het volgende:
Ik vond het altijd zoeter.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ook wel verschillende soorten suiker zijn?
compleet andere samenstelling/verhouding..quote:Op donderdag 21 april 2022 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ook wel verschillende soorten suiker zijn?
en een oranje tong na een slokjequote:
Bijna nodig gehad ja.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je een nachtkijker bij je zodat je daadwerkelijk wat kon zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |