Zoveelquote:Op donderdag 21 april 2022 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar moet straks wel even 22 pakjes shag halen.
Bosnisch schaam haar schijnt de beste shag te zijnquote:Op donderdag 21 april 2022 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben Duitse vrouwen geen shag?
Misschien bij imgur?quote:Op donderdag 21 april 2022 15:42 schreef kwiwi het volgende:
Weet iemand waar ik een video zonder account kan uploaden? Wil een filmpje met jullie delen
https://filebin.net/quote:Op donderdag 21 april 2022 15:42 schreef kwiwi het volgende:
Weet iemand waar ik een video zonder account kan uploaden? Wil een filmpje met jullie delen
👀quote:Op donderdag 21 april 2022 15:42 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Filmpje van m'n nieuwe buren
Haha wat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
KoeënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Daar wen je echt zo aan.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:08 schreef Ama het volgende:
Maar kan me nu wel voorstellen dat je vriend minder fan is van dat gerinkel.
Milka koeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja ik zei hem al daar wen je wel aan, maar hij is er nog niet zo zeker van. Zeker als ze ook 's nachts gewoon doorbiemelen. De vorige eigenaar zei vandaag dat ze er maar een paar weken per jaar staan en dan naar een andere wei gaan.. laten we het hopen voor gergi. We hebben dit huis gekocht omdat hij op een hele stille plek wilde wonenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:08 schreef Ama het volgende:
Maar kan me nu wel voorstellen dat je vriend niet zo'n fan is van dat gerinkel.
Haha aaah.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zei hem al daar wen je wel aan, maar hij is er nog niet zo zeker van. Zeker als ze ook 's nachts gewoon doorbiemelen. De vorige eigenaar zei vandaag dat ze er maar een paar weken per jaar staan en dan naar een andere wei gaan.. laten we het hopen voor gergi. We hebben dit huis gekocht omdat hij op een hele stille plek wilde wonen
oh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dit vanuit je tuin?
heb he gekocht in de supermarktquote:Op donderdag 21 april 2022 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan ga je terug en zeg je dit heb ik niet gevraagd.
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat leukis dit vanuit je tuin?
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder die koeienbel zou ik ze geweldig vinden, nu zijn ze leuk. Naja het is mijn tuin niet dus eigenlijk is het nog steeds wel geweldig, ik heb er geen last van haha.quote:
Beter voor de bitterrollen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Moet ook wel kunnen hoor. Wel koud hoop ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hele dag geen cola gedronken en dacht nu watertandend laat ik een klein flesje kopen
Mweh, hangt van de rest van je eetpatroon af. Fles cola op een dag? Geen goed idee. Eén glas cola? Ken best.quote:
ies raciesquote:Op donderdag 21 april 2022 16:11 schreef Ama het volgende:
Mini Ama dacht altijd dat bruine koeien voor chocolademelk was. Van die helemaal bruine koeien he.
ja staat er allemaal in het thai opquote:
Ja is ook zo.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, hangt van de rest van je eetpatroon af. Fles cola op een dag? Geen goed idee. Eén glas cola? Ken best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |