SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gaat goed, beetje druk geweest dus dan wordt fok! Wat minder.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:08 schreef Karzai het volgende:
Hoe is het @:goitske, je bent een tijdje weggeweest nog veel lekker dingen gebakken
Topic leek anders aardig dood, dus veel last zullen mensen er niet van gehad hebbenquote:
Ergens in Mei meestalquote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
Wanneer begint dat Songfestival - wat men in de volksmond ook wel nichtenfestijn noemt?
geen ideequote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
Wanneer begint dat Songfestival - wat men in de volksmond ook wel nichtenfestijn noemt?
Dat wordt weer één groot deugfeest jaquote:Op woensdag 20 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
winnaar Oekraine
zo je hoeft niet meer te kijken
De homo's op KSC kunnen je vast verder helpen daarmeequote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
oh komt vast naar Den Haag dan dit jaarquote:Op woensdag 20 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
winnaar Oekraine
Tijd om je leren broek in te vetten?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
allemaal met het vlaggetje zwaaien hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt weer één groot deugfeest ja
vergeet @Ama niet. Geen homo...quote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De homo's op KSC kunnen je vast verder helpen daarmee
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh komt vast naar Den Haag dan dit jaar
Haags heeft assless chaps hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd om je leren broek in te vetten?
Ik heb mijn vriend zelfs zo gek gekregen om de finale te kijken met mij. Vorig jaar ook al.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
vergeet @:Ama niet. Geen homo...
dan mogen we zijn roomwitte billen bewonderenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haags heeft assless chaps hoor
Zal ook wel een videoboodschap van Zelensky voorbij komenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
winnaar Oekraine
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 20 april 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haags heeft assless chaps hoor
Dat is te politiek.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal ook wel een videoboodschap van Zelensky voorbij komenjoepie
Ik kijk ook zo veel mogelijk. Maar als ik iets anders heb, blijf ik er niet perse voor thuis.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend zelfs zo gek gekregen om de finale te kijken met mij. Vorig jaar ook al.Wat een topper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |