abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204525108
Wordt er nu al weer gespeculeerd op een lock-down in de herfst? Ze wagen het niet. Ik heb nog nooit gereld of gedemonstreerd in mij leven maar als ze dat flikken ga ik echt het Binnenhof afbreken. 2 jaar van lock-downs is genoeg.
pi_204525137
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 10:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Gaat lekker in China :'). Nog 3 maandjes genieten van je vrijheid mensen.
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor er daar een burgeroorlog uitbreekt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_204525213
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:09 schreef Alpha0 het volgende:
Wordt er nu al weer gespeculeerd op een lock-down in de herfst? Ze wagen het niet. Ik heb nog nooit gereld of gedemonstreerd in mij leven maar als ze dat flikken ga ik echt het Binnenhof afbreken. 2 jaar van lock-downs is genoeg.
Geen lockdown, gewoon de horeca weer dicht en mondkapjes verplicht.
pi_204525230
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:21 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Geen lockdown, gewoon de horeca weer dicht en mondkapjes verplicht.
'Gewoon' de horeca weer dicht. Dat zie ik niet zitten.
  zondag 24 april 2022 @ 11:25:12 #130
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204525239
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:21 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Geen lockdown, gewoon de horeca weer dicht en mondkapjes verplicht.
Weer allemaal symboolpolitiek om de ass van Rutte en co te coveren, meer niet.

Als je na 2,5 jaar nog steeds niet verder komt dan mondkapjes ipv het probleem structureel aanpakken dan moet heel Den Haag gewoon opstappen.
pi_204525396
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:09 schreef Alpha0 het volgende:
Wordt er nu al weer gespeculeerd op een lock-down in de herfst? Ze wagen het niet. Ik heb nog nooit gereld of gedemonstreerd in mij leven maar als ze dat flikken ga ik echt het Binnenhof afbreken. 2 jaar van lock-downs is genoeg.
Dit zeiden we vorig jaar ook. Niemand zou het nog accepteren enz enz. De rest is geschiedenis.

Uiteindelijk zet jij ook gewoon weer je kapje op.
pi_204525453
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:23 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
'Gewoon' de horeca weer dicht. Dat zie ik niet zitten.
Ik ook niet, maar na 2.5 jaar is het wel duidelijk dat iets anders er niet in zit.

Zie ook de nogal karige opkomst bij de tweede booster voor 60+, de groep voor wie we het doen.
  zondag 24 april 2022 @ 11:58:37 #133
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204525525
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:48 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar na 2.5 jaar is het wel duidelijk dat iets anders er niet in zit.

Zie ook de nogal karige opkomst bij de tweede booster voor 60+, de groep voor wie we het doen.
Als er weer puur gestuurd wordt op besmettingen voorkomen dan heeft alleen de horeca dicht totaal geen zin. Dan moet ook het verenigingsleven, de sport, het onderwijs en noem maar op weer plat.

Alles er tussenin is alleen maar verspilling van geld, tijd en energie. Dus daar zal ons kabinet wel weer voor kiezen dan.
pi_204525599
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als er weer puur gestuurd wordt op besmettingen voorkomen dan heeft alleen de horeca dicht totaal geen zin. Dan moet ook het verenigingsleven, de sport, het onderwijs en noem maar op weer plat.

Alles er tussenin is alleen maar verspilling van geld, tijd en energie. Dus daar zal ons kabinet wel weer voor kiezen dan.
Maar stel dat het echt zo gaat zijn dat er continu nieuwe varianten blijven komen die de opgebouwde immuniteit omzeilen, dan komen we er dus ook nooit meer vanaf. Dan zitten we straks elke winter met dit soort maatregelen. Maar goed ik ben geen viroloog dus ik weet niet welk scenario het meest waarschijnlijk is…
pi_204525995
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 12:06 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Maar stel dat het echt zo gaat zijn dat er continu nieuwe varianten blijven komen die de opgebouwde immuniteit omzeilen, dan komen we er dus ook nooit meer vanaf. Dan zitten we straks elke winter met dit soort maatregelen. Maar goed ik ben geen viroloog dus ik weet niet welk scenario het meest waarschijnlijk is…
Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad in de Caribbean.

Maar een paar weken terug had ik dit onderzoek al gepost over B-cellen die gewoon alle varianten herkennen. Dus je zal bij een besmetting niet ernstig ziek worden over het algemeen als je al besmet bent geweest of als je gevaccineerd bent.
twitter

Dus als het virus terug komt verwacht ik een beetje hetzelfde als met omicron (veel besmettingen maar weinig ziekenhuis opnames) omdat best veel mensen nu wel gevaccineerd zijn of besmet zijn geweest. Tuurlijk zal je altijd doden en zwaar zieken hebben maar dat zullen vooral ouderen/kwetsbaren zijn.

Over dat artikel over hepatitis dat blijkt een bekende Adonevirus te zijn.
twitter

Met dit als de mogelijkheden.
twitter
  zondag 24 april 2022 @ 14:55:36 #136
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_204526752
https://www.rtlnieuws.nl/(...)shanghai-china-doden

Ondanks lockdown weer 39 nieuwe coronadoden in Shanghai
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_204526949
Lockdown is dus niet streng genoeg!
pi_204529091
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Lockdown is dus niet streng genoeg!
Precies, kan nog wel een tikkie strenger daar, met die halfzachte maatregelen vragen ze er ook om dat het uit de hand gaat lopen.
pi_204530263
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 14:55 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)shanghai-china-doden

Ondanks lockdown weer 39 nieuwe coronadoden in Shanghai
Nee nee, geen coronadoden. :+

quote:
According to Zhao, the average age of the 87 death cases was 81.1, with the eldest patient aged 101. All these 87 cases had COVID-19 combined with severe chronic diseases of multiple organs including advanced malignant tumor, serious cardiovascular disease, nervous system disease, cirrhosis at end-stage, diabetes, uremia, and etc, Zhao said.

Except for five cases, most of these patients were not vaccinated and their conditions progressed rapidly after they were hospitalized. They eventually died despite treatment and the immediate causes of the deaths were the underlying diseases.
Gelukkig is er ook een plan _O_

quote:
Shanghai on Friday announced a "decisive battle" in communities with measures to enhance epidemic prevention and scale up tests. A new round of testing has also been announced specifically for different districts.

Shanghai resident Li Cuihua, who lives in a community under static management, told the Global Times that her community issued a notice on Thursday night saying the volunteers would come door to door to do nucleic acid tests for the residents in the next five days.

Catherin You, a Shanghai resident, told the Global Times that Jingan district, where she lives and residents were previously allowed to walk outside the community, upgraded its restrictions on Thursday asking its residents not to leave the compound and stay put at home, and only to go downstairs to get food and other life necessities.

The plan also stipulated that alerts can be installed at doors for people under home quarantine to record if they go out.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204530338
Oh, en afgesloten plastic zakjes met water in je gootsteen leggen, zodat de corona's niet binnen kunnen dringen via de gaatjes!

Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204530349
Wel benieuwd hoe die dan schijten. Maar daar moeten ze Feigl-Ding maar eens voor appen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204532189
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2022 19:13 schreef nostra het volgende:
Wel benieuwd hoe die dan schijten. Maar daar moeten ze Feigl-Ding maar eens voor appen.
Vraag is welke gedachte en/of ideologie hierachter zit. In de hogere echelons weten ze heus wel dat dit baarlijke nonsens is en dit nergens toe leidt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_204532313
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2022 21:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vraag is welke gedachte en/of ideologie hierachter zit. In de hogere echelons weten ze heus wel dat dit baarlijke nonsens is en dit nergens toe leidt.
Nou ja, de hogere echelons vonden een verbod op alcoholverkoop na 20.00 ook een uitermate effectieve maatregel. Misschien zat er een drinker tussen het OMT, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204532326
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:09 schreef Alpha0 het volgende:

Wordt er nu al weer gespeculeerd op een lock-down in de herfst? Ze wagen het niet. Ik heb nog nooit gereld of gedemonstreerd in mij leven maar als ze dat flikken ga ik echt het Binnenhof afbreken. 2 jaar van lock-downs is genoeg.
Nee joh, het is voorbij.
pi_204532477
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:47 schreef Sfancta het volgende:
Zijn er hier mensen die 2 vaccinaties hebben gehad, en nu veel vaker ziek zijn, en zelfs depressieve gedachtes hebben?

Mijn hele zijn is anders geworden. Ben bang voor de toekomst, aangezien we over een jaar of 4 pas weten wat het allemaal heeft aangericht.
Zou je er meer over willen vertellen?

Een vriendin van mij is dubbel gevaccineerd, haar broer en ouders ook. Ze hadden griep en waren nooit eerder zo ziek.
Depressief zover ik weet niet.

Ik denk dat je niet bang moet zijn, er zijn weinig discussies over, maar het leven van mensen is enorm verandert, relaties verbroken, ook vriendschappen soms, alles wat ooit gewoon was was dat 2 jaar niet meer, ook wist men niet of het nog jaren ging duren, dat heeft echt wel impact.

IMO is het klaar nu, moeten we het loslaten, weer gewoon verder leven.
pi_204532585
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:47 schreef Sfancta het volgende:
Zijn er hier mensen die 2 vaccinaties hebben gehad, en nu veel vaker ziek zijn, en zelfs depressieve gedachtes hebben?

Mijn hele zijn is anders geworden. Ben bang voor de toekomst, aangezien we over een jaar of 4 pas weten wat het allemaal heeft aangericht.
2 vaccinaties en ook nog een booster gehad hier :9

Op een longontsteking na laatst niks aan het handje, zelfs corona heb ik niet gehad :7
Het lijkt zelfs of de hooikoortsaanvallen zijn verminderd de afgelopen paar jaar.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204532707
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef nostra het volgende:

[..]
Nou ja, de hogere echelons vonden een verbod op alcoholverkoop na 20.00 ook een uitermate effectieve maatregel. Misschien zat er een drinker tussen het OMT, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Ja symbool politiek en achterlijk beleid, oké. Maar het extreme beleid in China, ik begrijp niet wat ze ermee willen bereiken.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_204534077
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2022 22:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja symbool politiek en achterlijk beleid, oké. Maar het extreme beleid in China, ik begrijp niet wat ze ermee willen bereiken.
Het schijnt te maken te hebben met het partijcongres waarop Xi Jinping herkozen moet worden. Tot die tijd willen ze niets aan het toeval overlaten. Dat congres is in het najaar dus ze moeten nog even. Heeft vorig jaar een heel stuk over in de Volkskrant gestaan.

Maar het doel van deze aanpak ontgaat me in het geheel.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 25 april 2022 @ 07:48:22 #149
408813 crew  trein2000
pi_204534100
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Lockdown is dus niet streng genoeg!
Hij dreigt hier ook al weer, want Marion Koopmans is niet gebeld: https://www.tubantia.nl/b(...)-ontbreekt~a8a93841/

:')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204534232
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 07:40 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het schijnt te maken te hebben met het partijcongres waarop Xi Jinping herkozen moet worden. Tot die tijd willen ze niets aan het toeval overlaten. Dat congres is in het najaar dus ze moeten nog even. Heeft vorig jaar een heel stuk over in de Volkskrant gestaan.

Maar het doel van deze aanpak ontgaat me in het geheel.
Deze stringente aanpak draagt er toe bij dat dat het CCCP partijkader XI goed gezind is om te herkiezen?
Blijft een maf volkje.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')