Ontbijt wel,maar voor de rest niet.quote:Op woensdag 20 april 2022 05:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waaromben meestal niet zo'n fan van buffetten
Ik heb ze wel gemaakt voor feesten.quote:
Met snacks?quote:Op woensdag 20 april 2022 05:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gemaakt voor feesten.
Ook met snacks.quote:
Ja kan je ook mooie dingen mee doenquote:Op woensdag 20 april 2022 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
Maar salades opmaken vind ik het leukste.
zo vreemd is dat toch niet?quote:Op woensdag 20 april 2022 05:52 schreef bitterbal het volgende:
k ben wel echt moe. misschien toch wat last van een jetlag
is dat vooruit of terug in de tijd?quote:Op woensdag 20 april 2022 05:57 schreef Koen66 het volgende:
ik had er altijd het meeste last van met vluchten van west naar oost
het was bij mij nooit echt dramatisch maar de 1e 2 dagen wel merkbaar.quote:Op woensdag 20 april 2022 05:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee misshien niet maar kan mij niet herrineren dat ik daar de laatste keren veel last van had
oh das wel relaxt jaquote:Op woensdag 20 april 2022 06:01 schreef Koen66 het volgende:
laatste keer op Curacao (begrafenis van m'n pa 2019) was ik er maar 5 dagen.
Zoveel mogelijk een tijd aan blijven houden tussen hier en daar in (dus erg laat eten enzo). Vrijwel geen last gehad toen op de terugweg
ojee, verkouden of "verkouden"?quote:Op woensdag 20 april 2022 06:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel relaxt ja![]()
nou ja zal hier ook wel voorbij zijn snel. ben ook strondverkouden dus dat werkt ook niet mee denk ik
verkoudenquote:Op woensdag 20 april 2022 06:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ojee, verkouden of "verkouden"?
Niet dat het nog zoveel uitmaakt tegenwoordig
quote:Op woensdag 20 april 2022 06:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2022 06:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zouden echt almeaal dood moeten. ze zijn hierook actief overdag dus ben nu in de 10 min dat ik hier zit al 4 keer gestokenquote:Op woensdag 20 april 2022 06:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vannacht opgevreten door de NL familieleden
ai ai aiquote:Op woensdag 20 april 2022 06:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zouden echt almeaal dood moeten. ze zijn hierook actief overdag dus ben nu in de 10 min dat ik hier zit al 4 keer gestoken
[ afbeelding ]
ja ze zijn voor best veel dieren een voedselbron dus we kunnen niet zonder zequote:Op woensdag 20 april 2022 06:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ai ai ai![]()
Maar vraag me toch af of muggen niet ook een doel hebben op deze aarde, zodanig dat als we die uit zouden roeien we zelf de pineut zijn uiteindelijk. Verdwijnen van insecten heeft sowieso een dramatische invloed op alles, qua voedsel begint het meeste bij insecten
yes. en ze ook streng. constant kijken of je hem op hadquote:Op woensdag 20 april 2022 06:52 schreef Karzai het volgende:
morning,verkouden door de airco van het vliegtuig. moest je de hele reis een mondkapje op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |