Die heeft wonderbenenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:25 schreef Sked het volgende:
Cavalli. Knap hoor
6/9 voor de Italiaanse dames in de WWT.
Ze zou eventueel nog niet iedereen naar de meet kunnen brengenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Definitief einde tijdperk Van Vleuten.
quote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Definitief einde tijdperk Van Vleuten.
4 uur voor de start van de koers ontbijten? Die profploegen zullen het wel weten, maar 2 uur lijkt me toch genoeg tijd om je eten een beetje te verteren.quote:Het was een vroegertje voor de vrouwen, met de start al om half negen. "We zaten dus al om half vijf aan het ontbijt", verzuchtte Annemiek van Vleuten voor de start. "Dat was wel heel vroeg. En als er nou een goede reden voor zou zijn... Maar die heb ik niet gehoord."
De profploegen weten het inderdaad en jij weet het inderdaad niet....quote:Op woensdag 20 april 2022 12:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
4 uur voor de start van de koers ontbijten? Die profploegen zullen het wel weten, maar 2 uur lijkt me toch genoeg tijd om je eten een beetje te veteren.
Juist bij deze koers is een vroege start niet nodig.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
4 uur voor de start van de koers ontbijten? Die profploegen zullen het wel weten, maar 2 uur lijkt me toch genoeg tijd om je eten een beetje te verteren.
Koppenbergcross ligt haar ook wel dus op zich niet echt verrassend.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef Faraday01 het volgende:
Benieuwd hoe ver Kastelijn kan komen als ze in het peloton blijft zitten
Er is ook niet veel reden om een koers al te laten finishen tussen 12:00 en 13:00. Het is niet zo dat ze elkaar in de weg rijden ofzoquote:Op woensdag 20 april 2022 12:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
4 uur voor de start van de koers ontbijten? Die profploegen zullen het wel weten, maar 2 uur lijkt me toch genoeg tijd om je eten een beetje te verteren.
Volgens PCS nietquote:Op woensdag 20 april 2022 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft die überhaupt een contract/ploeg ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |