Je wil niet weten (hoe spannend wij dit vinden). Dit is voor ons echt het eerste setje jongen. We hadden altijd 1 oude waar een jong bij kwam. Kortom, nieuwe situatie ook voor ons.quote:Op woensdag 10 mei 2023 09:09 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Ik zou dat heel spannend vinden, maar kunnen idd misschien stiekeme eters zijn?
En anders proberen met een stukje komkommer of andijvie? (Dat zijn hier altijd succesnummers)
Ahwwwww Teddy'squote:Op woensdag 10 mei 2023 08:43 schreef Sjechov het volgende:
Dank voor de info!
Wij zijn tegen 2 schattige teddy cavia’s gelopen. Ze zijn van 2 april en sinds gisteravond bij ons.
Het enige … ze hebben nog niets gegeten en tonen weinig interesse (vooral bang denk ik)
Hebben jullie tips? Hoelang mag en kan dit duren?
Zal er weleens induiken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ja weet ik het. Alles verandert steeds.
Ja, ik geef Roter met suiker en gelijk vanaf de eerste dagquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:39 schreef Sjechov het volgende:
Gelukkig! Ze eten!
Overal zitten se blij, wij zijn blij!
Dank voor jullie hulp / meedenken!
Nog een vraag. Geven jullie vit C en vanaf wanneer?
Ik lees dat ze nu om de dag krachtvoer mogen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ja weet ik het. Alles verandert steeds.
50gr per dag hebben ze het over, dat vreten die van mij echt niet aan brokken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees dat ze nu om de dag krachtvoer mogen.![]()
Dat ga ik mooi niet doen...
Ze hebben nu wel elke keer het bakje leeg en dat was voorheen niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50gr per dag hebben ze het over, dat vreten die van mij echt niet aan brokken.
Dat gewone cavycare met die brokjes moesten ze hier echt niet. Als deze zak ooit leeg is bestel ik wel dat spul zonder de platte schijfjes.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel elke keer het bakje leeg en dat was voorheen niet.
Denk dat ze het voer nu wat lekkerder vinden.
Ik ga het voer niet afwegen, ik voer wel op het oog..
Ze krijgen hier geen nieuw voer, voordat het bakje leeg is.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gewone cavycare met die brokjes moesten ze hier echt niet. Als deze zak ooit leeg is bestel ik wel dat spul zonder de platte schijfjes.
Krachtvoer? Whut?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees dat ze nu om de dag krachtvoer mogen.![]()
Dat ga ik mooi niet doen...
Ik weet niet of je lid bent van caviadokter op Facebook, maar er is groot nieuws over voeding.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:38 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Krachtvoer? Whut?
Hier krijgen ze Versele Laga staafjes, gemengd met Science selective bloemetjes. Bakje vol, is circa 70 gram. Is 's avonds bijna leeg en dan vul ik het weer bij.
Ooit met Versele Laga begonnen, omdat Brutus diabetes had en dat voor hem het beste voer was.
Ook staan er nog 2 bakjes met verschillende kruidenmengsels in het verblijf (wisselend van samenstelling, koop zakken van enkelvoudige kruiden, maar ook mixen bij Beestenplein en Rodent Whoopie).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |