Ach nee tochquote:Op maandag 30 mei 2022 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, drie dagen later werd ik 's ochtends wakker van een gillende cavia. Zodra de dierenarts open ging gebeld, kon meteen terecht en meteen in laten slapenAlle tekenen van een gasbuik. Of het door het gras kwam, geen idee, maar ik gooi het toch maar weg.
Dag, FietjeZe was net 2,5
Zo'n lief beestje, m'n kleine buikdanseresje, m'n Frietje
Ja, alleen Muis nogquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach nee toch![]()
Das wel heel cru dat ik daar een grapje over heb gemaakt.
Heb je nu nog maar 1 caaf?
Ja begrijpelijk, ineens de vreetboei weg en nu haar andere maatje.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, alleen Muis nogDie is helemaal getraumatiseerd geloof ik. Heel angstig, zit veel op 1 plek, eet met moeite. Heel schrikkerig en schiet soms het hele hok door.
Echt bizar.
Mijn lieve kleine FietjeZe was zo ontzettend tof en nog zo jong
Ik wil haar niet afstaan en ook niet alleen laten zitten zoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, ineens de vreetboei weg en nu haar andere maatje.
Ga je misschien nog een caafje erbij nemen of was dit het einde van het caviatijdperk?
Ja, het is en blijft wat lastig.. Zou het zelf ook even aankijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil haar niet afstaan en ook niet alleen laten zitten zoMaar al die opvangen zitten in de uithoeken des lands lijkt het, of ik moet nog een maand wachten tot de castraat erbij kan. Kan ook zo een zeugje in de dierenwinkel halen maar dat vind ik ook niks, en met een castraat klikt het vaak beter.
Ik kijk nog even of ze niets onder de leden heeft, maar dat is lastig te bepalen als ze zich zo gedraagt.
Ja die had ik gezien, maar er zat geen beertje tussen waar ik dan meteen verliefd op wasquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is en blijft wat lastig.. Zou het zelf ook even aankijken.
Ik heb zelf geen ervaring met ze, maar zij zitten in Wekerom en dat is vrij dicht in de buurt van jouw woonplaats (kwartiertje).
https://www.caviaopvang.eu/Gecastreerde-cavia-s/
Hier hebben ze gecastreerde beertjes die over een week weg mogen.
Ja, dat is natuurlijk ook belangrijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien, maar er zat geen beertje tussen waar ik dan meteen verliefd op was
Vind dat sowieso lastig vanaf een foto.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook belangrijk
Is het ook, maar ik heb veel caafs van MP en daar heb je dan alleen een fotoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind dat sowieso lastig vanaf een foto.
Ja precies, ik heb mijn caafs allemaal van een foto van een opvang of fokker of pretnestje en het is gewoon heel lastig. Moet meteen verliefd worden op de snoetjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik heb veel caafs van MP en daar heb je dan alleen een foto
Instant verliefd op die koppies
Ik heb op de oprit gras, wat ik af knip met een schaar en dat geef ik ze direct. Ze doen er dan een paar dagen mee. Ervaring met maaien heb ik niet.quote:Op zondag 26 juni 2022 13:58 schreef Sjechov het volgende:
Hier eten ze geregeld gras (als ze in de tuin zijn) en als ik het gemaaid heb laat ik het goed drogen en voer ik het daarna pas. Geven jullie vers gras dat het fout gaat?
Ja, had iets met hitte te maken oid ?quote:Op zondag 26 juni 2022 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Gemaaid gras wordt overal afgeraden. Ik plukte het op veldjes waar honden technisch gezien niet mogen komen.
Iets met eiwitten?quote:Op zondag 26 juni 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, had iets met hitte te maken oid ?
Alleen het hooi wat ik heb is ook gemaaid, heeft het dan met drogen te maken ?
Ja, zoietsquote:
Ah ja, dat was het.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gemaaid gras gaat gisten, daarom mag je dit niet geven.
En na goed doordrogen kan het weer wel.quote:
Hoe vaak moet je dat doen?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:27 schreef NijntjesUk het volgende:
Geweldige foto!
Gister de anaalzak van Brutus weer schoongemaakt, wat blijft dat toch een smerig klusje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |