SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Lijkt mij echt zo raar om zo'n ex te hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het kwestie van inschrijven en je zit er. Zijn ook altijd opzoek naar mensen voor programma zelf. Valt me mee dat ik een ex van mij daar nog niet voorbij heb zien komen, maar die is inmiddels zo wappie dat ze vast niet uitgenodigd gaat worden.
Toen ik haar kende was ze nog niet zo wappie, hoogstens wat alternatief. Dus misschien heeft ze door mij wel geen vertrouwen meer in de mensheidquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij echt zo raar om zo'n ex te hebben
Ah, het is allemaal jouw schuldquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik haar kende was ze nog niet zo wappie, hoogstens wat alternatief. Dus misschien heeft ze door mij wel geen vertrouwen meer in de mensheid
Ik was vanmorgen het eerst op kantoor. Dus overal netjes de airco ingesteld. Nu is het overal wel goed uit te houden. Meestal begint het hier 's morgens op een normale temperatuur en zet iemand de airco op standje diepvries zodra het warmer aan het worden is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op kantoor altijd laagjes aan, want of het is standje Antarctica of het zijn Westelijke Sahara temperaturen.
Wij kunnen de airco niet regelen, wordt ergens centraal geregeldquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen het eerst op kantoor. Dus overal netjes de airco ingesteld. Nu is het overal wel goed uit te houden. Meestal begint het hier 's morgens op een normale temperatuur en zet iemand de airco op standje diepvries zodra het warmer aan het worden is.
Denk dat ik haar over het randje geholpen hebquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, het is allemaal jouw schuld
Vraag me nu af waar zulke mensen / wappies nu over moeten klagen, nu er geen / minimale maatregelen meer zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik haar over het randje geholpen heb![]()
Kwam nogal abrupt ten einde.
Daarna kwam COVID en werd ze ineens wappie, terwijl ze op het begin juist heel streng was om maatregelen te voglen
Jup, anders krijg je zo’n oorlog om de airco met mensen die niet snappen hoe zo’n systeem werktquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij kunnen de airco niet regelen, wordt ergens centraal geregeldErgens ook wel goed, anders zou het standaard veel te warm zijn..
Mag je hond nog wel z’n rabiës-shot of is dat nu ook verdacht?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik haar over het randje geholpen heb![]()
Kwam nogal abrupt ten einde.
Daarna kwam COVID en werd ze ineens wappie, terwijl ze op het begin juist heel streng was om maatregelen te voglen
Flashbacks naar toen jij leidinggevende wasquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, anders krijg je zo’n oorlog om de airco met mensen die niet snappen hoe zo’n systeem werkt
Ik heb daar een zomer een chronische keelontsteking gehad omdat die troela’s het raam open deden terwijl het buiten 35 graden was. Dan waait er dus warme lucht naar binnen (inclusief uitlaatgassen) en gaat die airco als een gek koude lucht blazen om te koelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flashbacks naar toen jij leidinggevende was
Doe maar exotisch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
Even wokje met oestersaus gemaakt
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb daar een zomer een chronische keelontsteking gehad omdat die troela’s het raam open deden terwijl het buiten 35 graden was. Dan waait er dus warme lucht naar binnen (inclusief uitlaatgassen) en gaat die airco als een gek koude lucht blazen om te koelen
Oestersaus is lekker, maar stinkt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
Even wokje met oestersaus gemaakt
Complotten rondom overheid. Complot rondom oorlog in Oekraīne. Complot rondom klimaat. You name it.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag me nu af waar zulke mensen / wappies nu over moeten klagen, nu er geen / minimale maatregelen meer zijn.
Oh wacht, over de overheid natuurlijk ...
Met die ex kan ik nog goed door een deur. Dit was een tussen-ex.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je hond nog wel z’n rabiës-shot of is dat nu ook verdacht?
Toe maarquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Complotten rondom overheid. Complot rondom oorlog in Oekraīne. Complot rondom klimaat. You name it.
Denk dat ze van GroenLinks omgeslagen is naar Forum voor Democratie.
[..]
Met die ex kan ik nog goed door een deur. Dit was een tussen-ex.
Toen ik nog in het buitenland werkte die ook vaak genoeg meegemaakt. Gezonde werkomgeving inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb daar een zomer een chronische keelontsteking gehad omdat die troela’s het raam open deden terwijl het buiten 35 graden was. Dan waait er dus warme lucht naar binnen (inclusief uitlaatgassen) en gaat die airco als een gek koude lucht blazen om te koelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |