quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gister dus bijna de deurbel indrukte was gewoon een flinke wesp, dus ga ervan uit dat het de koningin was.
vespa'squote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.imkerpedia.nl/wiki/index.php?title=Hoornaar
Kijk dan. Hoornaar is in het Latijn gewoon Vespa. Komt allemaal door die kloteskoeter van je Bal.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar wel. ik vind het wel vet omdat het iets onheilspellends heeft
Ik kan kippensoep niet meer normaal uitsprekenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn kibbensoep maar eens afmaken
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan kippensoep niet meer normaal uitspreken
Ben je nog steeds vrij?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn kibbensoep maar eens afmaken
YES, mijn missie is bereikt en ik kan vredig sterven !quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan kippensoep niet meer normaal uitspreken
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef Ama het volgende:
HEMA verkoopt mijn favoriete broodje niet meer, huilen.
Ja, donderdag weer aan den bak.quote:
Soepkib.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
YES, mijn missie is bereikt en ik kan vredig sterven !
quote:
Lekker welquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, donderdag weer aan den bak.
En mijn dag begint gelijk met een meeting, zelfs nog voor een afdeling wat mij helemaal niet aangaat, maar ach..
Ik denk dat het koptelefoon-dag wordt, even langzaam wennen aan het kantoorlevenquote:
Samequote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben erg in de stemming om lekker op reis te gaan door het mooie weer. Maar dat moet nog even wachten
Helemaal onder de rooie vlekken meteen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, donderdag weer aan den bak.
En mijn dag begint gelijk met een meeting, zelfs nog voor een afdeling wat mij helemaal niet aangaat, maar ach..
Zweten en hyperventileren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal onder de rooie vlekken meteen.
Wanderlust durch die Temperatur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben erg in de stemming om lekker op reis te gaan door het mooie weer. Maar dat moet nog even wachten
Brabbelen in een uitgestorven voorchristelijke taal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zweten en hyperventileren.
Harstslag en bloeddruk door het dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |