abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 april 2022 @ 22:26:04 #51
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204486944
@UncleScorp

ehhh jij moet wel blijven hier he!!!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 22:56:53 #52
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204487244
Deze man, Ab heet hij ofzo? Hij is ook wel een beetje van het draaien en draaien. Is hij de Nederlandse Anthony Frauci? Je ziet dat ie liegt, iets met lichaamsbeweging herkennen :)

Lach met een schone bips
pi_204487267
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 08:59 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik blijf QR weigeraar in de toekomst. Ze mogen optiefen met hun digi ID en prikken
Ze willen iedereen op deze wereld een spuitje geven, je hebt niks te willen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204487333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 08:56 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Geen flauw idee, maar ik lust het rauw.

ik denk dat het bangmakerij is om mensen aan het idee te laten wennen dat de coronaregels terug komen in het najaar
Zag een video van Gates laatst waar die het had over de volgende pandemie. Itt corona zou deze nieuwe variant een veel hoger mortaliteitscijfer hebben . 40 tot 50% van de mensen die besmet word met het virus zal komen te overlijden . Het dodenaantal zou in de tientallen miljoenen kunnen oplopen, misschien zelfs miljarden

En uiteraard dat we er niet klaar voor ziin. Dat regeringen wereldwijd moeten samenkomen om naar een oplossing toe te werken. Je kan zelf ook wel raden welke kant die op wil

Denk btw niet dat het fearmongering is , hij zit ons van de voren te vertellen wat er zal gebeuren net zoals bij covid het geval was, mocht de bovenstaande scenario uitkomen dan word het een heel stuk makkelijker om een nwo aan het volk te verkopen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 20 april 2022 @ 08:53:17 #55
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204488363
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 23:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ze willen iedereen op deze wereld een spuitje geven, je hebt niks te willen

[ twitter ]
Vooral die 'solutions to vaccinate the world' baart mij zorgen omdat ik vrees dat dit dat EU-Paspoort/wallet/ID gaat zijn waarmee je je overal waar je binnen wil moet identificeren.

Ben erg benieuwd hoe ze dit gaan brengen zodat iedereen er in trapt. Stapje voor stapje wss zodat je het in eerste instantie niet doorhebt, gaat weer domme discussies geven hier, en na verloop van tijd is het er ineens.

60% van de mensen gaat het ook helemaal geen probleem vinden en ziet er geen gevaar in. die vertrouwen op hun overheid en vinden alles logisch. Voor meer veiligheid en minder criminaliteit is een mooie.
To BG or not to BG!
  woensdag 20 april 2022 @ 09:07:43 #56
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204488435
twitter


meerdere vaccinaties 8)7 8)7 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 09:10:22 #57
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204488450
BioNTech zweifelt an Sicherheit und Wirksamkeit des eigenen mRNA-Präparates
17. April 2022
von Dr. Peter F. Mayer
5.2 Minuten Lesezeit
Politik und Medien behaupten unbeirrt, die bei uns verimpften Gentechnik-Präparate seien „sicher und wirksam“, ja sogar „nebenwirkungsfrei“. Die 133 Abgeordneten, die in Österreich das Impfpflichtgesetz beschlossen haben, sind fälschlich davon ausgegangen, dass die Impfstoffe bereits eine reguläre Zulassung hätten. Wie schon in anderen Fällen, offenbaren uns die Börden und die Berichte der Unternehmen aber anderes. Jetzt auch der Bericht von BioNTech an die US-Börsenaufsicht.

BioNTech zweifelt an Sicherheit und Wirksamkeit des eigenen mRNA-Präparates
17. April 2022
von Dr. Peter F. Mayer
5.2 Minuten Lesezeit
Politik und Medien behaupten unbeirrt, die bei uns verimpften Gentechnik-Präparate seien „sicher und wirksam“, ja sogar „nebenwirkungsfrei“. Die 133 Abgeordneten, die in Österreich das Impfpflichtgesetz beschlossen haben, sind fälschlich davon ausgegangen, dass die Impfstoffe bereits eine reguläre Zulassung hätten. Wie schon in anderen Fällen, offenbaren uns die Börden und die Berichte der Unternehmen aber anderes. Jetzt auch der Bericht von BioNTech an die US-Börsenaufsicht.

https://tkp.at/2022/04/17(...)en-mrna-praeparates/
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 09:12:20 #58
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204488461
en dan nog even deze
die mondmaskers werken echt goed :+
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 09:13:27 #59
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204488467
twitter


volg het draadje

burgers worden dus gefilmd om te volgen of een mondkapje gedragswetenschappelijk werkt.
hiervoor worden beelden gebruikt die normaal gesproken enkel mogen worden ingezet bij een overval of andere criminele activiteit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 09:28:03 #60
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204488544
twitter


aaah ja laten we in Italie beginnen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 09:51:03 #61
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204488689
twitter


Liggen jullie allemaal nog op 1 oor ofzo?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 10:09:52 #62
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204488813
twitter


dan nog even dit
gaan we er economisch aan onderdoor als de lockdowns in Shanghai blijven?
En waarom hoor je hier vrijwel niks van in de MSM en van onze overheid
Mevrouw Koopmans wilde het zelfs niet veroordelen..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 11:58:58 #63
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204489440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 23:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zag een video van Gates laatst waar die het had over de volgende pandemie. Itt corona zou deze nieuwe variant een veel hoger mortaliteitscijfer hebben . 40 tot 50% van de mensen die besmet word met het virus zal komen te overlijden . Het dodenaantal zou in de tientallen miljoenen kunnen oplopen, misschien zelfs miljarden

En uiteraard dat we er niet klaar voor ziin. Dat regeringen wereldwijd moeten samenkomen om naar een oplossing toe te werken. Je kan zelf ook wel raden welke kant die op wil

Denk btw niet dat het fearmongering is , hij zit ons van de voren te vertellen wat er zal gebeuren net zoals bij covid het geval was, mocht de bovenstaande scenario uitkomen dan word het een heel stuk makkelijker om een nwo aan het volk te verkopen
Als dit klopt wat hij zegt dan is het toch wel duidelijk dat het geen voorspelling was maar een 'plandemie'.
To BG or not to BG!
  woensdag 20 april 2022 @ 12:01:38 #64
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204489455
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

meerdere vaccinaties 8)7 8)7 8)7
Als er weer restricties komen voor de mensen die niet willen, omdat ze inmiddels natuurlijke immuniteit hebben, moeten er toch wel meer mensen bij de groep 'wappies' aansluiten? Kan me niet voorstellen dat iedereen zich weer gedwee laat prikken. Dan hebben ze dit keer wel de naam 'schaap' verdiend.
To BG or not to BG!
  woensdag 20 april 2022 @ 12:10:55 #65
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204489529
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Liggen jullie allemaal nog op 1 oor ofzo?
Heb vanmorgen EHBO herhaalles gehad en we hadden het ook uitgebreid over corona en de nieuwe protocollen die daarbij horen en iedereen heeft zijn corona ervaring verteld en grappig was dat de mensen die waren geprikt het ziekst zijn geweest. Ook iemand met buitenlandse roots die een heeeeele grote familie heeft en zelf ook 3x was geprikt is er doodziek van geweest en hij gaf toe dat allen in zijn familie die geprikt waren zieker zijn geweest dan de ongeprikten. Hij vroeg zich ook af of die prikken wel werkten. En hij was mijn 'partner' vanmorgen met zijn 130 kilo waarbij ik hem uit een auto moest sleuren en van een stoel op de grond leggen. Paar keer, dus ik ben nu kapotttt. ;)
To BG or not to BG!
  woensdag 20 april 2022 @ 12:18:07 #66
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204489594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:10 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Heb vanmorgen EHBO herhaalles gehad en we hadden het ook uitgebreid over corona en de nieuwe protocollen die daarbij horen en iedereen heeft zijn corona ervaring verteld en grappig was dat de mensen die waren geprikt het ziekst zijn geweest. Ook iemand met buitenlandse roots die een heeeeele grote familie heeft en zelf ook 3x was geprikt is er doodziek van geweest en hij gaf toe dat allen in zijn familie die geprikt waren zieker zijn geweest dan de ongeprikten. Hij vroeg zich ook af of die prikken wel werkten. En hij was mijn 'partner' vanmorgen met zijn 130 kilo waarbij ik hem uit een auto moest sleuren en van een stoel op de grond leggen. Paar keer, dus ik ben nu kapotttt. ;)
pohhh dat doe je niet maarzo nee
en ja ik hoor en zie het ook
gevaccineerden die zieker zijn en vaker ziek
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 12:46:02 #67
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204489866
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
pohhh dat doe je niet maarzo nee
en ja ik hoor en zie het ook
gevaccineerden die zieker zijn en vaker ziek
Maar het lijkt me ook dat als je vaker ziek bent dat je ook gauwer en spuit neemt?

Zelf heb ik nooit griep en heb een 'snotneus' gehad van corona waarmee je normaalgesproken niet thuisblijft van het werk. Had ik die niet gehad als ik die spuit had genomen? We zullen dat natuurlijk nooit weten. 'de spuit beschermt tegen ernstig ziek worden'. Mooie conclusie als het virus toch al zijn 'kracht' verliest terwijl stiekun die spuit dus helemaal niet werkt voor jonge gezonde mensen.
To BG or not to BG!
pi_204490151
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

meerdere vaccinaties 8)7 8)7 8)7
Ja hoor, daar issie weer: de prikabo :')
Ik vraag me af hoe ze dit gaan aansmeren bij de mensen. Ze hebben namelijk een aantal maanden zonder gezeik over corona kunnen leven. of zouden ze weer massaal erin trappen?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204490236
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

aaah ja laten we in Italie beginnen
Het is tegenwoordig zo dat wappies gelijk krijgen. Nu in Italië straks in heel Europa dankzij de draak genaamd EU. klaus schwab zag dat het goed was....
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

dan nog even dit
gaan we er economisch aan onderdoor als de lockdowns in Shanghai blijven?
En waarom hoor je hier vrijwel niks van in de MSM en van onze overheid
Mevrouw Koopmans wilde het zelfs niet veroordelen..
Het schijnt mensen totaal niet te interesseren wat er in China gebeurd met die lockdown daar in Shanghai.ik vind het vreselijk hoe daar met de mensen omgegaan word. Letterlijk uithongeren om 0 coronazieken te halen ;( wat ze niet gaat lukken...
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 20 april 2022 @ 13:32:24 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204490249
Sociaal Kredietsysteem.

Zie hier het argument voor the 2nd Amendment in de VS.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 20 april 2022 @ 13:53:19 #71
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204490419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Maar het lijkt me ook dat als je vaker ziek bent dat je ook gauwer en spuit neemt?

Zelf heb ik nooit griep en heb een 'snotneus' gehad van corona waarmee je normaalgesproken niet thuisblijft van het werk. Had ik die niet gehad als ik die spuit had genomen? We zullen dat natuurlijk nooit weten. 'de spuit beschermt tegen ernstig ziek worden'. Mooie conclusie als het virus toch al zijn 'kracht' verliest terwijl stiekun die spuit dus helemaal niet werkt voor jonge gezonde mensen.
mijn vader was bijna nooit ziek
op de mannengriep na
nu lijkt hij maandelijks verkouden/keelklachten en hoestklachten te hebben
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 13:54:29 #72
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204490428
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:22 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ja hoor, daar issie weer: de prikabo :')
Ik vraag me af hoe ze dit gaan aansmeren bij de mensen. Ze hebben namelijk een aantal maanden zonder gezeik over corona kunnen leven. of zouden ze weer massaal erin trappen?
vraag het deze meneer anders
die is nogal goed in onzin verkopen

twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 20 april 2022 @ 13:55:47 #73
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204490437
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:31 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig zo dat wappies gelijk krijgen. Nu in Italië straks in heel Europa dankzij de draak genaamd EU. klaus schwab zag dat het goed was....
[..]
Het schijnt mensen totaal niet te interesseren wat er in China gebeurd met die lockdown daar in Shanghai.ik vind het vreselijk hoe daar met de mensen omgegaan word. Letterlijk uithongeren om 0 coronazieken te halen ;( wat ze niet gaat lukken...
zelfs al zou het ze niks schelen wat er met de mensen gebeurt
ergens moet het gaat wringen...
al die niet geleverde producten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204492622
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
vraag het deze meneer anders
die is nogal goed in onzin verkopen

[ twitter ]
Dikke bullshit in die tweet van Maarten met zijn factor 13 dodelijker, lol!

En 3x meer mensen geïnfecteerd. Waar is die oversterfte dan van pak hem beet 600.000??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204492656
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
en dan nog even deze
die mondmaskers werken echt goed :+
[ twitter ]
Het debielste van alles is dat dit niet thuis hoort in BNW maar gewoon echte wetenschap is.

Maar de publieke consensus loopt scheef van die van de wetenschap / de waarheid.

Het gepeupel is te indoctrineren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')