Wat voor toetje had je?quote:Op maandag 18 april 2022 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Afgelopen dagen weinig gegeten dus mocht wel.
vreetboeitjequote:Op maandag 18 april 2022 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Afgelopen dagen weinig gegeten dus mocht wel.
Buda wil wel graag flinke uiers?quote:Op maandag 18 april 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar misschien kun je meedoen aan Boerin zoekt Man in Hongarije. Vrouw, baan en huis in het juiste land in één keer geregeld
Zij: "Zuilen we muilen?"quote:Op maandag 18 april 2022 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil de Belgische BZV wel zien, dan is het net alsof ik een Kabouter Wesley aflevering aan het bekijken ben
Ik ga me inschrijven. Al lijkt boeren in Duitsland me ook niet verkeerdquote:Op maandag 18 april 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar misschien kun je meedoen aan Boerin zoekt Man in Hongarije. Vrouw, baan en huis in het juiste land in één keer geregeld
Is dat al begonnen?quote:Op maandag 18 april 2022 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil de Belgische BZV wel zien, dan is het net alsof ik een Kabouter Wesley aflevering aan het bekijken ben
Zij: maar ik kan nogal muilen en ik heb gesolliciteerd voor de vacature van wijf.quote:Op maandag 18 april 2022 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zij: "Zuilen we muilen?"
Hij: "En wat is daar het praktisch nut van?"
Nee, geen idee.. er is wel een Belgische Ik Vertrek, maar dat kan ik toch niet terugkijken, denk ikquote:
Ik heb de eerste aflevering wel gezien waarin de boeren werden voorgesteld, maar weet niet of dan direct de rest van het seizoen er achteraan komt. Ff checkenquote:Op maandag 18 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, geen idee.. er is wel een Belgische Ik Vertrek, maar dat kan ik toch niet terugkijken, denk ik
K SLA OP U MUIL!!!! GODMILJAAR!!!!quote:Op maandag 18 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zij: maar ik kan nogal muilen en ik heb gesolliciteerd voor de vacature van wijf.
Hij: het is gedaan precies.
Waar kan je dat volgen ?quote:Op maandag 18 april 2022 20:28 schreef gianni61 het volgende:
Crap, ik loop achter. Zijn al bij aflevering 7
TURBO TURBO !quote:
Een bloempotje gemaakt van chocolade met Oreo ijs enz en lava cake. Wat erin zat was wel lekker maar dat bloempotje smaakte heel goedkoop en chemisch.quote:
Band is niet eens lek. Waddup?quote:Op maandag 18 april 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Heb een aanslag op mijn auto gehad
[ afbeelding ]
Nee maar bumper en wielkast zijn aan de binnenkant wel helemaal aan gortquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 18 april 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Heb een aanslag op mijn auto gehad
[ afbeelding ]
Oh, dat klinkt echt goedquote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Een bloempotje gemaakt van chocolade met Oreo ijs enz en lava cake. Wat erin zat was wel lekker maar dat bloempotje smaakte heel goedkoop en chemisch.
En ging steeds van alles mis met de bestellingen. Zo kreeg mijn vader tot twee keer toe de verkeerde soort patat, saus voor zijn vlees vergeten en de salade hebben we nooit gehad. Oh ja en mijn toetje stond drie keer op de bon.
Dat is een beetje de vraag, stopte een auto die er zwaar vuurwerk onder heeft gegooid of iets, heb alleen de klap zelf gehoord.quote:Op maandag 18 april 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?![]()
Tevens: korte broek gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |