Zoals poffertjes.quote:Op maandag 18 april 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook gewoon voedingstoffen nodig?
Ik was idd net het foldertje van het Kruidvat aan het doorspittenquote:Op maandag 18 april 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon de foldertjes vand e drogist in de gaten houden, dan is het niet te missen
Ja, voldoet echt aan de schijf van vijf.quote:
Nog wielrenners omver gefietst?quote:
hier al weken geen folders meer gehad trouwensquote:Op maandag 18 april 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was idd net het foldertje van het Kruidvat aan het doorspitten
quote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog wielrenners omver gefietst?
Nee, zij mij wel bijna. Voorrangsregels zijn moeilijk.quote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een NEIN NEIN sticker. Kijk folders wel op de app.quote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier al weken geen folders meer gehad trouwens
of we hebben geen bezorger meer, of hij heeft te veel moeite met mijn brievenbus en slaat mn huis gewoon over
Wij hadden hier ook weken geen folder meer door de brievenbus gekregen of pas ergens halverwege de weekquote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier al weken geen folders meer gehad trouwens
of we hebben geen bezorger meer, of hij heeft te veel moeite met mijn brievenbus en slaat mn huis gewoon over
Ja, geen idee ?quote:
Op de een of andere manier hebben bezorgers altijd moeite met mijn brievenbus. zit schijnbaar een richeltje in waar ze niet mee kunnen omgaan.quote:Op maandag 18 april 2022 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden hier ook weken geen folder meer door de brievenbus gekregen of pas ergens halverwege de weekbijna die aanbiedingen voorbij.
Maar nu hebben we weer eentje die lekker op tijd is
[..]
Ja, geen idee ?
weet nie, heb ik dat nodig?quote:Op maandag 18 april 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook gewoon voedingstoffen nodig?
oh dagje niet kan dan welquote:Op maandag 18 april 2022 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de wat langere termijn zeker
Bah ook zo’n wielrenner met schijt aan alle regels?quote:Op maandag 18 april 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
ik vond het vanmorgen nog relatief rustig met fietsers en wandelaars. maar was heerlijk fietsweer
nee, ook op de fiets ben ik een voorbeeld voor velenquote:Op maandag 18 april 2022 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bah ook zo’n wielrenner met schijt aan alle regels?
Nee er zijn maar 2 soorten wielrenners, klootzakken en mensen zonder fiets.quote:Op maandag 18 april 2022 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ook op de fiets ben ik een voorbeeld voor velen
oh je bent weer eens dronkenquote:Op maandag 18 april 2022 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee er zijn maar 2 soorten wielrenners, klootzakken en mensen zonder fiets.
quote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |