quote:Op maandag 18 april 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met trekhaak die ik nodig heb bij de verbouwing.. dus ze gaan nu pas in juni repareren. Tot die tijd zit een deel van de achterkant met duct tape aan elkaar
Kan me niet voorstellen dat iemand een hekel aan LTVDK heeft.. denk gewoon 'voor de lol' of verkeerde auto.quote:Op maandag 18 april 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergste zou ik nog wel vinden dat er kennelijk iemand een hekel aan je heeft en je weet niet wie of waarom
Jij bent wel van de Roemenen onniedan?quote:Op maandag 18 april 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met trekhaak die ik nodig heb bij de verbouwing.. dus ze gaan nu pas in juni repareren. Tot die tijd zit een deel van de achterkant met duct tape aan elkaar
Ja ik gok dat het voor de buurman was, maar dat is vooral een lompe hork, niet zozeer iemand met foute vriendjes ofzo. Of het kwam van de ex van zijn nieuwe scharrel, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 18 april 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand een hekel aan LTVDK heeft.. denk gewoon 'voor de lol' of verkeerde auto.
baldadigheid?quote:Op maandag 18 april 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand een hekel aan LTVDK heeft.. denk gewoon 'voor de lol' of verkeerde auto.
Die hoort in Thailand te zittenquote:
Trustequote:Op maandag 18 april 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids ik ga slapen. Mijn huis heel laten graag, en tot morgen
je huis wel,je trein moet je even verstoppenquote:Op maandag 18 april 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids ik ga slapen. Mijn huis heel laten graag, en tot morgen
Nee vooral kruit en aanverwantenquote:Op maandag 18 april 2022 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zat geen rundvleesragout in de wielkast hè?
Moeten we het wel eerst gaan bouwenquote:Op maandag 18 april 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanaf nu gewoon je auto in Foqueville parkeren, daar gebeurt niks
Liever een beetje lekkerder weer dan daar, is er in de Middellandse zee niet nog een eilandje beschikbaar?quote:Op maandag 18 april 2022 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zullen we bouwen? Schotland? Hebben we in ieder geval de heuvels en water al
We kapen Sardinië gewoon. @bitterbal neem die boot en Foqueville vlag even mee terug naar hierquote:Op maandag 18 april 2022 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever een beetje lekkerder weer dan daar, is er in de Middellandse zee niet nog een eilandje beschikbaar?
quote:Op maandag 18 april 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We kapen Sardinië gewoon. @:bitterbal neem die boot en Foqueville vlag even mee terug naar hier
Corsica is ook groot zat voor onsquote:Op maandag 18 april 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We kapen Sardinië gewoon. @:bitterbal neem die boot en Foqueville vlag even mee terug naar hier
Overmorgen nieuwe docu op Netflixquote:Op maandag 18 april 2022 20:39 schreef Ama het volgende:
Volgende week gewoon weer een dag vrij lekker man.
Welke?quote:Op maandag 18 april 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overmorgen nieuwe docu op Netflix
Pogoquote:
1 eiland hebben daar niet voldoende aan dan hoor, minstens 2quote:Op maandag 18 april 2022 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eén eiland om te wonen, één om voedsel te verbouwen en al het vlees voor ballie te fokken.
Welke seriemoordenaar vind jij het meest interessant?quote:Op maandag 18 april 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Killer Clown?
Toch wel de minst interessante serial killer hoor.
Ted Kaczynskiquote:Op maandag 18 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke seriemoordenaar vind jij het meest interessant?
Ook zo'n zakkenwasser.quote:Op maandag 18 april 2022 21:36 schreef Ama het volgende:
Afgelopen weekend hebben we de docu over Jimmy Savile gekeken.
Volgens mij wilde hij meer terreur zaaien.quote:Op maandag 18 april 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja toch. Meerdere dode verspreid over een langere tijdsperiode = seriemoordenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |