SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Denk niet dat ik daar veel mee opschietquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar veel mee opschiet
Ergens dit jaar. Ga ze maar eens vragen of ze me al in de planning hebben staan.quote:Op maandag 18 april 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel werk. Wanneer komt je nieuwe dak?
Uhm nou ja je kan bloed laten prikkenquote:Op maandag 18 april 2022 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar veel mee opschiet
Vast december ergensquote:Op maandag 18 april 2022 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens dit jaar. Ga ze maar eens vragen of ze me al in de planning hebben staan.
Als je nog mannelijk was zou je jezelf nog zwanger makenquote:Op maandag 18 april 2022 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff weer bbqen in blote bast met biertje
Maar fysiek voel ik me prima, lopen en alles gaat ook probleemloos., het is gewoon mijn hoofd dat overladen is ofzoquote:Op maandag 18 april 2022 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm nou ja je kan bloed laten prikken
Alle vrouwen in de buurt zullen wel spontaan zwanger zijn.quote:Op maandag 18 april 2022 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je nog mannelijk was zou je jezelf nog zwanger maken![]()
Daarvoor kan je ook naar de dokterquote:Op maandag 18 april 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar fysiek voel ik me prima, lopen en alles gaat ook probleemloos., het is gewoon mijn hoofd dat overladen is ofzo
Zal het van de week nog wel even aankijken, het is niet meer zo erg als vorige weekquote:Op maandag 18 april 2022 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook naar de dokter
okequote:Op maandag 18 april 2022 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal het van de week nog wel even aankijken, het is niet meer zo erg als vorige week
Misschien moet je even met hakbijlen gooien om te ontstressenquote:Op maandag 18 april 2022 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal het van de week nog wel even aankijken, het is niet meer zo erg als vorige week
Wat heb je dan?quote:Op maandag 18 april 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar fysiek voel ik me prima, lopen en alles gaat ook probleemloos., het is gewoon mijn hoofd dat overladen is ofzo
Een uur lang een vrouw helemaal uit elkaar trekken knapt iedereen van op.quote:Op maandag 18 april 2022 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet je even met hakbijlen gooien om te ontstressen
Moet je wel een vrouw hebbenquote:Op maandag 18 april 2022 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een uur lang een vrouw helemaal uit elkaar trekken knapt iedereen van op.
en een uur vrije tijd.quote:Op maandag 18 april 2022 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je wel een vrouw hebben
Bijwerkingenquote:
quote:Tijdens het eerste deel van het protest waren er toespraken van Forum voor Democratie-Kamerleden Van Meijeren en Van Houwelingen. "De coronaregels zijn even gepauzeerd, maar de uitrol van de totalitaire agenda gaat in sneltreinvaart door", zei Van Meijeren voorafgaand op Twitter, zonder verder uit te leggen wat hij daarmee bedoelt.
Ook Viruswaarheid-voorman Willem Engel staat op het programma als spreker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |