Haags mag datquote:
JIj ook wel hoor, heb daar nooit zoveel moeite mee.quote:
Ben je op sexsvakantie?quote:
Lekker, je ging in de zomer ook nog een keertje toch?quote:Op maandag 18 april 2022 09:21 schreef Haags het volgende:
Weekje Ibiza geboekt begin mei jong0ns.
Lekker man.
Si, eind juli Gran Canariaquote:Op maandag 18 april 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, je ging in de zomer ook nog een keertje toch?
Verandering van strandquote:
Ik ben het na 2 jaar thuiszitten eigenlijk wel zat. Moet er echt tussenuit dit jaar.quote:Op maandag 18 april 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verandering van strand![]()
Je woont zo mooi, ik zou geloof ik niet eens wegwillen als ik op zo plek woonde als jij.
Dan doe je het gelijk maar goed en ga je twee keerquote:Op maandag 18 april 2022 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben het na 2 jaar thuiszitten eigenlijk wel zat. Moet er echt tussenuit dit jaar.
Nee nee.. bakje koffiequote:
Lekker, ik doe met je meequote:
Was ook niet verkeerd, maar daar wacht ik nog even meequote:
Veel plezier Ballie; heb je zwembad?quote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Ben n huisje na mijn eerste scooterrit met backpack![]()
En 3 keer raden jongens. Er staat hier een waterkoker![]()
Pics van je huisje.quote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu drie dagen slapen.quote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu een maand lang smurfenquote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Gister BBQ met vrienden gehad. Leek wel een BBQ op een kinderdagverblijfquote:Op maandag 18 april 2022 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij gaan naar een brunch met speeltuin zodat we lekker kunnen zuipen.
Wat een hel.quote:Op maandag 18 april 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gister BBQ met vrienden gehad. Leek wel een BBQ op een kinderdagverblijf
Dag libido voor 2022quote:Op maandag 18 april 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gister BBQ met vrienden gehad. Leek wel een BBQ op een kinderdagverblijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |