Ik ben vooral ontstemd omdat ik inhoudelijk lager sta dan een type als Mexicanobakker.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon pissig omdat Pietje doorheeft hoe beïnvloedbaar je bent.
Viel mij overigens ook al
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben vooral ontstemd omdat ik inhoudelijk lager sta dan een type als Mexicanobakker.
Makker ik mag jou heel graag maar af en toe wil je nog weleens emotioneel worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben vooral ontstemd omdat ik inhoudelijk lager sta dan een type als Mexicanobakker.
Nou ja dat zou ik zijn als ik enige waarde hecht aan de mening van Pietje.
Ik vind de analyse over @aTypisch wel prima, wel jammer dat ie niet beseft dat de overige users die ‘gevoelig zijn voor een stokerig sfeertje’ of die ‘belachelijk maken en niet inhoudelijk bijdragen’ prima capabel zijn maar daar wat betreft pietjepuk gewoon geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
Het is zoals altijd een analyse van lik-me-vestje.
de laatste regelquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Blij dat ik niet in een hokje te duwen ben.
Je houdt je maar gewoon in.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Bij zo'n laatste zin begint het toch weer te kriebelen
Al wordt ik gezien als zwakbegaafde, ik weet beter!💓🙏🏻quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al wordt ik gezien als zwakbegaafde, ik weet beter!💓🙏🏻
Dit is een mooie oneliner om iedere discussie mee af te sluiten die je inhoudelijk verliest.
Dat weet ik nog niet precies. Maar er komt vast een moment.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je?
Dit is een mooie kans voor @KingRoland om te laten zien dat Els niet de enige is die gelooft in God, de Almachtige Schepper van hemel en aarde!quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Jou ziet ze als een simp die haar hart laat kotsen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een mooie oneliner om iedere discussie mee af te sluiten die je inhoudelijk verliest.
Wordt ikquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zie edit en de tweetquote:
Ik deed vanmorgen de vriezer open en toen kwam ik een verrassing tegenquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Hier zit een ‘FOK! mist een type…’ meme in.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja dat zou ik zijn als ik enige waarde hecht aan de mening van Pietje.
jij bent echt goedquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de analyse over @:atypisch wel prima, wel jammer dat ie niet beseft dat de overige users die ‘gevoelig zijn voor een stokerig sfeertje’ of die ‘belachelijk maken en niet inhoudelijk bijdragen’ prima capabel zijn maar daar wat betreft pietjepuk gewoon geen zin in hebben.
Lekker spul is dat. Ik denk dat ik maar even een biertje neem.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen de vriezer open en toen kwam ik een verrassing tegen
Ik had nog paella
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen de vriezer open en toen kwam ik een verrassing tegen
Ik had nog paella
Bedankt makkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eet smakelijk ouwe reus.
Ik vind paella erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |