ff lekker snel je oudere modellen vertragen dus, dan kan je weer nieuwe zooi verkopenquote:Op zondag 17 april 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou hij even snel moeten blijven, probleem is vaak dat er wel bijgewerkt wordt maar 0 geoptimaliseerd, gewoon generieke updates pushen naar alle modellen
zo blij met domme tvquote:Op zondag 17 april 2022 22:47 schreef Koen66 het volgende:
dat apps minder goed werken, OK, maar bij die van mij duurt het een minuut of wat voordat er ook maar enigsinds gezapt kan worden
"even" de tv aanzetten is een dingetje
bestaan er uberhaupt nog 'domme' digitale tv's waarvan het besturingsgedeelte blijft zoals het is? Dan blijft dat zapgedeelte tenminste hetzelfde en kan je er een Android kastje, Apple TV of Chromecast aanhangen om het op te leukenquote:
Niet echt. Ieder merk heeft weer zijn eigen platform. De Android-gebaseerde TV's zijn wel redelijk up-to-date te houden.quote:Op zondag 17 april 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bestaan er uberhaupt nog 'domme' digitale tv's waarvan het besturingsgedeelte blijft zoals het is? Dan blijft dat zapgedeelte tenminste hetzelfde en kan je er een Android kastje, Apple TV of Chromecast aanhangen om het op te leuken
meh, Andoid, als dat net als een Android telefoon vertraagd kan je je tv ook na 5 jaar als onbruikbaar verklarenquote:Op zondag 17 april 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Ieder merk heeft weer zijn eigen platform. De Android-gebaseerde TV's zijn wel redelijk up-to-date te houden.
Die nieuwe Chromecast werkt echt topquote:Op zondag 17 april 2022 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar kan nu heel omslachtig HBO kijken op tv
Niks te maren,55 is beter.Punt.quote:Op zondag 17 april 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
Maar mijn huidige tv steekt 0.75 cm uit aan beide kanten en een nieuwe dan 1.25 cm. Hoop dat dat niet lelijk is dan, nu zie ik het amper.
Dan kun je beter een beamer kopen met een Chromecast of Apple TV eraan.quote:Op zondag 17 april 2022 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, Andoid, als dat net als een Android telefoon vertraagd kan je je tv ook na 5 jaar als onbruikbaar verklaren
Ik heb volgens mij de eerste en werkt ook gewoon goed hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe Chromecast werkt echt top
quote:Op zondag 17 april 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
die laatste Chromecast is toch ook een soort Android TV?
Heer aloa.quote:
Fruitvriendquote:Op zondag 17 april 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Hoe later de avond,hoe schooner het volk.
Gewoon omdat deze oud is. Wil 1 die iets minder stroom gebruikt en zonder randen. Wil sowieso niet wachten tot hij een keertje stopt.quote:Op zondag 17 april 2022 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een andere TV?
je geeft je vriendin ook een zusterpakje zeker?quote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hygiënisch en is niet zo afleidend
vraag mij serieus af of je wel bespaard als je in grootte omhoog gaatquote:Op zondag 17 april 2022 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon omdat deze oud is. Wil 1 die iets minder stroom gebruikt en zonder randen. Wil sowieso niet wachten tot hij een keertje stopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |