Fabrikanten werken software nauwelijks bij; dat helpt ook niet bepaald mee.quote:Op zondag 17 april 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
40inch Samsung, een van de eerste UHD modellen (2016)
Man man man wat een traag geval is dat intussen, tv's lijden aan dezelfde vertragingsissues als mobiele telefoons van een paar jaar oud
woh wel snel geregeldquote:Op zondag 17 april 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen idee welke ambtenaar bedacht heeft om PSV rond 23:00 te gaan huldigen voor het winnen van de beker. Kan het hier vrij aardig meekrijgen allemaal.
55 is dan de enige keusquote:Op zondag 17 april 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
Ga ik een 50 of 55 inch tv kopen. Hmm.
Niet nu maar wel ergens in de komende paar weken.
dan zou hij even snel moeten blijven, probleem is vaak dat er wel bijgewerkt wordt maar 0 geoptimaliseerd, gewoon generieke updates pushen naar alle modellenquote:Op zondag 17 april 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fabrikanten werken software nauwelijks bij; dat helpt ook niet bepaald mee.
Valt tegen hoor. Ik werk met de grotere partijen samen en ieder jaargang heeft zijn eigen eigenaardigheden qua software. Ontwikkelaars van apps plukken daar niet bepaald de vruchten van.quote:Op zondag 17 april 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou hij even snel moeten blijven, probleem is vaak dat er wel bijgewerkt wordt maar 0 geoptimaliseerd, gewoon generieke updates pushen naar alle modellen
ff lekker snel je oudere modellen vertragen dus, dan kan je weer nieuwe zooi verkopenquote:Op zondag 17 april 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou hij even snel moeten blijven, probleem is vaak dat er wel bijgewerkt wordt maar 0 geoptimaliseerd, gewoon generieke updates pushen naar alle modellen
zo blij met domme tvquote:Op zondag 17 april 2022 22:47 schreef Koen66 het volgende:
dat apps minder goed werken, OK, maar bij die van mij duurt het een minuut of wat voordat er ook maar enigsinds gezapt kan worden
"even" de tv aanzetten is een dingetje
bestaan er uberhaupt nog 'domme' digitale tv's waarvan het besturingsgedeelte blijft zoals het is? Dan blijft dat zapgedeelte tenminste hetzelfde en kan je er een Android kastje, Apple TV of Chromecast aanhangen om het op te leukenquote:
Niet echt. Ieder merk heeft weer zijn eigen platform. De Android-gebaseerde TV's zijn wel redelijk up-to-date te houden.quote:Op zondag 17 april 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bestaan er uberhaupt nog 'domme' digitale tv's waarvan het besturingsgedeelte blijft zoals het is? Dan blijft dat zapgedeelte tenminste hetzelfde en kan je er een Android kastje, Apple TV of Chromecast aanhangen om het op te leuken
meh, Andoid, als dat net als een Android telefoon vertraagd kan je je tv ook na 5 jaar als onbruikbaar verklarenquote:Op zondag 17 april 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Ieder merk heeft weer zijn eigen platform. De Android-gebaseerde TV's zijn wel redelijk up-to-date te houden.
Die nieuwe Chromecast werkt echt topquote:Op zondag 17 april 2022 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar kan nu heel omslachtig HBO kijken op tv
Niks te maren,55 is beter.Punt.quote:Op zondag 17 april 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
Maar mijn huidige tv steekt 0.75 cm uit aan beide kanten en een nieuwe dan 1.25 cm. Hoop dat dat niet lelijk is dan, nu zie ik het amper.
Dan kun je beter een beamer kopen met een Chromecast of Apple TV eraan.quote:Op zondag 17 april 2022 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, Andoid, als dat net als een Android telefoon vertraagd kan je je tv ook na 5 jaar als onbruikbaar verklaren
Ik heb volgens mij de eerste en werkt ook gewoon goed hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe Chromecast werkt echt top
quote:Op zondag 17 april 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
die laatste Chromecast is toch ook een soort Android TV?
Heer aloa.quote:
Fruitvriendquote:Op zondag 17 april 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Hoe later de avond,hoe schooner het volk.
Gewoon omdat deze oud is. Wil 1 die iets minder stroom gebruikt en zonder randen. Wil sowieso niet wachten tot hij een keertje stopt.quote:Op zondag 17 april 2022 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een andere TV?
je geeft je vriendin ook een zusterpakje zeker?quote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hygiënisch en is niet zo afleidend
vraag mij serieus af of je wel bespaard als je in grootte omhoog gaatquote:Op zondag 17 april 2022 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon omdat deze oud is. Wil 1 die iets minder stroom gebruikt en zonder randen. Wil sowieso niet wachten tot hij een keertje stopt.
Ik heb al besloten dat ik toch voor 50 ga. Ik vind mijn huidige wel groot zat eigenlijk qua beeld. Zit er 2 meter vanaf ofzo.quote:Op zondag 17 april 2022 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
vraag mij serieus af of je wel bespaard als je in grootte omhoog gaat
https://www.sony.com.sg/electronics/support/articles/00008601quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik toch voor 50 ga. Ik vind mijn huidige wel groot zat eigenlijk qua beeld. Zit er 2 meter vanaf ofzo.
quote:Op zondag 17 april 2022 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.sony.com.sg/electronics/support/articles/00008601
beter groter nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |