Wel een mooi beestje. Ben zelf niet zo gek op kattenquote:
Ik denk dat dit accuraat isquote:Op zondag 17 april 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen kennen 11 kleuren, vrouwen zo ongeveer 39 miljoen naar schatting.
Is zo, kijk maar naar verf, schemering, zalig, zondag, lieverd, mirre, albast, kloek, voeling, sla, look, New York, knuffel, pret, dobber, lever, applaus, topper, allemaal kleuren voor op de muur als je het aan vrouwen vraagt.quote:
Alleen grijs zijn er al 50.quote:Op zondag 17 april 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen kennen 11 kleuren, vrouwen zo ongeveer 39 miljoen naar schatting.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, kijk maar naar verf, schemering, zalig, zondag, lieverd, mirre, albast, kloek, voeling, sla, look, New York, knuffel, pret, dobber, lever, applaus, topper, allemaal kleuren voor op de muur als je het aan vrouwen vraagt.
Absoluut. Vraag mij trouwens wel af wie al die onzin namen bedenkt. We hebben toch niet voor niets RALquote:Op zondag 17 april 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, kijk maar naar verf, schemering, zalig, zondag, lieverd, mirre, albast, kloek, voeling, sla, look, New York, knuffel, pret, dobber, lever, applaus, topper, allemaal kleuren voor op de muur als je het aan vrouwen vraagt.
Nee maar serieus, het lijkt wel alsof die gewoon een botanische tuin verwarren met een verfwinkel. Cyclaam, fuchsia, peach, chestnut.quote:
Nou dat lijkt me in dit geval geen raketwetenschapquote:Op zondag 17 april 2022 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Vraag mij trouwens wel af wie al die onzin namen bedenkt.
Is meer moederkoek zo, leuk voor op de slaapkamer als je geen kinderen wenst.quote:Op zondag 17 april 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje viezig![]()
https://www.gamma.nl/asso(...)kje-087-06/p/B169884
Johan en Maarten van Buro Voormekaar?quote:Op zondag 17 april 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me in dit geval geen raketwetenschap
Dat is meer zo’n diep vlezige roze/rode kleurquote:Op zondag 17 april 2022 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is meer moederkoek zo, leuk voor op de slaapkamer als je geen kinderen wenst.
Nee dat lijstje kwam natuurlijk uit de dikke duim van ons aller UitStraling DUHquote:Op zondag 17 april 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Johan en Maarten van Buro Voormekaar?
Waar wij het voor u dik voormekaar maken
Ik durf te wedden dat zeker een gedeelte hiervan ‘gewoon’ een verfkleur isquote:Op zondag 17 april 2022 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat lijstje kwam natuurlijk uit de dikke duim van ons aller UitStraling DUH
Vleeskleurig voor in de slaapkamer; "creëer samen een intieme atmosfeer alsof uw partner immer berig is"quote:Op zondag 17 april 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is meer zo’n diep vlezige roze/rode kleur
Nou ik hoop gewoon van nietquote:Op zondag 17 april 2022 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat zeker een gedeelte hiervan ‘gewoon’ een verfkleur is
Ik zocht op schemering, maar dit vind ik echt zo’n moederkoek kleurquote:Op zondag 17 april 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vleeskleurig voor in de slaapkamer; "creëer samen een intieme atmosfeer alsof uw partner immer berig is"
quote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zocht op schemering, maar dit vind ik echt zo’n moederkoek kleur![]()
https://www.histor.nl/inspiratie/vind-jouw-kleur/romantic-evening
Okee weg hierquote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dansende bloemen"
https://www.gamma.nl/asso(...)de-bloemen/p/B161734
Is gewoon een kleur
Diarree met stukjes. Beetje structuur op je muurquote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tia, gonorroe, diarree en mierenstront vind ik wat mindere kleuren.
Scheelt niet veel met wat ik van moederkoeken weet.quote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zocht op schemering, maar dit vind ik echt zo’n moederkoek kleur![]()
https://www.histor.nl/inspiratie/vind-jouw-kleur/romantic-evening
Dat zeg ikquote:Op zondag 17 april 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met wat ik van moederkoeken weet.
Dobber.quote:Op zondag 17 april 2022 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Lieverd, Dobber en Applaus zijn in ieder geval kleuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |