Meh, dan moet ik eerst de lange broek weer aanquote:
Nou ja hij zei een keer doodserieus dat iedereen op ze neerkijkt en vol vooroordelen zit, "alsof iedere Kamper met een pistool of een geweer rondloopt, ja dat is wel maar dat is toch anders, vaak heb ik niet eens kogels bij"quote:
quote:
Nou, een hele geruststellingquote:Op zondag 17 april 2022 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja hij zei een keer doodserieus dat iedereen op ze neerkijkt en vol vooroordelen zit, "alsof iedere Kamper met een pistool of een geweer rondloopt, ja dat is wel maar dat is toch anders, vaak heb ik niet eens kogels bij"
quote:Op zondag 17 april 2022 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, een hele geruststelling![]()
Ik stond vroeger op stal bij kampers en die hadden me toch een grote waffel.![]()
Hadden ze net de bak gesleept, blerde er eentje tegen iemand in de bak: NIET GALOPPEREN WANT IK HEB NET DE BAK GESLEEPT
Doe toch normaal joh
Ja, echt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, die mensenquote:
Eeehmquote:Op zondag 17 april 2022 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stond vroeger op stal bij kampers en die hadden me toch een grote waffel.![]()
Hadden ze net de bak gesleept, blerde er eentje tegen iemand in de bak: NIET GALOPPEREN WANT IK HEB NET DE BAK GESLEEPT
Doe toch normaal joh
Het is maar goed dat ze dat niet tegen mij hadden geschreeuwd.quote:
Moest bij hem ook eens wat afgeven "Ja ik zeg wel even dat jij het bent anders slopen ze je auto", ik daar naar binnen op sokken zie ik van achteren een dikke kerel in voetbaltenue op de bank liggen en die liet om tien seconden een keiharde ruft, was dat die Djangoquote:Op zondag 17 april 2022 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe toch normaal joh
Moet ik Django kennen?quote:Op zondag 17 april 2022 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest bij hem ook eens wat afgeven "Ja ik zeg wel even dat jij het bent anders slopen ze je auto", ik daar naar binnen op sokken zie ik van achteren een dikke kerel in voetbaltenue op de bank liggen en die liet om tien seconden een keiharde ruft, was dat die Django
Hehe eindelijk komt Ajax eens niet weg.quote:
Jangoquote:
quote:Op zondag 17 april 2022 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stelen, kindhuwelijken, handelen, honden kammen, politie uitdagen en auto's tunen.
Dacht hou het nog een beetje netjesquote:Op zondag 17 april 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vergeet drugsdealen, autohandel en zwart geld
Ik zou hier geen enkel nummer van kunnen zingen. Gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |