Muggeziftend ?quote:
Ben al even op.quote:
Hoe lang duurt het nog voor je op de plaats van bestemming bent?quote:
Ja maar hier al kwart over 11 :pquote:Op maandag 18 april 2022 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al even op.
Jij bent er ook vroeg bij.
Denk 2 uurtje. Ongeveerquote:Op maandag 18 april 2022 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voor je op de plaats van bestemming bent?
O jemig. Wat een tijdsverschil.quote:
Kan mij daar iets bij voorstellen. Heb je al wel geslapen dan?quote:Op maandag 18 april 2022 06:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beetje.
Val elk moment in slaap denk k :p
Oh ja zeker wel. :p. Anders had k nu niet keer gefunctioneerd :pquote:Op maandag 18 april 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij daar iets bij voorstellen. Heb je al wel geslapen dan?
Volhouden zoquote:
Ja leuk, ik heb al de eerste Chromecast, daarmee verbrak de verbinding steeds. Toen een Apple TV gekocht, ook steeds gehannes met casten of hoe heet dat. Toen een fire tv stick maar daar is geen HBO app voor.quote:Op zondag 17 april 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe Chromecast werkt echt top
Dan ligt het aan jou ben ik bang.quote:Op maandag 18 april 2022 07:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, ik heb al de eerste Chromecast, daarmee verbrak de verbinding steeds. Toen een Apple TV gekocht, ook steeds gehannes met casten of hoe heet dat. Toen een fire tv stick maar daar is geen HBO app voor.
Nu probeer ik het dus weer met de Apple TV maar krijg voortdurend te melding "deze content is niet beschikbaar" of "deze video kan niet worden afgespeeld".
Ik weet hetquote:Op maandag 18 april 2022 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou ben ik bang.
Zolang het fornuis het doet is er geen man overboord.quote:Op maandag 18 april 2022 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Bluetooth doet het hier ook al niet.
Hoop dat Putin niet op FOK! zit.quote:Op maandag 18 april 2022 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het fornuis het doet is er geen man overboord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |