na 9 uur, prima tijd dusquote:Op zondag 17 april 2022 19:23 schreef Ama het volgende:
1 van zijn buren vond het wel normaal om tegen half 10 keihard muziek te gaan draaien op een fucking zondagochtend.
Op een zondag op de biblebelt? Walgelijkquote:
heb je solo z'n pleeborstel over hun leeggeschud?quote:Op zondag 17 april 2022 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik het dan hoor kan ik ook niet meer slapen.
Ik vind als je beetje fatsoen hebt dat je dat niet doet om half 10 op een zondag.quote:
snap dat gezeik over lawaai op normale tijden in het weekend sowieso nietquote:Op zondag 17 april 2022 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
na 9 uur, prima tijd dus
(ja sorry, maar dat gezeik om ochtendrust
Keihard muziek aan vind ik wel anders dan buren die even grasmaaien ofzo.quote:Op zondag 17 april 2022 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
snap dat gezeik over lawaai op normale tijden in het weekend sowieso niet
'oh de buurman gaat z'n grasmaaien.. hoe durft ie'
'oh de buurman gaat klussen.. hoe durft ie'
maar als t bij de klagers zelf is, is het allemaal maar normaal
in het sprookjesbos is altijd rust en sereniteitquote:Op zondag 17 april 2022 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind als je beetje fatsoen hebt dat je dat niet doet om half 10 op een zondag.
Jajaquote:Op zondag 17 april 2022 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
in het sprookjesbos is altijd rust en sereniteit
Tot CopulettovanBatsie thuis 'komt'quote:Op zondag 17 april 2022 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
in het sprookjesbos is altijd rust en sereniteit
quote:Op zondag 17 april 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tot CopulettovanBatsie thuis 'komt'
dure hobby met deze bezineprijzenquote:Op zondag 17 april 2022 19:31 schreef Ama het volgende:
Om nou steeds naar de Efteling te rijden om te batsen in het sprookjesbos.
Kasteel van Billensteyn.quote:Op zondag 17 april 2022 19:31 schreef Ama het volgende:
Om nou steeds naar de Efteling te rijden om te batsen in het sprookjesbos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |