quote:Op zondag 17 april 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuistje, wie batst daar in mijn huisje.
Ja, die fase hebben we hier ook wel heel lang gehad. Op den duur hadden we zo 4x in de week thuisbezorgd en dan in het weekend ook nog vaak buitenshuis. Dat werd op den duur wel vrij belachelijk en idioot. Nu het toch in huis is, ook makkelijker en sneller gemaakt.quote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom dusdanig laat en uutgeblust thuis dat ik gewoon vaak niet de fut heb om een of ander recept te koken
Vooral financieel niet vol te houdenquote:Op zondag 17 april 2022 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Dat werd op den duur wel vrij belachelijk en idioot.
Sowiesoquote:
Oh ja als de handijsjes op zijn moet er maar weer eens zo'n literbak rumrozijnenijs in iddquote:Op zondag 17 april 2022 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vond ook nog een bak ijs in mn diepvries
voor zulke dagen is hello fresh wel fijn op zichquote:Op zondag 17 april 2022 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, die fase hebben we hier ook wel heel lang gehad. Op den duur hadden we zo 4x in de week thuisbezorgd en dan in het weekend ook nog vaak buitenshuis. Dat werd op den duur wel vrij belachelijk en idioot. Nu het toch in huis is, ook makkelijker en sneller gemaakt.
Recepten zoeken we wel een beetje uit op ‘niet nog weet ik het hoe lang in de keuken staan’.
Oh goeie eigenlijk wel, misschien dat we die ook weer eens ‘in de mix’ gooien.quote:Op zondag 17 april 2022 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor zulke dagen is hello fresh wel fijn op zichmaar die recepten bij een fatsoenlijke supermarkt kan ook.
wat is dat?quote:Op zondag 17 april 2022 19:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh goeie eigenlijk wel, misschien dat we die ook weer eens ‘in de mix’ gooien.
Op het moment bestellen we ook heel veel bij Crisp.
If you die, you’ll diequote:Op zondag 17 april 2022 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik had nog rijst in de kast liggen van november 2021.. gewoon gemaakt, boeienddddd
YOLOquote:Op zondag 17 april 2022 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik had nog rijst in de kast liggen van november 2021.. gewoon gemaakt, boeienddddd
Nou nou nouquote:Op zondag 17 april 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inb4 @:solotovski heeft vast wel een calippo voor je
Daar kom ik net vandaan.quote:Op zondag 17 april 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inb4 @:solotovski heeft vast wel een calippo voor je
Ze vermelden bij de producten hoe lang het nog houdbaar isquote:Op zondag 17 april 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah online supermarkt.. tja.. ik weet vandaag niet of en hoe vaak ik morgen thuis eet
ja, maar ik weet dus ook niet hoe laat en of ik morgen thuis zou zijn om iets ontvangst te nemenquote:Op zondag 17 april 2022 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze vermelden bij de producten hoe lang het nog houdbaar is
kutvolk..griffo'squote:Op zondag 17 april 2022 19:23 schreef Ama het volgende:
1 van zijn buren vond het wel normaal om tegen half 10 keihard muziek te gaan draaien op een fucking zondagochtend.
Gewoon op die boot van je laten bezorgen dan maarquote:Op zondag 17 april 2022 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, maar ik weet dus ook niet hoe laat en of ik morgen thuis zou zijn om iets ontvangst te nemen
if it only were that easyquote:Op zondag 17 april 2022 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon op die boot van je laten bezorgen dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |